-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Розы_Ветров

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 27.08.2004
Записей: 308
Комментариев: 993
Написано: 1537


Я - поле

Понедельник, 05 Сентября 2016 г. 11:42 + в цитатник

Я - поле. Я розкинулося лоскутною ковдрою, від краю до краю, без меж, уляглося важкою втомою, заплющивши очі. Я - поле.

Мій дах - небо, мій подих - гарача тиша та галас птахів. Я не маю ні прілого запаху лісу, ні лісного притулку. Лише пил заб'є ніс та сонце спотворить шкіру. Я - поле.

У темряві літньої ночі надіну корону, прикрашену зорями, зроблю намисто з Чумацького шляху. На світанку прикрашу чоло блідим місяцем та поглину його за обрієм. Я - поле.

Я - поле. Втомлено розляглося під небом. Важкі, сірі хмари лоскочуть мене дощем, з теплої землі підіймається пара. Нарешті осінь. Позабуті соняшникові штурпаки, кавуновий непотріб, мишині нори, набиті зернами, пташині зграї - мої скарби, мій особистий урожай. Залиш мене. 

Я - поле. Важкий, тревожний сон спускається на землю. Залиш мене. Південний сон не глибокий, тривожний, недовгий. Снігова ковдра вся у дірках, чорні плями проступають крізь сніг. Прошу, залиш мене.

Зовсім скоро залізні машини розріжуть мою грудну клітину та поллються всі мої соки, вся моя сила по зелених жилах трендітних рослин. Їх квіти та плоди, то моє "люблю". Я - поле. 

 


Понравилось: 48 пользователям

Аноним   обратиться по имени Понедельник, 05 Марта 2018 г. 09:48 (ссылка)
+
Ответить С цитатой В цитатник
Аноним   обратиться по имени Четверг, 12 Апреля 2018 г. 05:17 (ссылка)
+
Ответить С цитатой В цитатник
Аноним   обратиться по имени Вторник, 05 Июня 2018 г. 00:00 (ссылка)
+
Ответить С цитатой В цитатник
Аноним   обратиться по имени Воскресенье, 24 Июня 2018 г. 00:20 (ссылка)
+
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку