-Метки

dмае dмае ->холин ->ацетилхолин mms pomegranate адреналин алфа ниво амарант ангиотензин ацетилхолин б а д б и л к и бабини зъби билки бирена мая боралин боярышник бял имел в5 витамин b5 витамин pp витамин б5 витамин в5 витамин е витамини герань гинкго гинко глог глутатион добавки древни сортове пшеници дрожжи епифиза закваска здоровые прокты йод калий камут кардиовален киноа коронарна болест коса кръв на прах кръвно налягане кс лецитин лечебен код лечебният код лечение с вода лимец лук магнезий макробиотика мед мелатонин ми минерали мумийо нар натрий негентропия ниацин ноотропы овес овчарска торбичка очищения организма от шлаков пантотенат кальция пантотеновая кислота паразити пектин пикногенол полиненаситени мазнини пробиотици проблеми просо профилактики старения рак риба русский поль брегг серафим чичагов ситуации съдове сьомга тес техники трибузан трибулус хималайска сол хипофиза хлеб хлор холестерол холин цариче чиа щитовидна жлеза электромагнитное излучение эми энзим долголетия эпигеном

 -Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в BRES

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 1) О_Самом_Интересном

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 12.04.2013
Записей:
Комментариев:
Написано: 492


Прекъсване на връзки

Суббота, 18 Мая 2013 г. 01:16 + в цитатник

Първо описание, после коментари.

Описание на техниката.
Давам го така, както го научих.
Прекъсването на връзка се прави, когато човек иска да прекъсне връзката си с друг човек, защото се предполага, че нашият получава нежелана енергия от другия, или че другият му точи енергията.
Човек си представя пред себе си другия, с когото иска да скъса връзка. Представя си връзката между тях като енергийна връв. После с ръка прави пресичащо движение и си представя как тази връв се пресича от това движение. Може да каже на глас или наум "Прекъсвам" или "Пресичам."
След това енергийната връв има два отворени края - един към нашия човек и един към другия. Нашият човек си представя, че лекува отворения към него край със златна светлина а края откъм другия човек го закача към някой храм (или в каквото вярва - Бог, ангели, Висш разум...)

Коментари.

По този начин ми описаха техниката на един курс за лечение с прана.
Контекстът беше, че при някои клиенти по време на лечение с прана засегнатата област в тялото се чисти многократно и продължава да е пълна с лоша енергия. В такива случаи се предполага, че има енергийна връзка с друг човек и че болестта се зарежда постоянно от другия.
Споменаха също, че когато една жена е правила секс с някой мъж, след това от пъпа на жената излиза енергиен канал, по който жената дава енергия на мъжа завинаги. Но ето че не е завинаги, защото с тази техника подобни канали се прекъсват.

Това до тук научих от курса. Аз възприемам малко по-различно нещата.


След това си спомних нещо друго, което научих наскоро. Има една жена, която работи с бахови есенции. Тя определя есенциите по енергиен път. Всеки път преди сеанс тя прави една настройка на клиента си. По време на тази настройка усеща дали човекът има нишки и кукички и, ако ги има, ги откача.
(Става въпрос за енергийни нишки - връзки с други хора - по които безконтролно даваме или получаваме някаква енергия. А кукичките са енергийни нишки, които са по-здраво закачени. Това е доколкото си спомням описанията от нея.)
Замислих се за това, че тя винаги откача връзките без дори да казва за това на клиента (тя ми е казвала това).

И така свързах двете неща и започнах да си представям как прекъсвам връзките си с хората.
Имам изумителни случаи. Например има вечери, когато съм много уморена без да съм правила кой знае какво. Тогава започвам да си представям всички хора, с които съм се видяла през деня и прекъсвам връзките си с тях. След това ми идват сили. Веднъж даже почистих пода на цялата къща Laughing
Когато някое от децата иска нещо, което не мога да му дам и започна да изпитвам слабост, тогава прекъсвам връзката с детето и спирам да изпитвам слабост.

Имах една много интересна случка. Веднъж се скарах на дъщеря ми по много гаден начин. Държах се точно така, както се държи мъжът ми. Направо не можех да се позная и не можех да се понасям. Дадох си сметка, че правя като мъжа ми. Веднага си представих, че изкарвам мъжа ми от себе си и прекъсвам връзката с него. В този момент гадното състояние ми мина. Имах чувството, че се приземявам от някакво шантаво летене.

Също така разширих областта на приложение. Прекъсвам връзки със ситуации, събития, емоции.... Върху себе си имах осезаем ефект. Правила съм го и с други хора, но за сега нямам обратна връзка.

Когато окачам чуждия край към Бог, аз обичам да казвам "Моля, погрижете се за него (нея/тях/ситуацията...)"

Доста пъти използвам прекъсването вместо тесане. Когато имам да изтесам нещо, просто си представям нежеланата емоция пред мен и прекъсвам връзката си с нея. Удобно е.

Темата за енергийния вампиризъм и за лошите и добрите енергии е много спорна. Аз не мога да кажа, че вярвам в нещо. Най-много ми пасва да мисля, че няма добра и лоша енергия. Енергията е една, а ние й даваме оценка (това го възприех от Иван и много ми допада.) А за енергийния вампиризъм мисля, че не е луд този, който яде баницата, а този който я дава. И, че ако не даваш да ти точат енергията, няма да ти я точат.
Затова, когато мисля за тия връзки, не се замислям каква енергия на къде тече и тече ли изобщо. Просто усещам хубав ефект от това да прекъсвам връзките си с хора и ситуации и го правя.

Рубрики:  РАЗНИ

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку