,,. - |
, , , ,
,
.
3-10 , . , - . .- () 2 3 , -, . -,- 2\ (1- ), 2\ (1- ), 1\ 100% , 1\ 100% , 1\ , 1 . 40-50. .
- ,
- "" ,-...
: - - 10. - ( ) - - - - - - - ( - 1 ) - - - 3- ( 10. - 7 .)
, ,
: , , , . . -
.
.
,
- ( )
-.2 ,4 . ,2 ,2 ,(,,) :100 . 6%,100 . . ,100 . ,2 . . . ( ), , . . ,, . 3- : , . . , 8 . , ! . !
,,...
.
1,5- : ( -- 2 ., - 2-3 , -- 4 ., -- 6-8 ., - 5-6 , - 2 ..) : 1 , 2 .. , 6 .. , 75 . 9% , 1 .. , 4 , . 1,5 5-7 . . : -- .
:
.
-
/
- - !
( )
: | / |