-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в B-Rabbit

 -Подписка по e-mail

 

 -Постоянные читатели

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 26.04.2006
Записей: 4
Комментариев: 6
Написано: 17


Mirtillah

Среда, 26 Апреля 2006 г. 18:12 + в цитатник
Bu gun seher durdum,kak vseqda poxmelnen,bash yerinde dayanmir.ele deyir ki "gotu tulla dana meni,ne saxliyirsan?"sonra getdim derse,durdum akademiyanin qapisinin qabaginda.Sonra hiss eledim kiboyrumden deli sheytan durtmeliyir ki" girme derse,girme!!!"sonra baxdim ki ne deli sheytan e,meni durtmeliyen canim qaqam Shahiniymish.Getdik McDonald'sa girdik.Girdik bir kofe bir cola 7 memmedin bashina dash saldix.Sonra oturanda bize chatdi ki,bizi loxluyuflar.Amma uje gejiydi.Pulun derdinden axirinci damciya kimi ichdiy.eslinde men orda 1 ADAM var onu gozluyurdum,o da deyesen gelesi olmadi.Kimiya yaradanin varyoxunu...;)ne ise...2-ci derse girdim,getdim oturdum dalda mal kimi yatdim.Oyandim ki uje 3-cu dersin axiridi:)Durdux ushaxlarnan getdiy tenisse orda da qoca kishiynen mirtdashandan sonra mirtdasha-mirtdasha getdim eve.Mirtdasha-mirtdasha girdim eve,mirtdasha-mirtdasha oturdum kompun qabaginda,indi de mirtdasha-mirtdasha yaziram=)voobshem,Allah meni bu heyata mirtdashmaga gonderib deyesen...ele mirtdasha-mirtdasha yashayiram...ne ise...bu menasiz heyatim barede gelen reportajlarimda oxuyarsiz.bizden ayrilmayin.chunki sizi sirada hava haqqinda melumat gozluyur.gulumsuyun cenablar,gulumsuyun....=)))))))))))))))))))))))

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку