-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в ээтта_как_его

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 1) strips_and_apples

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 22.08.2005
Записей: 39
Комментариев: 65
Написано: 284


Без заголовка

Вторник, 25 Апреля 2006 г. 17:38 + в цитатник
Є такі люди, після спілкування з якими стає сумно. І гидко. Робота, гроші, кар’єра, сумнівні розваги, безнадія, робота, гроші... Це навіть не сіре сім’я-робота-сім’я.
І ці люди вчать мене жити.
Ні, куди б я не видерлася по цій хиткій драбинці життя – я завжди залишуся дитиною. (Незважаючи на те, що дехто з цього приводу думає))). Те, що хтось втомився шукати, зовсім не означає, що ті, хто ще має сили на це – безвідповідальні маленькі ідіоти. І кінець дороги у всіх однаковий.
Так у чому справа?

Tobby   обратиться по имени Среда, 26 Апреля 2006 г. 15:02 (ссылка)
Вони бояться, що вони - єдині у світі, хто так думає. Отож і намагаються нав*язати іншим свої страхи.
Невже ти ще не навчилася захищатися?..
Ответить С цитатой В цитатник
ээтта_как_его   обратиться по имени Среда, 26 Апреля 2006 г. 15:34 (ссылка)
Я навчилася. Але мене інколи це напружує. Ти ж знаєш цю категорію людей, яка намагається щось нав'язати. І зіпсувати. А ім'я причинам, з яких вони це роблять - страх і заздрощі. ПРичини між собою не пов'язані, але живуть вони разом... :(
Ответить С цитатой В цитатник
Tobby   обратиться по имени Среда, 26 Апреля 2006 г. 19:16 (ссылка)
а може учинити якусь повчальну історію?..
Ответить С цитатой В цитатник
ээтта_как_его   обратиться по имени Четверг, 27 Апреля 2006 г. 13:55 (ссылка)
Варіанти?
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку