-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Мальва2015

 -Подписка по e-mail

 

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 1) Путешествуя_Украиной

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 16.05.2014
Записей: 538
Комментариев: 45
Написано: 876


«Ненько Вкраїна, святая моя! Доброго ранку і доброго дня!»

Вторник, 13 Октября 2015 г. 06:27 + в цитатник
Цитата сообщения Miledi1950 «Ненько Вкраїна, святая моя! Доброго ранку і доброго дня!»

Доброго ранку, - кажу Тобі, Боже!
Доброго ранку земля моя, гожа!
Доброго ранку Вкраїна святая!
Моя ти доленька, та все сумная.

Доброго ранку і доброго дня!
Зичу тобі я щорік і щодня.
Бажаю щиро і кожну хвилину,
З любов’ю, з вірністю до тебе лину.

Лину до тебе, святая земля
Я Любов, Україно моя.
І щохвилини, і кожную мить
Почути хочу і хочу зрить:
Як ти, мов квіточка розцвітаєш,
У щасті, в радості горя не знаєш.
І щасливая ти, і заможна,
І родина й людина кожна.

Всі здорові, веселі, багаті.
І любов, всюди й скрізь, в кожній хаті.
Славу й честь віддають Творцю,
Всесвятому і Духу й Отцю,
І Єдиному вірному Сину,
Бо Любов’ю Він лине і лине,
Безкінечно і безупинно,
І вовіки віків неспинно.

Доброго ранку і доброго дня!
Будь щасливою, рідна земля!
Будь щаслива і ти, золота
Осінь щедрая, осінь свята!

Щедрою будь до уся і всіх.
Хай повсюди лунає лиш пісня і сміх.
А в очах нехай світиться щастя,
А не сльози гіркі і нещастя.

Збережи і прости і мене, і цей край.
Захисти Україну і ладу в ній дай.
А віки збереже лише вірна Любов.
Лиш Любов спасе світ від пекельних оков.

Я молюся, щоб кожнеє серце
Тобі, Бог мій, відкрило дверці
І впустило в своє життя
Зі смиренням і каяттям.

А іще, щоб Тебе любили.
Не багатство, а мудрість і розум просили.
І за все Тобі вдячні були.
Щоб повсюди подяки,
Як бджоли гули.

А не: дай Боже, дай Боже, дай
І в усьому мені помагай.
Не було б тоді місця журбі,
Коли б вдячні були всі Тобі.

Ти і мудрість би дав, і дав сили.
Навіть того, чого не просили:
І здоров’я, і майбуття,
І щасливеє вічне життя.

У прекрасний той вічний рай
Знайти ключ, Боже, мудрості дай.
Доброго ранку і доброго дня!
Святий Бог і Вкраїно моя.

Доброго ранку тобі і любові,
Зичу, Вкраїна у кожному слові.
Бажаю злагоди, миру й добра,
Щоб ти щасливою вічно була.
Доброго ранку і доброго дня!
Ненько Вкраїна, святая моя!
Щиро бажаю тобі цього я,
Я Любов – твоя донька, земля.

Автор вірша: Любов Павлюченко
Художник: Олексанр Пажимський, «Козак Мамай і Україна»

Lkis

 

Рубрики:  Стихи
Метки:  
Понравилось: 1 пользователю

Miledi1950   обратиться по имени Вторник, 13 Октября 2015 г. 13:13 (ссылка)
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку