-Метки

dмае dмае ->холин ->ацетилхолин mms pomegranate адреналин алфа ниво амарант ангиотензин ацетилхолин б а д б и л к и бабини зъби билки бирена мая боралин боярышник бял имел в5 витамин b5 витамин pp витамин б5 витамин в5 витамин е витамини герань гинкго гинко глог глутатион добавки древни сортове пшеници дрожжи епифиза закваска здоровые прокты йод калий камут кардиовален киноа коронарна болест коса кръв на прах кръвно налягане кс лецитин лечебен код лечебният код лечение с вода лимец лук магнезий макробиотика мед мелатонин ми минерали мумийо нар натрий негентропия ниацин ноотропы овес овчарска торбичка очищения организма от шлаков пантотенат кальция пантотеновая кислота паразити пектин пикногенол полиненаситени мазнини пробиотици проблеми просо профилактики старения рак риба русский поль брегг серафим чичагов ситуации съдове сьомга тес техники трибузан трибулус хималайска сол хипофиза хлеб хлор холестерол холин цариче чиа щитовидна жлеза электромагнитное излучение эми энзим долголетия эпигеном

 -Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в BRES

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 1) О_Самом_Интересном

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 12.04.2013
Записей:
Комментариев:
Написано: 492


"Лечебният код" д-р Алекс Лойд и Бен Джонсън_2

Вторник, 14 Мая 2013 г. 19:00 + в цитатник
ВАШИЯТ ШЕСТМИНУТЕН УНИВЕРСАЛЕН ЛЕЧЕБЕН КОД

В книгата неведнъж споменавахме „Лечебните кодове" ®, защото това е системата, която открих през 2001 г., вър­ху която се основават нашите препоръки.

По време на работата с хиляди клиенти, презентациите на живо и изследванията стигнахме до извода, че съществува определен Лечебен код, който, изглежда, работи при почти всич­ки хора и проблеми. Може би защото активира и четирите лечебни центъра, този Код действа като универсален и може да отключи изцелението за всеки вид стрес.

Нужни са ви само няколко минути, за да усвоите този Лече­бен код, но резултатите ще бъдат за цял живот!

Не забравяйте, че можете да изпълнявате Кода и за други хора и дори за животни. Просто следвайте указанията!


Няколко думи за молитвата

Лечебният код включва молитва. Молитвата е една от най-изучаваните практики в медицината. Неведнъж е доказвано, че тя помага на хората да се излекуват дори когато не се молят те самите, а други се молят за тях. Молитвата винаги е първата ми стъпка, когато прилагам Лечебния код. Кодът е само средство, удивителен инструмент, способен да направи неща, които никой инструмент досега не е постигал. Но си остава инструмент. Най-важна е връзката ви с Бог, независи­мо как го разбирате вие. Затова горещо ви съветваме да се съсредоточите най-вече върху молитвата си и да използвате Лечебния код като част от този цялостен процес (както каз­ва един клиент, Лечебните кодове са „стероидите" за молит­вата).
  Как да изпълнявате Лечебния код

Използвайте четирите позиции, показани по-долу, в същата последователност и насочете отпуснатите си пръсти към ле­чебните центрове на разстояние от пет до седем сантимет­ра от тялото. Представете си, че връхчетата на пръстите ви са малки фенерчета, насочени към една точка. Няма значе­ние дали пръстите ви са прави, или присвити - дръжте ги, както ви е най-удобно, важното е само да са насочени към областта около лечебния център.

Ефектът е неколкократно по-голям, ако държите пръстите си на разстояние 5-7 сантиметра от повърхността на тялото, отколкото ако докосвате лечебните центрове. Така създавате енергийно поле над входа на съответния лечебен център, което позволява на тялото автоматично да произве­де точния позитивен/негативен енергиен модел, необходим за изцелението. Причината за тази повишена ефективност прозрях по време на семинар в Оклахома. Един господин сподели с мен, че това изискване му се струва напълно логично: работи като свещта в автомобила. Аз не съм механик, но той обясни, че свещта действа на принципа на волтовата дъга, тоест между електродите прескача запалителна искра, коя­то изобщо не докосва метала. Ако разстоянието между елек­тродите не е достатъчно, свещта не работи, както трябва. Същото е и при Лечебния код. Когато държите пръстите си на определено разстояние от тялото, създавате необходимия поляритет във всяка една секунда, за да осигурите максимал­на енергия.

Четирите лечебни центъра

• Адамова ябълка: Непосредствено над адамовата ябълка.

• Слепоочия: От двете страни на главата, на около един сантиметър над слепоочието и един сантиметър в по­сока на тила.

• Мост: Между горния край на носа и точката, в която биха се пресекли линиите на веждите.

• Челюст: От двете страни на главата, в краищата на долната челюст.

За всеки от тези четири центъра има нормална и отпусна­та позиция на ръката, с изключение на Адамовата ябълка, къ­дето нормална позиция е отпуснатата. Целта на тази позиция е да се чувствате колкото е възможно по-удобно, докато изпълнявате процедурата. Както вече споменахме, при нор­мална позиция пръстите се държат на разстояние пет до се­дем сантиметра над мястото на лечебния център. При отпус­ната позиция пръстите са насочени към върха на лечебния цен­тър на пет до седем сантиметра под или встрани от него.

Когато използвате отпусната позиция, увеличете времето за изпълнение на Кода с няколко минути. Ако ръцете ви са твър­де уморени, за да изпълнявате Кода колкото е необходимо, опитайте отпуснатите позиции, подпрете ръцете си с възглав­ници или опрете лакти на маса или бюро. Дори ръцете ви да се отклоняват от центъра, лечението ще бъде осъществено. Намерението ви за изцеление е много по-важно от идеалната позиция.

Добре е, преди да приложите Лечебния код, да оцените дискомфорта, който усещате, докато мислите за даден проблем, по скалата от 0 до 10 (10 означава най-силен дискомфорт). Това е най-добрият начин да измерите напредъка си, виждайки как нивото на дискомфорт спада до 0 или 1.

Изпълнявайте Кода на тихо, усамотено място, където мо­жете да се отпуснете, без да ви разсейват или прекъсват. Ето и правилната последователност:

1. Оценете проблема според степента на безпокойството, което ви причинява, от 0 до 10.

2. Идентифицирайте чувствата и/или нездравословните вяр­вания, свързани с проблема.

3. Открийте спомените. Помислете дали в живота ви е имало друг случай, когато сте се чувствали по същия начин, дори обстоятелствата да са били различни. Търсете същото чув­ство. Не се ровете прекалено много, просто се запитайте дали и друг път сте се чувствали така, както сега. Повта­рям, търсим сходство в усещането, не в обстоятелства­та. Ако ви притеснява предстоящо медицинско изследване, се запитайте дали и друг път сте изпитвали същата тревожност в миналото, например в детството, а не дали са ви правили същите изследвания, фокусирайте се върху най-ранния спомен, който изплува, за да изцелите първо него.

4. Оценете този спомен по скалата от 0 до 10. Възможно е да има и други. Потърсете най-силния или най-ранния и работе­те първо върху него. Ако нещо ни притеснява, то е именно защото е свързано с неизцелен спомен. Често, когато изце­лите най-ранния или най-силния спомен, всички други споме­ни, свързани с него, автоматично се изцеляват.

5. Кажете молитва за изцеление, като посочите всички проб­леми, които сте открили (например „спомена ми от чети­ригодишна възраст, страховете ми, главоболието ми").

  Моля се всички известни и неизвестни негативни обра­зи, нездравословни вярвания, деструктивни спомени на клетъчно ниво и физически проблеми, свързани с ... (на­зовете вашия проблем), да бъдат открити, отворени и изцелени, а аз да се изпълня с Божията светлина, живот и любов.
Моля се ефективността на това лечение да се увеличи стократно и повече (последното казва на тяло­то, че изцелението трябва да бъде приоритет).


6.Изпълнете Лечебния код, като се задържате във всяка пози­ция около 30 секунди и повтаряте Твърдението за фокуси­ране върху истината, което се противопоставя на всяко нездравословно убеждение или друго твърдение, насочено към вашия проблем. Докато изпълнявате Лечебния код, не се фокусирайте върху негативното, а върху позитивното. Задължително преминете през четирите центъра (обикно­вено са няколко серии от позиции). Изпълнявайте Кода поне 6 минути. Винаги можете да увеличите малко времето, осо­бено ако сте оценили проблема си над 5 или 6. Препоръчва­ме шестте минути като минимум.

Цитат на: Orenda в Август 18, 2012, 06:22:57 pm

Ето ви твърденията за фокусиране върху истината, за които се споменава на 81 стр. на спиралния вариант на книгата 
Твърдения за фокусиране върху истината
Неспособност да простим
Когато прощавам, се научавам да виждам нещата, така както Бог ги вижда, да разбера защо се случват и да знам че всичко се случва за мое най-висше благо.
Разрешавам си да бъда любяща и прощаваща към себе си и към Бог и към другите.
Аз съм тази, която създава това, което съм в момента. Аз ще простя и ще се освободя от миналото.
Деструктивно поведение
Избирам само истината и любовта.
Избирам да се освободя от контрола на всичко около мен и освободена да посрещна любовта и радостта.
Нищо няма надмощие над мен докато аз не разреша. Избирам да бъда свободна.
Погрешни вярвания
Както сърцето ми оздравява, така и аз се научавам да вярвам в тези истини и да ги чувствам в сърцето си:
Аз съм обичана, Аз съм опростена, Аз съм стойностна и ценена.
Бъдещето е пълно с надежда. Аз съм в сигурност и в безопасност.
Аз мога да се наслаждавам на всеки момент. Аз мога да вярвам на себе си и на другите.
Аз мога да обичам себе си такава каквато съм.
Аз имам силата да избирам и да действам според своите избори.
Така както съзнанието и разбиранията ми се разширяват, така и истината става ясна. Избирам да видя истината и да действам съобразно нея. Избирам да вярвам на истината в моето сърце.
Любов
Уча се да давам и получавам безусловна любов:
Внимание: желание да се фокусирам върху някой друг
Уважение: не чувствам желание да променям хората, а просто ги приемам
Оценяване: чувствам признателност, благодарност и уважение към хората, такива каквито са
Разрешавам си да обичам и уважавам себе си.
Любовта е светлината в света, която разпръсква мрака и разкрива истината.
Радост
Така както се грижа за себе си и се лекувам, аз се уча да се радвам на себе си.
Всеки ден е подарък и аз избирам да отворя всеки подарък с радост и благодарност.
Щастието зависи от обстоятелствата. Радостта идва въпреки обстоятелствата, аз избирам радостта.
Аз разрешавам на себе си: да си почивам без вина, да се наслаждавам на живота си ... - тук допълнете списъка с неща по ваш избор
Спокойствие
Аз съм отглеждана и поддържана от Божията любов. Аз съм част от невидимата, но перфектна тъкан на живота. Аз избирам да се наслаждавам на настоящето и вярвам, че бъдещето ще се разкрие, както трябва.
Търпение
Избирам да се чувствам спокойна и цялостна, правейки най-доброто във всеки един момент.
Аз мога да обичам себе си сега, без да чакам друг човек, предмет или обстоятелство.
Аз мога да релаксирам напълно, знаейки че съм в безопасност и на сигурно място в настоящето.
Добронамереност
Аз съм добронамерена и помагам на другите да се чувстват обичани и оценени.
Тези, които се отнасят грубо с мен, се отнасят грубо със себе си. Аз избирам да им простя и да започна цикъл на добронамереност и състрадание.
Аз избирам да направя промяна в света чрез благост и добронамереност.
Аз избирам да се отнасям към себе си и към другите добронамерено и състрадателно.
Доброта
Дори другите и да не забелязват, аз ще продължавам да уважавам себе си и да избирам това, което е правилно.
Когато аз избера това, което е правилно, живота е добър и аз се чувствам сигурна.
Аз вдишвам живот; аз издишвам срама.
Аз вдишвам светлина;аз издишвам страха.
Аз вдишвам любов; аз издишвам вината
Аз вдишвам Божията воля; аз издишвам егото.
Доверие
Вярването може да претвори желанията на сърцето ми в реалност. Аз избирам да имам вярата, която може да премести планини. Аз притежавам знанията и ръководството, които са ми нужни, за да се справя каквото и да се случи.
Смирение
Аз избирам да обичам живота и да обичам себе си, без да се сравнявам с другите.
Другите ще ме обичат такава каквато съм, както и аз ги обичам такива каквито са.
Победата не е всичко. Безусловната любов е всичко.
Самоконтрол
Аз мога да се наслаждавам на живота с енергичност и ентусиазъм и въпреки всичко да продължавам да правя правилни избори за себе си и другите. Аз съм в състояние да правя всичко, просто защото Бог ме подкрепя. Аз мога да дам своя принос за балансиране на живота, просто като живея балансиран живот.
на английски
на италиански
на БЪЛГАРСКИ - ПРЕВОД eliste

Първа позиция: Мост.

Между горния край на носа и точката, в която биха се пресек­ли линиите на веждите.



Нормална позиция             Отпусната позиция

Втора позиция: Адамова ябълка.

Непосредствено над адамовата ябълка.




Трета позиция: Челюст.

От двете страни на главата, в краищата на долната челюст.



Нормална позиция                    Отпусната позиция

Четвърта позиция: Слепоочия.

От двете страни на главата, на около сантиметър над слепоочието и сантиметър в посо­ка на тила.



Нормална позиция                    Отпусната позиция

7. След като изпълните Кода, отново оценете проблема си. Когато оцените най-ранния/най-силния спомен с 0 или 1, пре­минете към следващия спомен или проблем, който ви тре­вожи.

Изпълняване на Кода за друг човек
Можете да изпълнявате Лечебния код за друг човек. Първо ка­жете молитвата:

  Моля се всички известни и неизвестни негативни обра­зи, нездравословни вярвания, деструктивни спомени на клетъчно ниво и физически проблеми, свързани с ... [посо­чете проблема на вашия близък], да бъдат открити, от­ворени и изцелени, а ... [посочете името на вашия близък] да се изпълни с Божията светлина, живот и любов.
Моля се ефективността на това лечение да се увеличи сток­ратно и повече.


Изпълнете Кода върху себе си. Когато приключите, просто се помолете: „Прехвърлям всички ефекти от това изцеление към [посочете името на вашия близък] с любов".

Препоръчваме ви да изпълнявате Лечебния код по три пъти на ден. Можете да го изпълнявате и по-често, за да постигне­те по-бързи резултати. Възможно е да постигнете желания резултат и с изпълнение веднъж дневно, но настойчиво ви съ­ветваме да не е по-рядко от това. Можете да увеличите вре­мето над 6 минути. Ключът е в постоянството. Най-добри резултати ще получите, ако изпълнявате Кода по 6 минути три пъти на ден или по-често.

Рубрики:  !!! !!! !!!
ОЗДРАВИТЕЛНИ СИСТЕМИ
КНИГИ
Метки:  

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку