-Музыка

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в ___STORM___

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 08.05.2007
Записей: 15
Комментариев: 129
Написано: 497


Встати і вийти - "Oh my dear Ukraine"

Вторник, 03 Июля 2007 г. 19:36 + в цитатник
Файл удален из-за ошибки в конвертации
патріоти!!!ви тута???

Тави_Тум   обратиться по имени Среда, 04 Июля 2007 г. 00:30 (ссылка)
Ну пісні супер!!!! Може з такими патріотичними настроями здаси документи в Могилянку?
Ответить С цитатой В цитатник
___STORM___   обратиться по имени Среда, 04 Июля 2007 г. 00:39 (ссылка)
DarkButterfly, я б з радістю...та хто мене туди візьме???
Ответить С цитатой В цитатник
Vitador   обратиться по имени Среда, 04 Июля 2007 г. 05:48 (ссылка)
___STORM___, трішки захотіти, трішки постаратися, прикласти зусиль - і візьмуть, куди дінуться
Ответить С цитатой В цитатник
___STORM___   обратиться по имени Четверг, 05 Июля 2007 г. 10:28 (ссылка)
Vitador, я в4ора вно4і вирішила:що мені втра4ати???і поїхала в Київ...здала в Могилянку!!!на який факультет-не скажу і справіді, там все дихає історією...але шансів вступити дууууже мало)))восьмого екзамен...
Ответить С цитатой В цитатник
Тави_Тум   обратиться по имени Четверг, 05 Июля 2007 г. 12:06 (ссылка)
___STORM___, Ну от! В мене шансів і зовсім нема, але ж я пробую, навіть не знаю чому, мабуть, просто, щоб хоча побачити ту Могилянку. Так що тобі гріх не спробувати, уяви як було б гарно, якби поступила! І якщо ти здала документи, то шансів стало значно більше!
Ответить С цитатой В цитатник
___STORM___   обратиться по имени Четверг, 05 Июля 2007 г. 12:19 (ссылка)
DarkButterfly, навіть і не знаю... тільки нікому не кажи, на який я факультет подала документи)))ок???я навіть мамі не сказала...заффтра вже в Харків...
Ответить С цитатой В цитатник
Vitador   обратиться по имени Четверг, 05 Июля 2007 г. 18:45 (ссылка)
___STORM___, молодець. Удачі тобі на екзамені.
Ответить С цитатой В цитатник
___STORM___   обратиться по имени Четверг, 05 Июля 2007 г. 21:29 (ссылка)
Vitador, ДЯКУЮ)))вона мені знадобиться , як ніколи!!!
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку