-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Div4a

 -Подписка по e-mail

 

 -Интересы

peace queen rolling stones the beatles-улюблена група ароматне мило біографії блукати лісом бумбокс вигадування образів вихідні відкривати у людях нове вінілові платівки вітер у гілках дерев вічні питання вогонь вражаючі історії вся література газети дивитись в очЈ довгі розмови по телефону

 -Сообщества

Участник сообществ (Всего в списке: 1) Библиофил
Читатель сообществ (Всего в списке: 1) your_heaven

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 24.04.2007
Записей:
Комментариев:
Написано: 1355


про все,це вже звичай

Понедельник, 18 Февраля 2008 г. 23:07 + в цитатник
В колонках играет - Beatles - You never give me your money
Настроение сейчас - добре таке...

у мене,у Варюнчіка і Ваньки є звичка писати про день,що минає...
тож...
шо було?ооо...була страшенно нудна і тупа пара в ліцеї,злий комуняка у якості прєпода.таке.а потім-захищала свою наукову роботу...дивно то було.я ж не науковець!загалом норм,хоч і не багато балів дали.та то таке.кілька тем було цікавих.
потім-біготня по мазазинам,купівля подарунків...цього лютневого тижня дні народження майже щодня!турботи такі з подарунками-сюрпризами...та наче вже..норм...)))чекайте,мої любі!
у мене нарешті налагодився плеєр!!!ааа!!!слухаю тепер його перед сном,все як треба!
а взагалі...я надто багато думаю про примарне,вигадане,уявлене...
картинки того,чого мені хочеться,що мені потрібно так яскраво і реалістично уявляються,варто закрити очі...
а зараз як ніколи треба думати про реальність.
ага.
а ще мене на днях спитали "в лоб:"Ты общительный человек?"///тупе питання,я знаю..
еее...ТАК!це ще не те слово!
для мене люди,оточення,рідні,друзі,коротше СОЦІУМ мають надзвичайно велике значення,без них я не можу,без них мене не існує!
хоча я і не тусовщиця,це теж точно)
а ви як думаєте?

п.С.таке сьогодні прочитала...це дещо!
цей науковий захист відбувався у Академії Наук України(так-так,я така крута:)).я зайшла там у,вибачте,ladie's room...а там такими великими буквами на дерев"яних дверях кабінок(всередині) написано:

***Шановні пані!
Не залежно від Ваших планів та результатів
НЕ ЗАБУДЬТЕ ЗЛИТИ ВОДУ,
Якщо ж Ваші результати перевищили Ваші плани,
НЕ ЗАБУДЬТЕ СКОРИСТАТИСЯ ЙОРЖИКОМ***

я довго сміялась.це тіки у такій установі могли так написати!)))

 (400x286, 23Kb)

Понравилось: 1 пользователю

Div4a   обратиться по имени Понедельник, 18 Февраля 2008 г. 23:09 (ссылка)
перечитала і зрозуміла,що не весь день переповіла...я ще спала на курсах)
Ответить С цитатой В цитатник
Kamow   обратиться по имени Понедельник, 18 Февраля 2008 г. 23:49 (ссылка)
Хм... А Академія Наук таки досить прикольне місце:):
Я сьогодні не став писати такий от пост про свій день... Просто виклав дві фотки:):
Класно! МАН це добре! І навіть дуже!!! А от я по ОЗВ хотів якось написати... Сказвли що по ОЗВ МАНів не пишуть:(: :D
А комуняка це добре. Це дуже добре! Хоча б тому що це - велика рідкість у наш час:)
Тупий націоналізм... Ненавиджу його ще більше за геополітику:):

Хм... Вибачте за оцей трохи дурнуватий коментарій... Так вже вийшло)
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Вторник, 19 Февраля 2008 г. 10:05 (ссылка)
Kamow, був би в тебе цей комуняка замість чудової Світлани Іванівни...не думаю,що ти б радів)
*пішла дивитись фоткі*
Ответить С цитатой В цитатник
цирковой_уродец   обратиться по имени Вторник, 19 Февраля 2008 г. 15:11 (ссылка)
ги, який пост)
ну, питання точно трохи безглузде, ми, здається, розмовляли про те, шо є такі речі, про які питати безглууздо, бо вонии чи то уявні, чи то абстрактні...
туалет - то капець, але я вже десь таке бачила... гиг) ржач)
інтелігенція, гиг)
шось забагато гиг...
а на курсах спати... ну то все туди і йде))
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Вторник, 19 Февраля 2008 г. 21:12 (ссылка)
точно-безглузде.але його мені поставили!)
невже десь бачила?хм...цікаво - де)
Ответить С цитатой В цитатник
Thia   обратиться по имени Среда, 20 Февраля 2008 г. 17:21 (ссылка)
)...
тебя интересно читать
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Среда, 20 Февраля 2008 г. 22:21 (ссылка)
Thia, хм...спасибо...мне было важно знать это именно от тебя!
Ответить С цитатой В цитатник
my-blog   обратиться по имени Четверг, 24 Июля 2014 г. 12:09 (ссылка)
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку