-

 -

   _

 - e-mail

 

 -

 LiveInternet.ru:
: 09.02.2011
: 1249
: 1029
: 2996

:


!

, 14 2012 . 21:22 +
_


 

 

« , 

 « »,

...».


 ( -) 


. , 1931 . 




Tadeusz Faliszewski - Ty i moja gitara (You And My Guitar), 1931




Tadeusz Olsza  Ty i moja gitara (You And My Guitar), 1932

 E  [Jerzy Petersburski] (1897-1979) . , , - , - , - , .

" ... . , , , . , - - ( «» ), , , ."

: ( ) . , , : .      , , . -, , - .

, , e : , , , , , , . 1967 , 1968 , ( " ", 1969 , , , , ). 72- , , 69- .

, " ", " " " ". " ". 39- ,  ,  . . - " " c . " " " ".


 

- , " " . ˸ , "" 20-30 ! , , : 


TY I MOJA GITARA.

Muzyka: Jerzy Petersburski

 Slowa: Andrzej Wast


Czemu lica stroskane, ozcy masz zapakane, mów?

Moja wina okrutna, e Carmena jest smutna znów?

Skronie pon zarzewiem, serce pacze, bo nie wie nic. 

Czy ty kochasz mnie tak, jak ja ciebie, daj znak,

Cho umiechem daj znak lic!


Ty i moja gitara, jaka pikna to para,

Wino na dnie puchara, czegó wicej nam trza?

Argentyska piosenka to rytmiczna, to mika...

A na strunach twa rka o mioci naszej gra!


Tw serenad fermata duga koczy,

A soce blade ar naszych ust rozczy...

Ty i moja gitara, jaka pikna to para,

Niechaj nikt si nie stara znów rozdzieli cerca dwa!

Bd piosenki mej echem i sonecznym umiechem po!

Kocha ci nie przestan, schyl w me rce stroskane skro...


Ju nie pacz, jedyny, chod do swojej dziewczyny, graj. 

Co da jutro, kto wie? co mioci si zwie,

To w piosence mi swej daj!

y i moja gitara...

 

-:

 

 

, .

, .

, , , ,

, , .

 

 

, ,

, ?

, , ...

!

 

,

...

, ,

!

 

.

:

 

!

, ...

, , ,

, ? , ,

!

...

 

 . ( : )

 

?

. , , ,

.

 

A. a 

 

?

, , .

, , .

, ,

.

 

- ,

, .

,

, .

 

, ,

, ...

, .

, .

 

ϸ , "Columbia" 1933 "Bellaccord Electro" 1934 . , . .

 



 

©  

©http://petrleschenco.ucoz.ru

,
:  

: [1] []
 

:
: 

: ( )

:

  URL