-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Akselija_-_AKSI

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 30.12.2012
Записей: 1798
Комментариев: 3
Написано: 1906


Без заголовка

Вторник, 19 Апреля 2016 г. 22:11 + в цитатник
Prašau tavęs neužmiršk manęs
Aš turėjau Tau parašyti šį trumpą laišką , kad pasakyčiau kaip aš rūpinuosi tavimi.
Aš mačiau vakar Tave kalbant su draugais.
Laukiau Tavęs visą dieną, tikėjausi, kad tu panorėsi pakalbėti su manim.
Dievas davė Tau saulėlydį, kad užbaigtum savo dieną...
Dievas davė Tau vėsų vėjo dvelkimą, kad Tu pailsėtumei..
Laukiau. Tu neatėjai. Tai mane iskaudino.
Tačiau , tebemyliu Tave, nes esu dėl tavęs irgi..
Mačiau Tave miegant praeitą naktį,
Mačiau mėnulio šviesą ant tavo veido
Norėjau paliesti Tavo kaktą...
Vl laukiau. Norėjau ateiti. Norėjau pasikalbėti....
Aš daug norėčiau tau pasakyti.
Ryte tu atsikėlei ir išėjai... į darbą į mokyklą, į ....
Mano ašaros buvo lietuje. Kuris krito tau ant veido.
Jei tik tu galėtum išgirsti mane . Viską...
ką aš stengiuosi tau pasakyti. per
žydrą dangų ir žalią pievą...
Aš šnabždu Tau , per medžių lapuose ir gėlių spalvose..
Šaukiu Tave kalnų šaltiniuose...
Prašau tavęs neužmiršk manęs. Aš norėčiau pasidalinti su Tavim daug dalykų....
Daugiau netrukdysiu tavęs..................... Dabar tai yra laikas tavo sprendimui..
Aš vis dar tebelaukiu; nes aš ......................................

I ask you, do not forget me
I want to write you this short letter to say how I take care of you.
I saw you yesterday talking with friends.
I was wait all day... I was hoping that you want to chat with me.
God gave a sunset, that day to finish ...
God gave , a cool breath of wind, that you get a reset ..
I do wait. You did not come. It hurt me.
However, I still love you, because I am for you, too ..
I saw you sleeping last night,
I have seen the light of the moon on your face
I wanted to touch your forehead ...
Again I waited. I wanted to meet, I wanted to talk ....
I would like to tell you a lot.
In the morning, you a rise and you went to work ... to school, to ....
My tears were in the rain.... rain fell on your face.
If only you could hear me. Everything ...
What I'm trying to tell you. through blue sky and green meadow ...
What I whisper to you through tree leaves and flower colors ..
What I tell to you in mountain springs ...
I ask you, do not forget me. I would like to share with you a lot things ....
More i don't Disturb you ..................... Now it is time for your decision ..
I'm still still waiting; because I ......................................
Рубрики:  Your virtual friend Aksi...

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку