-Рубрики

 -Подписка по e-mail

 


Українські різдвяні колядки для малят

Четверг, 10 Декабря 2015 г. 11:59 + в цитатник
Хай Різдво з тим завітає,
Чого серце забажає.
Хай несе у кожну хату
Щастя, радості багато,
Хай смачна кутя Вам вдасться,
Хай в сім’ї панує щастя.
Щоб весела коляда
В хату радість принесла
 

Ой, колядо-колядине! 
Ішла полем господиня, 
З торби жито брала, 
Ниви засівала: 
Вроди, Боже, жито 
На довгії літа, 
На щастя родині 
І всій Україні.
К. Перелісна


Коляд, коляд, колядниця. 
Добра з медом паляниця. 
А без меду не така, 
Дайте, дядьку, п'ятака. 
Як не дасте п'ятака, 
Візьму бика за рога. 
Не давайте копійки, 
Бо порвуться кишеньки, 
Будьте, люди, гонорові! 
Дайте гроші паперові.

Коляд, коляд, колядниця, 
Добра з медом паляниця, 
А без меду не така, 
Дайте, тітко, пирога. 
Як не дасте пирога, 
Возьму бика за рога, 
Поведу на торжок, 
Куплю собі пиріжок.

Коляду для вас співаю,
Дай вам боже урожаю,
Щедрих нив, садів квітучих,
Зірку в небі на Святвечір
Для дорослих и малечі.
Коляда моя лунає,
Увесь світ з Різдвом вітає.

Колядую,колядую,
я у вас цукерку чую.
Ви, хазяїне, вставайте
і цукерочку давайте.

 

Колядин-дин, 
Я, бабусю, один.                
Винеси мені пиріжок       
Та положи  у мішок.
З руками, з ногами,
Щоб бігав за нами.

Я — маленький хлопчик,     
Сів собі на стовпчик,
В сопілочку граю,                  
Діток забавляю.

А ви, люди, чуйте,
Коляду готуйте.
Яблучка, горішки -
Це мої потішки.

Я маленький пастушок,
Загорнувся в кожушок,
На скрипочці граю,
Вас всіх вітаю.
А ви, люди, чуйте,
Коляду готуйте – 
Яблучка, горішки
Дітям на потішки.

Проспіваю я колядку 
На весь голос, на всю хату: 
— Коляд, коляд, коляди, 
Колядую я один.
Коляд, коляд, колядочка, 
Прокидайтесь, маляточка. 
Прокидайтесь, годі спати, 
Будем всі колядувати.
Л. Куліш-Зіньків

Коляд, коляд ,коляда
У віконце загляда.
У різдвяну світлу нічку
Запали на радість свічку.
Коляду поклич до хати,
Щоб Ісуса привітати.
Люди добрі, колядуйте,
Сина Божого шануйте!
О. Роговенко

Хай Різдво з тим завітає,
Чого серце забажає.
Хай несе у кожну хату
Щастя, радості багато,
Хай смачна кутя Вам вдасться,
Хай в сім’ї панує щастя.
Щоб весела коляда
В хату радість принесла

Я в матусі донечка - 
Мов краплинка сонечка. 
Щиро колядую, 
Новину віщую:
"Ісус народився! 
Світ благословився!" 
Ви радійте новині, 
А гостинчики - мені.

Бігла мишка по льоду,
загубила коляду!
А я ззаді йшла, коляду знайшла
І до вас прийшла!

Добрий вечір!

Iсусик маленький не спить не дрiмае
Своiми рученятами весь свiт обiймае
I вашу Родину i вашу хатину.
Христос народився!

Я маленька дівчинка,
Як у полі квіточка.
Йду від хати до хати
З колядою вітати.

Коляд, коляд, коляда, 
Хай обходить вас біда. 
І нехай на ваш поріг 
Прийде радість в Новий рік.

Щоб в добробуті цвіли, 
Щоб щасливо ви жили, 
І щоб рік цей молодий 
Вам був кращий за старий.

Друзів зичимо багато; 
Щоб у будні та на свято 
Ваші гнулися столи. 
Щоб здорові всі були!
Д. Гордійко

ЖАРТІВЛИВА КОЛЯДОЧКА
Я колядник хоч куди, 
В мене гарні чобітки. 
Маю теплий кожушок 
Та порожній ще мішок!

Ось я вам заколядую! 
Слів для вас не пошкодую! 
Ну а ви ж мені на свято 
Накривайте стіл багато:

Шмат ковбаски, сиру трішки, 
Можна яблука й горішки, 
Тортик «Празький» солоденький, 
Ще й цукерочок дві жменьки!

Я ж бажаю всій родині 
Дні яскраві, теплі, мирні! 
Хай Господь дарує радо 
Вам в сім'ю «Тойоту Прадо»!

Щоб завжди були у парі, 
Побажаю ще й «Ферарі», 
Замок в Австрії та Римі, 
Де басейнів аж чотири.

До смачненького слівця 
Побажаю шмат сальця! 
Діамантів ще бажаю 
Та мішечок наставляю!
Л.  Пінчук

Я колядниця маленька, 
В мене шубка коротенька,
А колядка, бачте, ні:
Вчила я її три дні!

Я зайшла до вас до хати, 
Щоб усіх вас привітати 
Із Різдвом Святим Христовим! 
І нехай усі здорові

У родині вашій будуть, 
Мир і дружба хай панують. 
Щоб печальних сліз не знали, 
Щоб раділи і співали.

Рік Новий — наступне свято! 
У дива я вірю свято, 
А тому не зволікайте 
І бажання загадайте.

В новорічну ніч казкову
Все здійсниться! Чесне слово!
С. Крупчан

Стародавні звичаї нашого народу. Коляда. Святий вечір.

Серия сообщений "Читальня":
...стишки и сказки для малышни
Часть 1 - Пальчиковые игры для малышей от 6 месяцев до 2 лет.
Часть 2 - Дитячі забавки, пісні, віршики
...
Часть 33 - Книги, которые стоит прочесть детям
Часть 34 - Рисунки карандашом со стихами
Часть 35 - Українські різдвяні колядки для малят
Часть 36 - Сказки Всем: Новогодние...

Рубрики:  Библиотеки,рефераты/Книжная полка
Метки:  

Процитировано 11 раз
Понравилось: 4 пользователям

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку