-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в О-о-Ленка

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 22.06.2012
Записей: 29326
Комментариев: 497
Написано: 29949


Руслана - "Кузьма. Мій Брат" | Анонс.

Пятница, 13 Февраля 2015 г. 22:52 + в цитатник
Цитата сообщения Писанка Руслана - "Кузьма. Мій Брат" | Анонс.

Українська співачка опублікувала трейлер фільму про соліста гурту "Скрябін".

Руслана повідомила на своїй сторінці в Facebook, що 12 березня відбудеться прем'єра фільму про Кузьму Скрябіна, який загинув у ДТП 2 лютого.

Співачка втратила не просто колегу, він був для неї хорошим другом, разом з яким вони починали свою карьра. У фільм під назвою "Кузьма. Мій Брат" увійдуть кадри з спільного туру артистів.

"Ти змінив життя на краще ... Суперстар ... і просто щирий, запальний, відкрита людина. Мій брат, Андрій Кузьменко, ти є ... Тобі присвячую фільм" Кузьма. Мій Брат ". Наш незабутній тур ... Більше драйву не буває ...", - написала Руслана.


4437240_ (116x24, 1Kb)

Серия сообщений "ЖЗЛ":
Часть 1 - Позитив від Кузьми...Пам"яті Андрія Кузьменка.
Часть 2 - Руслана - "Кузьма. Мій Брат" | Анонс.
Часть 3 - С ее стихами о любви под подушкой засыпало целое поколение девчонок.
Часть 4 - Аршиль Горки. Население потерянных душ
Часть 5 - Звезды в музыкальной гостиной. «Goran Bregoviс»


 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку