-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Копушка

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 09.09.2010
Записей: 12719
Комментариев: 18895
Написано: 41133


90 ПСАЛОМ часто рятував українців під час війни

Вторник, 03 Марта 2015 г. 09:20 + в цитатник
90 ПСАЛОМ часто рятував українців під час війни
xC7IVmnq_Bk (700x639, 75Kb)

Хто живе під охороною Всевишнього, той під покровом Бога Небесного оселиться. Каже він до Господа:

«Ти пристановище і захист мій, Бог мій, і я уповаю на Тебе». Він спасе тебе від сіті ловця і від пошести згубної. Плечима Своїми Він захистить тебе, і під тінню крил Його ти надійно спочиватимеш. Обороною тобі буде правда Його. Не побоїшся страху вночі, ані стріли, що летить удень. Ані пошести, що ходить у темряві, ані напасти духа зла опівдні. Впаде біля тебе тисяча, і десять тисяч праворуч тебе, але до тебе не наблизиться. Тільки очима твоїми будеш дивитися і помсту над беззаконними бачити. Бо ти сказав: «Господь — надія моя», і Всевишнього ти обрав за оборонця собі. Отже, не прийде до тебе лихо, і пошесть не наблизиться до оселі твоєї. Бо Він ангелам Своїм звелить, щоб охороняли тебе на всіх путях твоїх. На руках вони понесуть тебе, щоб нога твоя не спіткнулася об камінь. На гаспида й василиска ти наступатимеш і потопчеш лева й змія. Бо каже Господь: «За те, що він поклав надію на Мене, Я визволю його і захищу його, бо він знає ім'я Моє. Буде кликати Мене, Я почую його; буду з ним у скорботі, визволю його і прославлю його. Довгим життям обдарую його і дам йому спасіння Моє».

Дорога наша Матінко Небесна, Пресвята Богородице, посвячуємо Твоєму Непорочному Серцю нас самих і нашу Україну, просимо Тебе, візьми всіх нас під Свій святий покров і захисти від усілякого зла, насильства, кровопролиття, випроси у Свого Сина для нас і нашого народу мир, любов, порозуміння і добре майбутнє.

Під Твою милість прибігаємо, Богородице Діво, молитвами нашими в скорботах не погорди, але від бід ізбав нас, єдина чиста і благословення. Мати й заступнице наша, молися за нас.

Отче наш…

Богородице Діво…
f144e7c93152 (400x50, 7Kb)
Рубрики:  МОЯ УКРАИНА/МАЙДАН
Герои не умирают!
МОЯ УКРАИНА/Герои не умирают!
Ми не забудемо... Герої не вмирають...
МОЯ УКРАИНА/О ВОЙНЕ
Я не знаю каким оружием будут сражаться в 3-й мировой войне, но в 4-й мировой войне

будут сражаться палками и камнями.

А. Эйнштейн


Процитировано 4 раз
Понравилось: 2 пользователям

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку