![(589x442, 137Kb)](//img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/3/339/3339851_planer_1.jpg)
Вчора було моє перше практичне заняття польоту на мотопланері! Це дивовижні враження, емоції, адреналін!! :) А звідти відкриваються ТАКІ краєвиди: весь світ, як на долонці! Земля, як іграшка, дороги, села, поля, річечки. Сонце дуже яскраве, сліпить очі, хмарки всередині зовсім не хмарки, а просто димка :)
Мотопланер - це двомісний звичайний планер, але додатково на ньому встановлено невеличкий двигун - це дає змогу самим взлітати зі смуги, а також в небі він веде себе двояко: як навчальний невеличкий літак або як планер, якщо вимкнути двигун, набравши висоту. Крім того, не потрібно сідати, щоб знов набрати висоту.
Зі слів небагатослівного інстуктора, в мене до цього є талант (насправді не талант, а гра у професійний авіасимулятор, про що я йому не розповідав), але покищо, як для гарного пілота, руки з одного місця :) Він злився від крутого завалювання крила при змінах курсу і бурчав, що ми на планері, а не на бойовому винищувачі.
Вчора було щильне повітря і вітер, тому літак у мене смикався туди-сюди: інструктор втомився по рації пояснювати, як його тримати при бокових поривах. Якщо дивитися на наш курс на папері, то він би нагадував не пряму лінію, як треба, а зміючку з невеликою амплітудою.
Висота нормально трималась, проти вітру навіть набирали 5-10 м/хв, але то не моя заслуга, а вітру :) Що цікаво, на двигуні можна легко робити крени більше 45 градусів і тягнучи на себе штурвал, досягати приємної перегрузки :) А от без нього за такий маневр я отримав по голові (умовно :)) з тихим матом :)
Все, залишаю декілька фото і біжу на голосування! Всіх обнімаю, друзі!! :)
І ще одна гарна фотографія з неба:
![(700x525, 105Kb)](//img0.liveinternet.ru/images/attach/b/3/3/640/3640664_planer_3.jpg)
Це вид на Житомирську трасу (продовження проспекту Перемоги) :)