-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Div4a

 -Подписка по e-mail

 

 -Интересы

peace queen rolling stones the beatles-улюблена група ароматне мило біографії блукати лісом бумбокс вигадування образів вихідні відкривати у людях нове вінілові платівки вітер у гілках дерев вічні питання вогонь вражаючі історії вся література газети дивитись в очЈ довгі розмови по телефону

 -Сообщества

Участник сообществ (Всего в списке: 1) Библиофил
Читатель сообществ (Всего в списке: 1) your_heaven

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 24.04.2007
Записей:
Комментариев:
Написано: 1355


Дневник Div4a

Вторник, 24 Апреля 2007 г. 19:17 + в цитатник
Нарешті я зробила собі блог!
я можу себе привітати!
 (x, 0Kb)

Thia   обратиться по имени Среда, 25 Апреля 2007 г. 00:14 (ссылка)
Уря! Мій маленький ботан злобив собі щоденника! ГЫ))
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Четверг, 26 Апреля 2007 г. 19:40 (ссылка)
Так!!!І навіть іноді сюди заходжу!
Хочеш ще раз прочитати мій віршик?

"Одне твоє слово"
Одне твоє слово-
І я вже щаслива,
Одне твоє слово-
І все мені миле.

Один той "привіт",
Що сьогодні почула,
І в серці той світ
Знову враз я відчула.
Ответить С цитатой В цитатник
Thia   обратиться по имени Четверг, 26 Апреля 2007 г. 20:45 (ссылка)
))..я теж пишу роман і паралельно..один твір..ех...мені знову сумно...я так хочу бути цілим світом...цілим світом для нього..пам"ятаєш?...просто хочу тримати його руку..дивитися в очі..="(..чому?...чому?...так..чому чому я помираю без тепла?="(
Ответить С цитатой В цитатник
kariotka   обратиться по имени Четверг, 03 Мая 2007 г. 21:01 (ссылка)
чудо,привіт!я тебе знайшла й собі створила щоденник...))
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку