-неизвестно

 -неизвестно

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Поппинс_Мери

 -Подписка по e-mail

 

 -Сообщества

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 26.10.2009
Записей: 17
Комментариев: 85
Написано: 163


Хочеш?

Воскресенье, 28 Марта 2010 г. 10:23 + в цитатник
Хочеш,я стану зіркою? Такою маленькою яскравою жовтою цяткою у чорному небі? Знаєш,я вже нею стала... Повір,настане час,коли ти згадаєш мене шукатимеш,можливо дні,а,може,й роки.А я єхидно усміхатимусь з неба і буду недосяжною.Ти часто на мене дивишся,може,не впізнаєш просто?Так,я змінилась.Від нашої останньої зустрічі я назавжди змінилась.Ти відібрав моє серце,відібрав те єдине,що було колись лиш моїм... Чому ти мене залишив? За що? Невже я була такою поганою?Може,просто не любив? Коли я була ще людиною,ти був моїм єством,моїм життям,диханням і пульсом.Тебе нема,ти десь далеко з іншою гуляєш цілуєшся.До речі,тих "інших" у тебе так багато...Але ні одна з них ніколи не полюбить тебе так сильно,як колись любила я...Чому я так думаю?Чому я така впевнена?Просто бачу.Їм нецікаве твоє хобі,твої думки,твоє життя в загальному .Їм цікаві в тобі лише дві речі :
гроші ... гроші.Не помічав ніколи?Придивись! померла,коли ти залишив мене.Довго просила Бога,щоб стати тією цяткою,щоб бути поруч.Переконалась,що можу тебе любити,не маючи серця.Подивись на небо!..Я там,зовсім близько, ,водночас,так далеко... Це я тобі щойно підморгнула.А знаєш,пообіцяй мені,що будеш щасливим. пам'ятай,що я зовсім близько.Лиш подивись на небо.
Твоя зірка

Понравилось: 17 пользователям

Аноним   обратиться по имени Среда, 28 Февраля 2018 г. 12:52 (ссылка)
+
Ответить С цитатой В цитатник
Аноним   обратиться по имени Среда, 23 Мая 2018 г. 23:25 (ссылка)
+
Ответить С цитатой В цитатник
Аноним   обратиться по имени Понедельник, 02 Июля 2018 г. 07:02 (ссылка)
+
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку