-Метки

"есть "секс и город" 2 365 http://poltava-keramika.jimdo.com/ Бабушка алиса в стране чудес андрей собянин анна винтур аура бим благосостояние возмущалки волошин вуду галереи декор день журналистики деньгь дизайн для "случайных прохожих" евгения гапчинская жан мишель баскиа жизненная мудрость изменения интерьер киев кикимора классика коктебель коричневое пальто кукла личная жизнь любить" любовь любовь орлова любопытные факты люди-человеки людмила гурченко молиться москва моя творчість моя територия музыка-любовь мыловарение мысли в слух наш сайт никас сафронов новая мода от нечего делать перемены питер работы рост самоубийство самые любимые люди северина вукович слепой дождь смерть собака собянин советские актрисы страх неизбежности студия суицид счастье тави гевинсон татьяна толстая уверенность ужас-ужас успех фотоатмосфера фотографирование работ харизма харизматика цветотерапия чурленис шмотки юморим я готовлю я фотографирую

 -Я - фотограф

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Иннетка

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 20.09.2008
Записей: 2085
Комментариев: 8012
Написано: 12102


не люблю

Понедельник, 08 Июля 2013 г. 22:01 + в цитатник

*

я страх як не люблю пристосуванців. є така категорія людей, які вміють усім та кожному бути хорошими, вигрібати за будь-яких обставин і знаходити, як притулити або прикрити свою задницю.

такі ніколи не пропадуть, певна річ. але мене от завжди цікавило, як їм самим із тим живеться?

от я просто бачу, як приходить така людинка додому і  довольна потирає руки на кухні за приготуванням вечері.

думає, ох і круто я всіх їх наїбав, а вони і не помітили.

або ще так: ох, який же я класний, що так  вмію влізти без мила в одне місце.

мене завжди від такого пересмикувало.

ні, я от нині не кажу про якісь закони карми. жодним чином.

але от йолки-палки, ви шо, думаєте, що ми усі вічні? вам прикольно буде лежати помирати і думати, який я ахуєнний в отій своїй хитрості?

блін, я так не хочу, чесно. а якщо хтось так робить, то зупиніться. бо це так ницо і мілко, що просто гидко стає.

оте трусіння за свою шкуру, брехня, здавання інших, вигадування, де краще та вигідніше.

для мене всі проступки однакові. дрібна брехня, то те саме, що велика підлість. немає різниці.

вже грішним ділом думаю, всі ми вміємо виправдовувати себе в своїх власних очах. типу я такий красава, то обставини так склалися, мусив так вчинити.

але ж хіба всередині від того не гнило? нє?

я зараз скажу за себе, що ніколи не гнитиму отак. хай навіть на шкоду собі.

*

Рубрики:  Лично

позитив_объективыч   обратиться по имени Понедельник, 08 Июля 2013 г. 22:07 (ссылка)
Що це тебе понесло??:))
Ответить С цитатой В цитатник
Перейти к дневнику

Понедельник, 08 Июля 2013 г. 22:14ссылка
а не правда?
Перейти к дневнику

Понедельник, 08 Июля 2013 г. 22:16ссылка
Багато сумної правди. Не варта зосереджуватись, бо - тільки гірше.
Перейти к дневнику

Понедельник, 08 Июля 2013 г. 22:23ссылка
я для себе зрозуміла. не роби такого, але і не дозволяй, аби отак з тобою поводилися.
С_а_н_а_я   обратиться по имени Понедельник, 08 Июля 2013 г. 22:26 (ссылка)
А я, ти знаєш, навіть інколи захоплююся такими людьми) Ні, чесно! Милуюся, наче чимсь із мистецтва....таким...штучним, чи що) І - ще тому, що ніколи так не могла..... це якийсь талант, ну от - можуть же! Відверто, щиро, тут тобі - так, а відвернулися - і вже навшкереберть, і так само щиро..... знаєш, я вірю - що вони - це насправді все роблять. І не думають про "наїбав", тому що самі себе не знають.... (от така я, ага, в усьому намагаюся бачити гарне.... виправдовую всіх...нащо?....)
Ответить С цитатой В цитатник
Перейти к дневнику

Понедельник, 08 Июля 2013 г. 22:30ссылка
доки не наїбуть тебе) тому краще бути якнайдалі і спостерігати за такими із відстані, або жорстко присікати. іншого варіанту немає.
JAXEDRA   обратиться по имени Понедельник, 08 Июля 2013 г. 22:32 (ссылка)
На жаль,(а може і ні), серед людей трапляються і хамелеони ,і гієни - все ,що ти описуєш в пристосуванцях - це тваринний закон захисту і виживання - просто і примітивно. Очевидно,вони потрібні,щоб інші, свідоміші, розуміли різницю.
Ответить С цитатой В цитатник
Перейти к дневнику

Понедельник, 08 Июля 2013 г. 22:35ссылка
отут погоджуюся!
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку