-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Tina_Vanika

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 08.11.2008
Записей: 182
Комментариев: 113
Написано: 572


думки

Четверг, 07 Июня 2012 г. 01:47 + в цитатник

мені здаеться я заплуталась. мабудь я втратила те місце де усе добре. де немае мрій, страху, турбот. або може це місце так далеко що я не відчуваю його існування.
мені так тяжко без цього краю, ціеї маленької хатинки. де я в обіймах спокою. у кожного повинно бути таке місце. де нема місця сльозам які перетворюються в море. 
мені моторошно від самої думки що мені ніде буде зрозуміти що я людина гідня життя, яка комусь або чомусь потрібна, яку ніколи не забудуть. 
я усім серцем сподіваюсь що я помиляюсь, и всі ці думки прийшли до мене тільки через поганий настрій.

1209920_77c2f612 (400x518, 126Kb)
Рубрики:  когда невыносимо....

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку