-

  • (97)
  •     (55)
  •     / ? (29)
  •    , , (24)
  •     (21)
  •     (18)
  •     (13)
  •     ! (8)
  •    , (6)
  •     (6)
  •     / ? (2)
  •     (1)
  •     (1)
  •     (1)
  • (23)
  •     (21)
  •     (1)
  •     (1)
  • (17)
  • (14)
  •     (6)
  •     (4)
  •     (1)
  • (6)
  •     (2)
  •     (1)
  • (5)
  •    , (1)
  • (3)
  • (1)
  • (1)

 -

   ABochkov

 - e-mail

 

 -

 LiveInternet.ru:
: 08.09.2014
:
:
: 108

:


.

, 20 2014 . 16:36 +

.

: O kome? ( ?), O čemu? ( ?), Gde? (?)

1. o (), na (), u (), po () , :

Živimo u lepom gradu. .

Sedimo na velikoj terasi. .

Šetamo se po gradu. .

Srbija je poznata po ljubavi prema Rusima. , .

2. u :

U pošti možeš da pošalješ razglednicu, pismo, novac i paket. , , .

Učim srpski u kuhinji. .

Stanujem u ulici Kralja Petra. .

Mi smo u šetnji. .

3. na :

Studiram na univerzitetu. .

Treniram na bazenu. .

Ja sam na aerodromu. .

Surfujem na Internetu. .

4. :

uživati u nečemu – -
raditi na nečemu – -
biti poznat po nečemu – -
zahvaljivati (se) na nečemu – -
izgubiti na nečemu – -
hvala na nečemu – -

Uživao sam u suncu, moru I tvojoj lepoti. , .

Srbija je poznata po svojim specijalitetima. .

Danima radim na ovoj knjizi. .

Zahvaljujem se dragim slušaocima na pažnji. .

Izgubio sam dosta para na lutriji / na kartama. / .

Hvala na pitanju! !

/
/

:  

: [1] []
 

:
: 

: ( )

:

  URL