-5 друзей

Sharodeika
Чародейка
Чародейка
Чародейка
Всего у меня 4 друга

 -Friends for Love


Только для студентов! Не веришь?

Рейтинг игроков LiveInternet.ru

1. Маргорита13 - 654 ( +17)
2. Ясенок! - 608
3. Суанэ - 556 ( +19)
4. Патока - 532
5. РњРёСЂСЌР№РЅ - 458 ( +6)

Максимальный выигрыш игроков LiveInternet.ru

1. InO_o - 84 600 Лир (20:21 28.08.2008)
2. vikysik_love - 65 089 Лир (13:13 23.08.2008)
3. Ясенок! - 57 240 Лир (15:57 10.08.2008)
4. nuns - 55 800 Лир (22:35 07.09.2008)
5. vierassi - 46 420 Лир (20:38 24.10.2008)

Мой рейтинг

не сыграно ни одной игры.

Мой максимальный выигрыш

не сыграно ни одной игры.
Данные обновляются раз в день при входе в игру

 -Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Dana_Sharodeika

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 15.09.2006
Записей:
Комментариев:
Написано: 2272


Немного Молдавско-украинского рока от Океан Эльзи и Здоб ши Здуб

Вторник, 09 Января 2007 г. 15:46 + в цитатник
 (250x151, 13Kb)
В колонках играет - Зимнее солнце - "Текиладжазз" (Фореве!!!)
Настроение сейчас - Все О.К. как поет "Чиж"

«Океан Эльзи - Сумна МелодіЯ»
Я пам`ятаю час, коли ми з тобою
Шукали мысяць удвох не тільки у снах.
Коли я бачив ніч і йшов за тобою.
І стіни рідного міста дихали нам.

Хором:
Ти заспівай, ти заспівай
Свою сумну мелодію,
Яку співала вночі.
Ти заспівай, ти заспівай
Свою сумну мелодію,
І залишайся у сні.

Коли настане ніч для мене й для тебе,
Коли погасне світло у твому вікні.
Я полечу, я полечу у зоряне небо -
Там твої очі солоні сняться мені.

Хором:
Ти заспівай, ти заспівай
Свою сумну мелодію,
Яку співала вночі.
Ти заспівай, ти заспівай
Свою сумну мелодію,
І залишайся у сні.

«Океан Эльзи - Поiзд "Чужа Любов"»
В ніч, коли виходиш ти полютовати на кохання,
Пам`ятай, що воно може статися востаннє.
На столі на кухні сіль, змішана з твоім бажанням.
Ти змети зі стола своі сни і сподівання.
В місті вже давно нема тих, хто плаче на світанку.
Зупинись, не шукай - не побачиш їх.

Хором:
Це не твоя земля і не твоя любовь,
Це не твої слова і не твоє talk-show,
Довго стоїш одна на незнайомому вокзалі,
Але приходить знов поїзд "Чужа любов".

Ти тікаєш день за днем, ти благаєш: "Все віддайте".
Так болить голова від побитого асфальту.
Неспокійно за вікном, але все чуже для тебе,
Ти сидиш за столом, дивишся на їхнє небо.
Місто дихає для всіх, та тебе не помічає,
Ти одна, ти не з тих, хто живе як всі.

Хором:
Це не твоя земля і не твоя любовь,
Це не твої слова і не твоє talk-show,
Довго стоїш одна на незнайомому вокзалі,
Але приходить знов поїзд "Чужа любов".

«Океан Эльзи - Голос ТвіЙ»
Чи коли хто-небудь бачиє
З неба як впаде зоря?
Я подумав: небо плаче,
А вона його сльзоза,
Ти підеш на захід сонця,
Ти побачиш ночі тінь.
І під небом - тим, що плаче -
Я почую голос твій

Я почую голос твій

Залишаються на небі
Ці сльозинки, і завжди
Будуть люди їх шукати,
Як шукали я і ти.

«Океан Эльзи - Ти Забула Давно»
Я не хочу назад, я не хочу вниз,
не хочу відчувати більше своїх сліз.
Коли немає тебе п`ятий день, п`яту ніч.
Я не каюсь думок і не каюсь облич -
А пам`ять їх все несе.
Я вже давно відчув. що не хочеш ти
Поділитися зі мною - лиш твої листи
Не залишили мене.

Хором:
У місті знову дощ, у місті знову дощ
Залива він, як завжди. одіяла площ
Я знов чекаю тебе...
А ти забула давно (кілька разів)

А ти стоїш одна, ти йдеш одна.
Ти сьогодні не та, ти зовсім не та...
Кімната темна й пуста,
Моя кімната - та, в якій хотіла ти,
В якій чекала ти
І залишалась зі мною.

Хором:
У місті знову дощ, у місті знову дощ
Залива він, як завжди. одіяла площ
Я знов чекаю тебе...
А ти забула давно (кілька разів)


І багато з них знайдеться -
Серед них буде й моя.
Тільки небо далі плаче,
Впаде ще одна сльоза -
І я почую голос твій.

Я почую голос твій.

Хай здоб ши здуб - аккорды песни ( Zdob Si Zdub )

e|---6-5----------|-5-----------|--
h|-7-----8-7---7--|---8-7-------|--
g|-----------7----|-------8-5/7-|--
d|----------------|-------------|--

e|---6-5----------|-----5---------|--
h|-7-----8-7---7--|-7-8---7-8-----|--
g|-----------7----|-----------8-7-|--
d|----------------|---------------|--

Overdrive with svistulka
E5/A5 .... G#5

E
Хай здоб ши здуб
Бате доба дела пут
Батру пець шлу васка гей
Дам фоялыку скигней

Хай здуб ши здобе
Й полог куль наре до
Ватру й не хуна кугне
Суль не буде куги ей

Грай здоб ши здуб
Ей два доба пыну рух
Харцу я лыпыла кун
О босяре вольтер нух

Хай здуб ши здоб
Тинуй ли мий сын дибров
Hахрест кум бирым бурде
Хай стрыгаться - гаме ХЕЙ!

Відпусти - аккорды песни ( Океан Эльзы )

Am G C
Я важав би що ти бiлий день без дощу
E Am E
Але сльози на твому обличчi
Am G C
I сказав би тобi не моя не моя
E7 E Am
Тiльки ти не пускаеш мене

Я вважав би що ти ясна нiч без зiрок
Але ж сяють твої яснi очі
I сказав би тобі ти лиш сон тільки сон
Але ж ти не пускаєш мене

Am G C G C
В i д п у с т и я благаю вiдпусти
E Am E
Бо не можу далі йти я
Am G C G C
В i д п у с т и я благаю вiдпусти
E Am E
Я не хочу бiльше йти

I вважав би що ти пелюсток на веснi
Але ж ти не зiв'янеш нiколи
I сказав би тобi ти моя не моя
Ла ла ла лай ла ла ла лай ла лай

Там де нас нема - аккорды песни ( Океан Эльзы )

Intro: Em D C# C H

Em A Am
Там, там, там, тЁльки там, де нас нема
Hm
Там не падаР зима
Em A C H
ТЁльки там, тЁльки там де нас нема з неба
Там, там, там, тЁльки там, де нас нема
Там не падаР вона
ТЁльки там, тЁльки там де нас нема й не треба

Там, там, там, тЁльки там, де нас нема
Ходять всЁ на головах
ТЁльки там, тЁльки там де нас нема ходять
Там, там, там, тЁльки там, де нас нема
Ходять всЁ на головах
Em A C H
ч питаються у нас де ви Р ?

Em A Am H(?)
СкажЁ менЁ, чому не можу
C Am H
Забути те, чого нема
Em A Am Hm
СкажЁ менЁ, чому не можу
Em A
Забути те, що
C Am H
Те, що навколо зима.

Там, там, там, тЁльки там, де нас нема
Там не падаР зима
ТЁльки там, тЁльки там де нас нема люди
Там, там, там, тЁльки там, де нас нема
Там тече жива вода
ТЁльки там, тЁльки там де нас нема всюди

Там, там, там, тЁльки там, де нас нема
Менше льоду, нЁж тепла
ТЁльки там, тЁльки там де нас нема льоду
Там, там, там, тЁльки там, де нас нема
Ходять всЁ на головах
ч тече жива вода не для нас.

СкажЁ менЁ, чому не можу
Забути те, чого нема
СкажЁ менЁ, чому не можу
Забути те, що
Те, що навколо зима.
Рубрики:  ПЕСНИ

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку