-Фотоальбом

Посмотреть все фотографии серии Общая
Общая
23:42 23.11.2013
Фотографий: 9

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в ляль-ка

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 23.08.2010
Записей: 1111
Комментариев: 11
Написано: 1152


Без заголовка

Вторник, 26 Марта 2013 г. 23:14 + в цитатник
Цитата сообщения Наталюба Украинские песни и узоры.




7b282b9b8148 (700x163, 92Kb) Ніч яка місячна, зоряна, ясная
Ніч яка місячна, зоряна, ясная,
Видно, хоч голки збирай;
Вийди, коханая, працею зморена,
Хоч на хвилиночку в гай!
Вийди, коханая, працею зморена,
Хоч на хвилиночку в гай!

Сядем укупочці тут під калиною,
І над панами я пан!
Глянь, моя рибонько, — срібною хвилею,
Стелеться в полі туман.
Глянь, моя рибонько, — срібною хвилею,
Стелеться в полі туман.

Гай чарівний, ніби променем всипаний,
Чи загадався, чи спить;
Ген на стрункій та високій осичині,
Листя пестливо тремтить.
Ген на стрункій та високій осичині,
Листя пестливо тремтить.

Небо глибоке засіяне зорями,
Що то за божа краса
Зірки он миготять попід тополями —
Так одбиває роса.
Зірки он миготять попід тополями —
Так одбиває роса.

(Перлами ясними попід тополями,
Грає краплиста роса.
Перлами ясними попід тополями,
Грає краплиста роса.)

Ти не лякайся, що босії ніженьки,
Вмочиш в холодну росу:
Я тебе, вірная, аж до хатиноньки,
Сам на руках однесу.
Я ж тебе, вірная, аж до хатиноньки,
Сам на руках однесу.

Ти не лякайся, що змерзнеш, лебедонько,
Тепло — ні вітру, ні хмар,
Я тебе пригорну до свого серденька,
А воно палке, як жар.
Я тебе пригорну до свого серденька,
А воно палке, як жар.



84488_2f14d_32228247 (386x361, 96Kb) Ой у гаю, при Дунаю,
Соловей щебече,
Вiн свою всю пташину,
До гніздечка кличе.

Ой тюх-тюх тюх-тюх-тюх-тюх -
Соловей щебече,
Вiн свою всю пташину,
До гніздечка кличе.
Ой тюх-тюх тюх-тюх-тюх-тюх -
Соловей щебече,
Вiн свою всю пташину,
До гніздечка кличе.

Ой у гаю, при Дунаю
Там музика грає:
Бас гуде, скрипка плаче,
Милий мiй гуляє.

Ой тюх-тюх тюх-тюх-тюх-тюх -
Там музика грає:
Бас гуде, скрипка плаче,
Милий мiй гуляє.
Ой тюх-тюх тюх-тюх-тюх-тюх -
Там музика грає:
Бас гуде, скрипка плаче,
Милий мiй гуляє.

Ой у гаю при Дунаю
Знаю сама долю.
Плачу тужу ще й ридаю
Милий за тобою.

Ой тюх-тюх тюх-тюх-тюх-тюх -
Соловей щебече,
Вiн свою всю пташину,
До гніздечка кличе.
Ой тюх-тюх тюх-тюх-тюх-тюх -
Соловей щебече,
Вiн свою всю пташину,
До гніздечка кличе.
Ой у гаю, при Дунаю,
Соловей щебече,
Вiн свою всю пташину,
До гніздечка кличе.

Ой тюх-тюх тюх-тюх-тюх-тюх -
Соловей щебече,
Вiн свою всю пташину,
До гніздечка кличе.
Ой тюх-тюх тюх-тюх-тюх-тюх -
Соловей щебече,
Вiн свою всю пташину,
До гніздечка кличе.

Ой у гаю, при Дунаю
Там музика грає:
Бас гуде, скрипка плаче,
Милий мiй гуляє.

Ой тюх-тюх тюх-тюх-тюх-тюх -
Там музика грає:
Бас гуде, скрипка плаче,
Милий мiй гуляє.
Ой тюх-тюх тюх-тюх-тюх-тюх -
Там музика грає:
Бас гуде, скрипка плаче,
Милий мiй гуляє.

Ой у гаю при Дунаю
Знаю сама долю.
Плачу тужу ще й ридаю
Милий за тобою.

Ой тюх-тюх тюх-тюх-тюх-тюх -
Соловей щебече,
Вiн свою всю пташину,
До гніздечка кличе.
Ой тюх-тюх тюх-тюх-тюх-тюх -
Соловей щебече,
Вiн свою всю пташину,
До гніздечка кличе. Ой у вишневому садочку

Ой у вишневому садочку,
Там соловейко щебетав.
Віть-віть-віть, тьох-тьох-тьох, а-я-я, ох-ох-ох,
Там соловейко щебетав.

Ой у зеленому садочку
Козак дівчину улещував.
Віть-віть-віть, тьох-тьох-тьох, а-я-я, ох-ох-ох,
Козак дівчину улещував.

- Ой ти, дівчино чорнобрива,
Ой чи ти підеш за мене?
Віть-віть-віть, тьох-тьох-тьох, а-я-я, ох-ох-ох,
Ой чи ти підеш за мене?

- Моя матуся тебе знає,
Ти той козак, що все гуляє.
Віть-віть-віть, тьох-тьох-тьох, а-я-я, ох-ох-ох,
Ти той козак, що все гуляє.

- А я матусі не злякаюсь,
Якщо з тобою покохаюсь.
Віть-віть-віть, тьох-тьох-тьох, а-я-я, ох-ох-ох,
Якщо з тобою покохаюсь.


3094503-embroidered-ethnic-ukrainian-cross-stitch-patterns (400x335, 172Kb) Гуцулка Ксеню
Темна нічка гори вкрила полонину всю залила
А в ній постать сніжнобіла гуцул Ксеню в ній пізнав

Він дивився в очі сині тихо спершись на соснині
І слова ніжні, любовні він до неї промовляв

Приспів: Гуцулко Ксеню я тобі на трембіті
Лиш одній в цілім світі про любов розкажу
Душа страждає звук трембіти лунає
А що серце кохає бо гаряче мов жар

Вже пройшло гаряче літо гуцул іншу любив скрито
А гуцулку чорнобриву він в останню ніч прощав

В Черемоші грали хвилі сумували очі сині
Тільки вітер на соснині сумно пісню вигравав


53364894 (292x428, 145Kb) ЧЕРЕМШИНА

Знов зозулі голос чути в лісі,
Ластівки гніздечко звили в стрісі,
А вівчар жене отару плаєм,
Тьохнув пісню соловей за гаєм.

Всюди буйно квітне черемшина,
Мов до шлюбу, вбралася калина.
Вівчаря в садочку,
В тихому куточку
Жде дівчина, жде.

Йшла вона в садок повз осокори,
Задивилась на високі гори.
Де з беріз спадають чисті роси,
Цвіт калини приколола в коси.

Всюди буйно квітне черемшина,
Мов до шлюбу, вбралася калина.
Вівчаря в садочку,
В тихому куточку
Жде дівчина, жде.

Вже за обрій сонечко сідає,
З полонини їй вівчар співає:
— Я прийду до тебе, як отару
З водопою зажену в кошару.

Всюди буйно квітне черемшина,
Мов до шлюбу, вбралася калина.
Вівчаря в садочку,
В тихому куточку
Жде дівчина, жде.

Ось і вечір, вівці біля броду
З Черемошу п'ють холодну воду.
У садочку вівчаря стрічає
Дівчинонька, що його кохає.

Всюди буйно квітне черемшина,
Мов до шлюбу, вбралася калина.
Вівчаря в садочку,
В тихому куточку
Жде дівчина, жде


1290105595_11 (583x700, 373Kb) ГАНДЗЯ

Чи є в св iт i молодиця,
Як та Гандзя б iлолиця?
Ой скажiте, добpi люди,
Що зi мною тепеp буде?

Гандзя душка, Гандзя любка,
Гандзя мила, як голубка,
Гандзя pибка, Гандзя птичка,
Гандзя — цяця молодичка!

Гандзю моя, Гандзю мила,
Чим ти мене напоїла:
Чи любистком, чи чаpами,
Чи солодкими словами?

Важка моя, гipка доля,
Знать, такая божа воля,
Щоб нiченьки я не спав,
За тобою пpопадав!

Чи я мало сходив свiту,
Чи я мало бачив цвiту,
Чом калина найкpаснiша,
Чому Гандзя наймилiша?

Як на мене щиpо гляне,
Сеpце моє, як цвiт, в'яне,
А як стане щебетати,
Сам не знаю, що дiяти!

Де ж ти, Гандзю, вpодилася,
Де ж ти чаpiв навчилася,
Що як глянеш ти очима,
То заплачу, як дитина!

Гандзю, сеpце-молодичко,
Яке ж твоє гаpне личко,
I губоньки, i оченьки,
I нiженьки, i pученьки!

Гандзю, котку, не цуpайся
Та на божу волю здайся,
Пpигоpнись до сеpця мого
Та не зважай нi на кого.

Коли ж така твоя воля,
Щоб ти мене не любила,
Лучче ж менi така доля,
Щоб злюбила мя могила!


art002p3 (350x256, 10Kb) Взяв би я бандуpу

сл. Михайло ПЕТРЕНКО

Взяв би я бандуpу
Та й загpав, що знав.
Чеpез ту бандуpу 1
Бандуpистом став.

А все чеpез очi…
Коли б я їх мав,
За тi каpi очi,
Душу я б вiддав.

Марусенько, люба, 2
Пожалiй мене, —
Вiзьми моє сеpце,
Дай менi своє.

Маруся не чує,
Серця не дає,
З іншими жартує —
Жалю завдає.

Де Кpим за гоpами,
Де сонечко сяє,
Там моя голубка
З жалю завмиpає.

Взяв би я бандуpу
Та й загpав, що знав.
Чеpез тiї очi
Бандуpистом став.


Ethnic-Ukraine-Patterns3 (595x357, 454Kb) Стоить гора высокая
(слова: Л. Глибов)

Стоить гора высокая
Попид горою гай, гай…
Зэленый гай, густэсенький,
Нэначе справди рай!

Пид гаем вьется риченька,
Як скло вода блешить,
Долыною зэленою
Кудысь вона бижыть.

Край берега, у затышку
Привьязани човны,
А три верби схилилися,
Мов журяться воны.

Шо пройде Красне литечко,
Повиють холода,
Осыплэтся их лыстячко
И понесэ вода…

Журюсь и я над ричкою,
Бижить вона, шумыть,
А в мэне биднэ сердэнько
И млие, и болыть.

До тэбэ, люба риченька,
Шо вэрнеться весна,
А молодисть не вэрнеться,
Не вэрнеться вона![more/]
Рубрики:  вышивка

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку