-Видео

попосоната
Смотрели: 15 (0)
красивые свечи
Смотрели: 2 (0)
вкусная "вредная песня"
Смотрели: 1 (0)
секс-танец
Смотрели: 72 (0)

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Elena_G

 -Подписка по e-mail

 

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 5) Мы_на_диете Вязание_крючком Умелые_ручки New_Photoshopinka Photoshopinka

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 26.01.2012
Записей: 383
Комментариев: 4
Написано: 397


Молитвы Ангелу-хранителю (2)

Воскресенье, 24 Февраля 2013 г. 12:14 + в цитатник
Ангелы-хранители есть у каждого человека, и люди общаются с ними ежесекундно. Это общение часто принимает форму подсказок интуиции, видений, вещих снов. Все обращения ангела воспринимаются вами как звучание внутреннего голоса или настроения. Пожалуй самые важные решения в своей жизни мы принимаем под влиянием ангелов, хотя люди относят это на счёт своей интуиции, так называемого "шестого чувства".
В сложных и критических ситуациях ангел-хранитель спасает человека, несмотря на всю его суетность и нравственную глухоту. Верьте в него, читайте в уме, хоть иногда, молитвы Ангелу-хранителю, и тогда ему будет легче помочь вам, ведь молитва и есть просьба о помощи.

Молитвы Ангелу-хранителю

Утренняя молитва:

"Святый Ангеле, предстояй окаянной моей души и страстной моей жизни, не остави мене, грешнаго, ниже отступи от мене за невоздержание мое. Не даждь места лукавому демону обладати мною, насильством смертнаго сего телесе; укрепи бедствующую и худую мою руку и настави мя на путь спасения. Ей, святый Ангеле Божий, хранителю и покровителю окаянные моея души и тела, вся мне прости, еликими тя оскорбих во вся дни живота моего, и аще что согреших в прешедшую нощь сию, покрый мя в настоящий день, и сохрани мя от всякого искушения противнаго, да ни в коем гресе прогневаю Бога, и молися за мя ко Господу, да утвердит мя в страсе Своем, и достойна покажет мя раба Своея благости. Аминь."

Молитва 1

"Ангеле Христов, хранителю мой святый и покровителю души и тела моего, вся ми прости, елика согреших во днешнии день: и от всякаго лукавствия противного ми врага избави мя, да ни в коем же гресе прогневаю Бога моего, но моли за мя грешного и недостойного раба, яко да достойна мя покажеши благости и милости Всесвятыя Троицы и Матере Господа моего Иисуса Христа и всех святых. Аминь."

Молитва 2

"Ангеле Божий, хранителю мой святый, на соблюдение мне от Бога с небес данный! Прилежно молю тя: ты мя днесь просвети, и от всякаго зла сохрани, ко благому деянию настави, и на путь спасения направи. Аминь."

Особая молитва

"О святый Ангеле, хранителю и покровителю мой благий! С сердцем сокрушенным и душею болезненною предстою ти, моляся: услыши мя, грешнаго раба своего (имя), с воплем крепким и плачем горьким вопиющаго; не помяни беззаконий моих и неправд, ими же аз, окаянный, прогневляю тя по вся дни и часы, и мерзостна себе творю пред Создателем нашим Господем; явися мне милосерд и не отлучайся мене, сквернаго, даже до кончины моея; возбуди мя от сна греховнаго и пособствуй твоими молитвами прочее время живота моего без порока преити и сотворити плоды достойны покаяния, паче же от смертных падений греховных соблюди мя, да не погибну во отчаянии, и да не порадуется враг о погибели моей.
Вем воистинну и усты исповедую, яко никтоже таков друг и предстатель, защититель и поборник, якоже ты, святый Ангеле: предстоя бо Престолу Господню, молишися о мне, непотребнем и паче всех грешнейшем, да не изымет Преблагий души моея в день нечаяния моего и в день творения злобы. Не престай убо умилостивляя Премилосердаго Господа и Бога моего, да отпустит согрешения моя, яже сотворих во всем житии моем, делом, словом и всеми моими чувствы, и ими же весть судьбами, да спасет мя, да накажет мя зде по неизреченней милости Своей, но да не обличит и не истяжет мя онамо по нелицеприятному правосудию Своему; да сподобит мя покаяние принести, с покаянием же Божественное Причащение достойне прияти, о сем паче молю и таковаго дара всеусердно желаю.
В страшный же час смерти неотступен буди ми, благий хранителю мой, прогоняя мрачные демоны, имущия устрашити претрепетную душу мою; защити мя от тех ловления, егда имам преходити воздушные мытарства, да, храним тобою, безбедно достигну рая, ми вожделеннаго, идеже лицы святых и горних Сил непрестанно восхваляют всечестное и великолепное имя в Троице славимаго Бога, Отца, и Сына и Святаго Духа, Ему же подобает честь и поклонение во веки веков. Аминь."

Молитва Ангелу-хранителю для процветания дел

"Господи помилуй! Господи помилуй! Господи помилуй! Осеняя чело святым крестным знамением, я, раб Божий, воздаю хвалу Господу и молю святого ангела своего о помощи. Святый Ангеле, предстояй мне во днешнем дне и в будущем дне! Буди мне помощник в делах моих! Да ни в коем же гресе прогневаю Бога! Но прославлю Его! Да достойна мя покажеши благости Господа нашего! Подай мне, ангеле, помощь твою в моем деле, дабы трудился я на благо человек и во славу Господа!
Помоги мне быть зело сильне супротив врага моего и врага рода человеческого. Помоги мне, ангеле, исполнить волю Господа и быть в ладу со слугами Божиими. Помоги мне, ангеле, поставить дело мое во благо человек господних и во славу Господа. Помоги мне, ангеле, стоять моему делу во благо человек господних и во славу Господа. Помоги мне, ангеле, процветать делу моему во благо человек господних и во славу Господа! Аминь."
Рубрики:  Заговоры и обереги


Процитировано 1 раз
Понравилось: 1 пользователю

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку