Погляньте на полички у вашій ванній кімнаті та на туалетному столику. І оцініть те, що побачили. Інколи поверхневого погляду достатньо для того, щоб сформулювати стильові особливості ваших косметичних уподобань. ЩО це означає?
Підводка:
Питання цікаве не тільки для нас з вами, але і для всіляких там маркетологів та рекламщиків. Вони нас вивчають і придумують, чим би ще зацікавити потенційних покупців.
Як часто ви купуєте те, за чим прийшли до магазину? А чи бувало так, що шукаючи крем під повіки, ви не втримувались, і тягнулися за симпатичною пляшечкою з лосьйоном для тіла, котра пасує дизайну у вашій ванній кімнаті? А можливо, стається і по-іншому: зайшовши в аптеку за цитрамоном, ви повертаєтесь в великою купою косметичних засобів, котрі мають підкреслено лікарський імідж. Чому так відбувається? А тому, що всі ми – надзвичайно різні. І надзвичайно послідовні у своїй непослідовності.
При цьому ми любимо всілякі типології та класифікації. Це допомагає нам краще пізнати себе. А хто ж може бути більш цікавим для нас, ніж ми самі? Хіба що наші чоловіки. Але зараз не про них. Отже, про що нам розповідає наша косметика? Хто ви: гламурна дівчина, натурфанатка, романтична, раціональна,
Підзаг: Гламурна діва
Ну, з вами все зрозуміло: ви обожнюєте новинки, всілякі штучки з позначками new чи бестселер. Ви просто зобов’язані бути в курсі усіх модних новинок. Інакше спати спокійно не зможете. Не таке у вас виховання. Глянцеві журнали – ваші настільні книги. Ви чітко відрізняєте глянц від суперглянця, закономірно віддаючи перевагу останньому. Бо ж саме там, де сам журнал губиться серед чудової, високохудожньої реклами, ви як риба у воді. Вона вас просвіщає, що носити, чим пахнути, якого кольору мають бути губи і волосся. Проте ви занадто розумні, щоб користуватися тим, що вам не личитиме. Тому чітко знаєте, що підібрати саме собі з того величезного потоку новинок, котрим нас балує кожний виробник. А відтак ви вигідно вирізняєтеся від інших представниць прекрасної статі. І ще: мабуть, саме вам ми маємо дякувати за те, що нас вважають найкращими жінками Європи. Досить побачити, які дівчата ходять по вулицях і спускаються в метро, і все: покорені назавжди.
Підзаг: Німфа а ля натурель
Ви – особи надзвичайні. З усіх сил намагаєтесь протистояти прогресу. І це вам вдається. Волосся ополіскуєте відваром кропиви, нігті укріплюєте сольовими ванночками, а ваші шафки у ванні вщент заставлені пляшечками з позначками: „nature”, „з натуральних компонентів”, „ВDIH”, „EcoCert” (приблизно те саме, але іншими словами)... Хоча кому я це пишу? Ви і так все знаєте.
Продовжу: на етикетках вашої косметики безліч слів типу: з хлороформеною витяжкою із мексиканського кактуса “пейотля”, чи щось типу „рецепти бабусі Марусі”. І що дивно, ви умудряєтесь виглядати значно молодшими своїх років, вводячи в оману не тільки простодушних представників сильної статі, але і власну маму, котра починає плутатись у спогадах, забуваючи, скільки вам років.
Ваш вибір говорить про вас багато: ви шукаєте спокою у шаленому ритмі сучасного життя і знаходите його, на заздрість всім. Вмієте насолоджуватись простими і красивими речами. Не чекаєте чудес від білої глини чи декількох крапель ефірної олійки. Вони вам просто подобаються. Отже, ви абсолютно гармонійна особа.
Підзаг: Леді Раціо
Ви можете любити спортивний стиль і не вилазити з джинсів і кросівок, або обожнювати класику, і у вашій шафі рівними рядами висять білі блузки, чорні юбки і сірі ділові костюми.
Головне, що ваш образ просто-таки кричить: я сильна, я смілива, я все можу. Ви робите ставку на клас і якість. Всілякі рожеві бантики, золотисті босоніжки на шпильці, декольтовані майки не для вас.
Так і в косметиці: ніяких яскраво-червоних кольорів і модних трендів. Ви завжди знаєте, що вам потрібно, ваш стиль сформовано уже давно і максимально відповідає обраному тоді ж стилю. Інколи ви дозволяєте собі щось новеньке, але воно, як правило, залягає у надрах ящиків та косметичок. Креми і лосьйони тільки ті, що потрібні вашому тілу, обличчю, шийці саме зараз. Обожнюєте засоби „три в одному”, бо у вас замало часу на всілякі витребеньки.
Ви ж леді. Стриманість ваш козир.
Підзаг: Красуня із майбутнього
Ви де в чому схожі з гламурною дівою та леді раціо. Така собі золота середина. Виглядаєте надзвичайно, але нема того ефекту, котрий можна назвати „синдромом блондинки”. У вас все в міру. Приваблива зовнішність, закінченість образу, відточеність манер. Ніщо людське вам не чуже. А при тому ви потихеньку пишете докторську і сперечаєтесь з відомими професорами про тему влаштування світопорядку.
В косметиці вас цікавлять всілякі там технологічні штучки і складні абревіатури, які так і тягне розшифрувати, проаналізувати і винести вердикт: „це працює” або „це чистий піар і ні краплі корисності”. Ви обожнюєте таку зарядку для мозку. А навантажувати його вам необхідно більше, ніж ковток чистої води у пустелі.
Ви не можете втриматись, коли бачите надпис: „Новітня розробка”, „Запатентовано” чи щось типу „засіб відновлює матрицю шкіри„. А слова мікродембразія, мікро капсули, імунобіологічний препарат гіалуронової кислоти викликає священний захват.
І головне, що ви абсолютно праві у своєму виборі. Дійсно, найбільш дієвими є ті засоби, над котрими працювали цілі інститути, наповнені вщент світлими головами розробників зі всього світу.
Але у вас є один пунктик: інколи ваше раціо відступає перед чудовим космічним дизайном: сріблясті сфери, обтічні форми, незвичні коробочки для пляшечок. Якщо ви побачите такі, то можете не втриматись і купити. І що з того, що потім, зрозумівши склад, ви забуваєте про них на завжди. Головне, вони красиві… і взагалі, можуть бути у вас слабкості?!
Підзаг: Вся така вразлива, полохлива така вся
Ви надзвичайно ніжна істота. Вас може налякати екологічна криза у Зімбабве, слухи про жовтий фосфор і натяки на епідемію курячого грипу. Ну і що, скажете ви, всі бояться цього. Так то воно так, але ж „інші” не впадають від того у паніку, не вивчають наукові труди з приводу впливу тої чи іншої техногенної катастрофи на окремого взятого індивіда, і не скуповують пів-аптеки рятувальних засобів. Для справедливості варто сказати, що подібні напади у вас бувають досить рідко. Під час сірих буднів ви просто… скуповуєте пів-аптеки. Бо у вас алергійна шкіра, неприйняття хітосану чи бензойної кислоти... Будь що. У вас є свята віра в те, що лише фармакологи можуть бути хорошими косметологами, а всі ті корпорації, що штампують безліч дорогущих препаратів, даремно їдять свій хліб.
В чомусь ви праві: часто-густо дійсно безпечніше купувати креми у аптеках. Тим більше, що деякі косметичні фірми знають ваші пристрасті і розміщують свою продукцію у там. Правда, з декоративкою дещо складніше: не можна ж усе життя користуватися гігієнічною помадою, а туш і олівці для брів оминати десятою дорогою. Дещо послабте свої обмежувальні критерії: туш, приміром, можна купити і у дорогому магазинчику, спочатку провівши тест на алергійну реакцію . Тобто, виходьте потроху в світ!
Підзаг: Романтична, непрактична.
Ви напевне обожнюєте поезію, і, мабуть, непогано пишете. Вам до вподоби рюшики і бантики, а в дитинстві ви уявляли себе Дюймовочкою чи Просто Принцесою. І зараз, обожнюєте помріяти, лежачи у гамаку у вишневому саду. Ні, про принца на білому коні, ви вже не ностальгуєте: достатньо підковані у цьому плані. Але жоден ваш залицяльник ставав вашим Ромео, без справжнього, феєричного букетного, шоколадного, ресторанного періоду.
У магазині ви завжди западаєте на рожеві пляшечки, коробочки в трояндочки, квіткові аромати. А пройти мимо косметичної серії з назвою типу „La Mer” чи Мадемуазель точно не зможете. Це так мило!
Але у вас не все так просто: ви натура витончена. Вас заворожує таємниця, необхідність розгадувати дивні надписи на упаковці: NITRIprovoke, наприклад… І що мав на увазі автор? Тому далі ваш погляд ковзає по рівних рядах косметичних засобів у пошукові магії. І знаходить. Виробники реклами постараються.
Отже, насолоджуйтесь. Усі!