-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Нина_Петрович

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 23.04.2013
Записей: 12701
Комментариев: 4581
Написано: 19818


"Вечірня кава" з українською співачкою, поетесою Люциною Хворост

Суббота, 17 Августа 2019 г. 21:30 + в цитатник
3040753_AboutLogo (72x72, 8Kb)/3040753_1_7 (50x50, 4Kb)



Я не скажу

Я не скажу тобі,
Як море штормувало:
Мов демон рвався з глибини...
Я не скажу,
Що моє серце віщувало,
Коли прийшли твої човни...
 
В моїй душі - буяння хвиль,
А в тебе штиль!..
Я не скажу, що я слабка,
Але тремтить моя рука,
І снів моїх ти вічний гість...
Як я люблю, як дорожу –
Я не зумію, не скажу,
Хіба що скрипка розповість...
 
Я не скажу тобі,
Яку ти маєш владу
І у чиїх руках стерно...
Я не скажу:
Ти вгадуй сам, або не вгадуй,
Чи я люблю і чи давно...
 
А може, ти все знаєш сам?..
Не вір словам!..
Я не скажу, що я слабка,
Але, коли твоя рука
Мене торканням обпіка –
Вирує світ, гуркоче грім,
Гуркоче грім ім'ям твоїм,

 

І навіть скрипка плаче ним...
 



 

Серия сообщений "Культура, искусство":
Часть 1 - Виталий Тищенко взорвал весь зал
Часть 2 - Альбом Валерия Ободзинского
...
Часть 42 - «Подарок для Аллы». Большой концерт к юбилею Аллы Пугачевой.
Часть 43 - «Игрушки для взрослых»: трогательные кукольные миниатюры Ирины Верхградской
Часть 44 - "Вечірня кава" з українською співачкою, поетесою Люциною Хворост
Часть 45 - Таганке - 55! Мы не умели прогибаться!
Часть 46 - Две судьбы Зинаиды Райх
Часть 47 - 9 августа 1930 года родился певец Юрий Гуляев. Юбилей!
Часть 48 - Международный день хореографа

Рубрики:  Страны, города/Украина
песня
Метки:  
Понравилось: 1 пользователю

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку