-Цитатник

Надписи - (0)

Если в сердце живет любовь... //s018.radikal.ru/i526/1201/11/c51791c23247.jpg http://s018...

скрап))) - (0)

Готовые к печати картинки готовые к печати картинки   ...

скрап ярлыки - (0)

Винтажжж  

бамашки - (0)

Теги, бумага для скрапбукинга Теги, бумага для скрапбукинга //img-fotki.yandex.ru/ge...

99 франков... глупая но интересная книга - (2)

№ 2531 "Если вы хотите пригласить меня выпить, нажмите кнопку номер один. Если хотите пригласить ...

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 5) Quotation_collection Цитаты-из-книг Cine-Cinema Quotes_for_Life Twilight_stills


сама не знаю як назвати, пофіг

Вторник, 17 Апреля 2012 г. 00:33 + в цитатник

Що за дідько!!!!! я вже зовсім з глузду з"їхала... чи ні? та хрін його знає. так про що я? сама не розумію, настроєніє гівно. ось так. коротко і саме головне що всім все зрозуміло!)) зрозуміло куди і кому у яку дупу пхатися. 

взагалі я вважаю , що дівчатам матюкатися не можна - це пагано. але ж інколи все це лайно, що відбувається навкруги по іншому не перекажеш!!!  

моя подруга заміж зібралася... ага, не почулося, ЗАМІЖ!!!! я як справжня подруга їй сказала одразу: "Та він же дебіл дебілом!!!", а вона навіть і не образилась, бо знає що він насправді ДЕБІЛ!!!! це наша природа - закохуватись у різних дебілів, а вони цим нагло користуються. от і вона його любить, а я - ні! блювати хочеться коли його бачу!!! але я ніякого відношення до їхньої любові не маю.... якщо не забувати шо це я їх познайомила (от дурна), і я буду дружкою на весіллі... і хрещеною їхніх дітей... це все дуже кльово, але можна все вище переказане але тільки без цього лемка? будьласочка!!!!! 

я погана, я знаю! хоча мені всі кажуть що я дуже мила людина. козли брехливі, ніфіга я не мила, хоча інколи буваю... але дуже рітко. характер в мене такий, гірше ніж в якогось мужика, знаєте чому? бо я жінка!!! а жінка з характером мужика вона або домінуюча лезбіянка, або стерво рідкісне, яке все і всіх має. ну от я така... і шо тепер? плакати чи радіти? а *уй його знає...

 

 

Метки:  

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку