-Музыка

 -неизвестно

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в bossvip

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 19.07.2007
Записей: 107
Комментариев: 359
Написано: 1968


Ггг...оце так сон...

Пятница, 17 Августа 2007 г. 08:32 + в цитатник
День пройшов був чудово...правда нажаль Анюта поїхала в Київ...був в Біті...бачив Сашку, Кірілла, Сніжану, Олега, Ваню, Мішу, дівчаток, Ірку і Дашку(зараза мала мені шпіца дала, я її рознерував, ггг, люблю коли вона злиться). Приїха, Микола запропонував покататись по місту, сіли поганаяли, чуть як в анекдоті не заїхали в якогось Москвича))) Випили пів пляшки самбуки, пішло на ура))) Не спав майже, працював над порталом. А ви їхали в машині з пяною людиною на швидкості 190 км/год? Йому добре, в нього машина на батька зареєстрована, батько полковний Кобри, ніхто не зупиняв, номера Криміські. Вот вирішив зібратись на озеро. Поспав близько годинки всього навсього. А ви висипаєтесь останнім часом? Блін, так нехочеться думати, шо скоро канікули закінчуються. Снився унікальний сон, ніби я приїхав на автобусі в Біт, до мене примахався якийсь гоп, в Біті були розборки, їх Було двоє, бійка з ножиком і в результаті він був побитий і порізаний, а я лише порізаний трішки, охорона спрацювала миттєво))) Ггг вот такі в мене сни... А вам шо сниться? Іду будити Вовку на озеро їхати...
В колонках играет: Fergie - Fergalicious (feat. Will.I.Am)

LI 7.05.22

Natynchik   обратиться по имени Пятница, 17 Августа 2007 г. 17:30 (ссылка)
prukolni v tebe snu))))
a ya ostanim chasom pogano spliy abo ya ne pomniy svoih sniv abo meni nicho ne snutsya(((
Ответить С цитатой В цитатник
мир_в_котором_я_живу   обратиться по имени Пятница, 17 Августа 2007 г. 22:52 (ссылка)
сни дійсно класні, на такій швидкості не їздила, а спати тпер не можу:(
Ответить С цитатой В цитатник
On_your_knees_bitch   обратиться по имени Суббота, 18 Августа 2007 г. 13:07 (ссылка)
ты ,мля, заслужил шпиц..
Я ТЕБЕ ЕЩЁ РАЗ ПОВТОРЯЮ:ПРОБЕЙ ЖЕКИН НОМЕР
Ответить С цитатой В цитатник
bossvip   обратиться по имени Re: Ответ в bossvip; Ггг...оце так сон... Суббота, 18 Августа 2007 г. 15:12 (ссылка)
слушай...я тебе не бюро справок...я спросил знакомих у них его нет :)))
В колонках играет: (Radio MFM (live) 32k)

LI 7.05.22
Ответить С цитатой В цитатник
On_your_knees_bitch   обратиться по имени Пятница, 24 Августа 2007 г. 01:11 (ссылка)
bossvip, плохо спрашивал
Ответить С цитатой В цитатник
AD_firefly   обратиться по имени Среда, 29 Августа 2007 г. 07:29 (ссылка)
три последних коммента - супер))
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку