-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Алла_Пилипчук

 -Подписка по e-mail

 

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 2) О_Самом_Интересном Школа_славянской_магии

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 23.08.2011
Записей: 1010
Комментариев: 13
Написано: 1066


Паштет з грибами

Среда, 30 Декабря 2015 г. 01:21 + в цитатник
Паштет з грибами, після podlasku
У моєму будинку свята без пирога щось неймовірне. Вона повинна бути, і вже. Я спекти його, так принаймні, 2 рази на рік, а деякі навіть у замороженому вигляді. Це має унікальний аромат трав і грибів, що імпортуються з воєводство - збирати гриби в сезон там тільки й деякі трави приходять з саду одного. , , , так як це іноді м'ясо свиней підляшська.




Інгредієнти:
ок. 1000 г свинячої лопатки або шматочками шинки
ок. 750 г свинини щоки
ок. 500 г свинини печінки
1/2 л сушених грибів (боровики я дав і маслюки - скибочками)
2 столові ложки шапкою грибний порошок змішують з сушених грибів
1 велика цибулина
1 морква
1 корінь петрушки
2 лаврових листа
5 зерен запашного перцю
2 сухі булочки kajzerki
6 - 8 яєць
1 чайна ложка з гіркою мускатний горіх, тертого
2 столові ложки великі воєводство трав'яних сумішей: солодкий червоний перець, перший перцю, часнику, чорного перцю, кмину, розмарину, петрушка, селера, любисток, зелена цибуля)
2 - 3 ложки солі
Форма: сало і хлібні крихти


як підготувати :. затоплена близько сушені гриби 1 літр гарячої води, я замочують 30 хвилин. .. І потім приготований приблизно півгодини на повільному вогні, odcedziłam, дрібно нарізаний
м'яса і горло нарізаний злегка більш дрібні шматки, obsmażyłam каструлю - я не додати жир з хлопців танути це багато. Переїхав м'ясо в каструлю, вклад морква, пастернак, очищений нарізану цибулю, зелень і лавровий лист. Я налив воду з грибів і не душить, поки м'ясо було м'яким. Тоді odcedziłam, видалити трави і листя, рідину, змочену хліб. Для іншої частини жиру з м'яса смаження obsmażyłam розріз печінки на шматки. М'ясо, овочі, печінка і булочки, просочені (з соусом), я їм землю 3 рази бритвою. Я додав до ваги нарізаних грибів і грибів порошку. Я сунув eggs've вул. Я шипами спеції та сіль, знову exactly've вул. Після того, трохи ваги Я завжди намагаюся, щоб побачити, якщо є достатньо солі. Форми (я печу в keksówkach, тому що я відчуваю себе комфортно) змащують розтопленим салом с і розливу хлібні крихти. Маса перекриття 3/4 висоти. У верхній частині згладжені з ложкою, змоченою в холодній воді. Пекло 30 - 40 хвилин. в піч, попередньо нагріту до 180 ° С випічка пирогів, залишених у форм до наступного дня. Я включив скорочення скибочками хрону, буряка або журавлини. , . З кількістю інгредієнтів приходить до мене 5 - 6 пиріжки печені в формах, таких одноразових keksówkach.
Рубрики:  Грибы

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку