-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Natali_Monte

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 13.07.2011
Записей: 864
Комментариев: 8
Написано: 2973


Македонский ангел

Вторник, 22 Января 2013 г. 16:56 + в цитатник

Tose Proeski - Jos uvijek sanjam da smo zajedno 



Od kad te nema..ne mogu budan biti..
Jer sve sto zelim..u tome budes i ti..
Pa budan sanjam da snovi duze traju...
U svakoj prici ti si mi na kraju...

Ti si pocetak i kraj..
Ti si tama i sjaj..
Svaku mi nadu dijelis po pola..
Dajes mi mrvice sa svoga stola..
I znam...bez tebe ostat cu sam..

Jos uvijek sanjam da smo zajedno..
'Ko nekad davno ti i ja...
Al' jutro svaki put mi pokvari tu slatku prevaru iz sna..
Jos uvjiek sanjam da smo zajedno...
I da je sve 'ko prvi put...
Al' jutro nosi golu istinu...da sve je bilo uzalud..

Od kad te nema..
Nema ni pola mene...
Jer sve u meni od tog dana vene...
Pa budan sanjam da snovi duze traju...
U svakoj prici samo ti si mi na kraju...

Ti si pocetak i kraj..
Ti si tama i sjaj..
Svaku mi nadu dijelis po pola..
Dajes mi mrvice sa svoga stola..
I znam...bez tebe ostat cu sam..

Jos uvijek sanjam da smo zajedno..
'Ko nekad davno ti i ja...
Al' jutro svaki put mi pokvari tu slatku prevaru iz sna..
Jos uvjiek sanjam da smo zajedno...
I da je sve 'ko prvi put...
Al' jutro nosi golu istinu...da sve je bilo uzalud....

tose_1 (700x525, 53Kb)

 NE ZABORAVJAI TAJ COVEK,BALKANE !                                                                                                                                                                                                                                Da l' da te s ljetnim usporedim danom?
Ti ljepši si i ćud ti blaža sva je:
Otresu vjetri cvijeće Svibnju ranom
I ljetno doba odveć kratko traje;

Previše katkad oko neba sja,
I često lik mu zlatni sjena skrije,
I sva ljepota ružnom postat zna,
Kad slučaj ili priroda to htije;

Al tvoje vječno ljeto neće svenut
Nit će izgubit čari što te krase,
Nit će se hvastat Smrt da k njoj ćeš krenut,
U stihu ti u vječne rasteš čase:

Dok oko gleda i dok dišu ljudi,
I stih moj živ je, i život ti nudi.

 (by: William Shakespeare)-http://volimotetose.blogger.ba/



Тодор Про́ески — македонский певец, македонская музыкальная легенда, завоевавшая признание и любовь балканской публики своим талантом, человеческими качествами. Участник «Евровидения» от Македонии. Погиб 16 октября 2007 года в автокатастрофе. Википедия

Серия сообщений "Балканская музыка":
Часть 1 - Tanja Savic-Stani tugo(grand parada)
Часть 2 - Tose Proeski - Nesanica
...
Часть 12 - Dobra vam noc, prijatelji!
Часть 13 - Zdravko Colic - Negdje na dnu srca (Natasa)
Часть 14 - Македонский ангел
Часть 15 - Zdravko Colic - Ti si mi u krvi
Часть 16 - Drazen Zecic- Nisu ljudi koji govore...
...
Часть 31 - PRIJATELJI STARI GDJE STE - Tereza Kesovija
Часть 32 - DOBRO JUTRO, NAŠA BOKO!
Часть 33 - Tose Proeski

Рубрики:  Видео
Метки:  
Понравилось: 3 пользователям