-Музыка

 -Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Mr_Hippy

 -Интересы

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 17.07.2007
Записей: 59
Комментариев: 2411
Написано: 7622


cool

Вторник, 26 Мая 2009 г. 21:49 + в цитатник
В колонках играет - М"юз^^
Настроение сейчас - шо творила сьогодні....

ем.... тільки-но, так би мовити, повернулася зі школи.... Ох який день був.... таке не забувається) 1. перечепилася об ніщо і ледь не залишила частину себе на асфальті 2. вирішила пообідати в кафе. Купила собі їжу і тут же перевернула підніс. Картопля з салатом затишно примостилися на підлогу, а чайок погрів мені стегна* Так чудово.... було спостерігати, як матюкається прибиральниця і прибирає всю цю жирну красу. Ну це так.... реалії життя.

Просто спостерігаючи за людьми, ми помічаєм такееееееееееееееееее! За приклад візьмемо кофточки з глибоким вирізом. Дівчина випрадовується, що вона її купувала не для того, щоб очі хлопців поселилися між її великими грудьми, а тому що кофточка гарна і той колір їй дуже личить. Та навіть, якщо так, дівчина все одно одягає те диво, знаючи куди буде звернена вся увага УСІХ. Деякі дівчата будуть заздрити, ну а хлопці......., як Гена Букін,захочуть продегустувати. Наголошую, не всі, але більшість. Трапляються й такі, яким в першу чергу важливо, як людина в середині, мається на увазі не під кофточкою, а саме її духовний і внутрішній світ. Це ті самі 10 відсотків.

Правильно, чому коли в тебе красива фігура треба її ховати? Ми одягаємо супер-міні наверх і на низ і навіть під низ. Так чому ж, у такому разі, ми свою фігуру показуємо не повністю? Сраку по-любому видно, груди теж. Знімімо ж ті набридливі спіднички і топіки, будьмо розкутими! Фу.

Іноді ми витворяємо страшні речі, самі цього не помічаючи. Але ж є друзі, які нам завжди скажуть, коли ми робимо щось не так. Наприклад:"Девочки, ви мене смущаєте".

Ох, а я крута. "Всі класні слухають М"юз",-сказала Карамель. Тож давайте скоріше цілуйте мені п"ятки*** Це теж метафорично. Не сприймаємо серйозно.

Одна з крутих:                                       Фото вразило.


 



Spoon_of_sugar   обратиться по имени Вторник, 26 Мая 2009 г. 22:08 (ссылка)
хах)) замечательный день! надеюсь без травм и ты все-таки поела :D
ну насамом деле далеко не 10%. они только увлекаются "носительницами арбузов", а встречаются все равно с теми с кем есть взаимопониание :) ну покрайней мере нормальные, а не особо озабоченные :D
Мьюз боги *_*
Ответить С цитатой В цитатник
woam   обратиться по имени Вторник, 26 Мая 2009 г. 22:21 (ссылка)
ти сьогодні шукач пригод! (це в твоєму дусі я помітила)

ох тиж, в нас другі абзаци чимось схожі :)

дякую, дякую, дякую)
я удостоїлась бути в твоєму пості!!!!

не розумію правда, чим вона могла вразити....але дуже приємно
Ответить С цитатой В цитатник
Mr_Hippy   обратиться по имени Вторник, 26 Мая 2009 г. 22:45 (ссылка)
Zi_zi_zi, проблеми з координацією....
так так, це фу.
та хіба є то честь?
негоже про мене,я к про залізну)
очі. в очах отчаяние. не знаю це ти хотіла показати, але очі...
Ответить С цитатой В цитатник
woam   обратиться по имени Вторник, 26 Мая 2009 г. 22:49 (ссылка)
Tomas_Rain, я нічо не хотіла показати! от так с всьо :)
Ответить С цитатой В цитатник
Mr_Hippy   обратиться по имени Вторник, 26 Мая 2009 г. 22:50 (ссылка)
Spoon_of_sugar, я имела в виду не совсем тех людей в 10 %)
они титаны. кинули вызов богам*
Ответить С цитатой В цитатник
Mr_Hippy   обратиться по имени Вторник, 26 Мая 2009 г. 22:53 (ссылка)
Zi_zi_zi, тоді хтось працює без твого увєдомлєнія. я від слів не відмовлюсь просто так)
Ответить С цитатой В цитатник
woam   обратиться по имени Вторник, 26 Мая 2009 г. 22:53 (ссылка)
Tomas_Rain, я тупа. я не поняла твоїх слів. для туподоходящіх пожалуста
Ответить С цитатой В цитатник
Mr_Hippy   обратиться по имени Вторник, 26 Мая 2009 г. 22:57 (ссылка)
Zi_zi_zi, "Я такая видумщіца!"-сказала Настя. Правда ж?
очі працюють без тебе. або фотографуючий апарат творить чаклунства. *ох яке слово!*
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку