-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Рыжая_Кошка_Мила

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 31.07.2013
Записей: 6
Комментариев: 3
Написано: 8


Без заголовка

Пятница, 27 Сентября 2013 г. 10:27 + в цитатник
Прослушать
974 слушали
34 копий

[+ в свой плеер]

Цитата сообщения Vlad49 Александр Пономарев - Ніколи нікому тебе не віддам

Александр Пономарев

(Олександр Пономарьов) -

Ніколи нікому тебе не віддам

 

 

 


1661266_637336 (567x650, 125Kb)

Я так чекав тебе, чекав, що сни здійснилися...
Мені вуста, твої вуста ночами снилися.
Щоб ми зустрілися в житті під цими зорями,
Назвавши їх на самоті своїми долями...

Сама любов для нас обох той час зазначила,
Ти на долонях рук своїх мене побачила,
Зійшлись дві лінії в одну дорогу зоряну,
Як два струмка в одну ріку дощами сховану

Я нiколи, нiкому тебе не вiддам!
Хочу бачити, чути, любити щодня.
Я нiкого, нiколи ще так не кохав,
Я так довго, так довго на тебе чекав.

Я завжди сердцем відчував що ми зустрінемось,
І вже нікуди від надій та мрій не дінемось.
Нам мало Всесвіту з тобою, мало вічності,
Для наших чистих почуттів, для їх чарівності!

Я нiколи, нiкому тебе не вiддам!..
1661266_607885 (665x600, 286Kb)

 


 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку