-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Екатерина_Вовчук

 -Подписка по e-mail

 

 -Постоянные читатели

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 09.09.2011
Записей: 7
Комментариев: 2
Написано: 21


Виступ у Коростені

Четверг, 15 Сентября 2011 г. 21:34 + в цитатник
10 вересня 2011 року я брала участь у концерті, що відбувся у місті Коростені Житомирської області з нагоди свята дерунів. Я виконала українські народні пісні (лемківські та пісні Центральної України) у сучасній обробці. Цей виступ був для мене досить експериментальним, так як ці пісні не надто відомі широкому загалу, а також аранжування до них я вперше робила сама. Та я була приємно вражена, що люди їх знали та співали разом зі мною. Загалом публіка була дуже привітною і дуже тепло приймала виконавців.
Це свято дерунів в Україні проходило вже вчетверте. Безліч господинь заполонили весь простір мальовничого парку, вздовж якого простягається річка Уж, намагаючись продемонструвати свою кулінарну майстерність. Видовище просто казкове!
DSCN0780 (525x700, 334Kb)

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку