-Метки

"есть "секс и город" 2 365 http://poltava-keramika.jimdo.com/ Бабушка алиса в стране чудес андрей собянин анна винтур аура бим благосостояние возмущалки волошин вуду галереи декор день журналистики деньгь дизайн для "случайных прохожих" евгения гапчинская жан мишель баскиа жизненная мудрость изменения интерьер киев кикимора классика коктебель коричневое пальто кукла личная жизнь любить" любовь любовь орлова любопытные факты люди-человеки людмила гурченко молиться москва моя творчість моя територия музыка-любовь мыловарение мысли в слух наш сайт никас сафронов новая мода от нечего делать перемены питер работы рост самоубийство самые любимые люди северина вукович слепой дождь смерть собака собянин советские актрисы страх неизбежности студия суицид счастье тави гевинсон татьяна толстая уверенность ужас-ужас успех фотоатмосфера фотографирование работ харизма харизматика цветотерапия чурленис шмотки юморим я готовлю я фотографирую

 -Я - фотограф

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Иннетка

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 20.09.2008
Записей: 2085
Комментариев: 8012
Написано: 12102


*

Воскресенье, 11 Ноября 2012 г. 02:03 + в цитатник
В колонках играет - John Mayer – Say

2833261_TheBucketList (450x291, 47Kb)


Зараз рівно 23.30 і я сиджу на великому батьківському ліжку. У мене ніколи не було власного ліжка і я не знаю чи буде. І якщо навіть не буде, це не настільки важливо і не вирішально. Я звикла жити усюди, з моєї свідомості якось стерлося відчуття дому. І це не погано. просто так сталося. Є думка про те, що ми змінємось із кожною прочитаною книгою, із кожним переглянутим фільмом. Це правда, бо пережита кимось не нами (не страшно) емоція часто збурює в нас самих почуття, які ми вважали приспаними, або навіть не здогадувалися про них. Я щойно переглянула прекрасний фільм "Пока не сыграл в ящик". Так звучить його назва російською. Чесно кажучи, я навіть не знаю як перекласти це українською та мені і не хочеться перекладати. Чому, чому я не бачила його раніше і ніхто мені не розповів про цю історію. Певно, одну з найчесніших історій життя і смерті із тих, що я бачила. Останнім часом я багато замислююсь про смерть, але думаю про неї зовсім по-іншому, не так як раніше. Зараз я дуже концентровано почала відчувати життя і вона наче впритул наблизилась до мене. Ні, я не хочу лякати і якось філсофствувати на цю тему. Просто ось зараз я чітко зрозуміла що вона Є і що ми НЕ ВІЧНІ і жити потрібно тут і зараз. Але зрозуміла це не істерично і не з бажанням стрибати з парашуту, народжувати дітей і втілити в своєму житті ще купу різних карколомних вчинків та рішень. Я зрозуміла це спокійно. Я зрозуміла, що треба бути вірним собі.  Ніщо не є мірилом нічого. Головне бути чесним з собою.  Дуже сподобалась одна думка з картини. Головний герой, якого зіграв Морган Фрімен (приречений до смерті через 4 стадію раку) розповів іншому головному герою, образ котрого втілив Джек Ніколсон (також невиліковно хворий).... так ось він розповів йому уявлення про смерть древніх єгиптян. За їхнім віруванням людину після смерті зустрічають боги і ставлять їй лише два запитання: ЧИ ЗНАЙШОВ ТИ РАДІСТЬ У ЖИТТІ? (це запитання не складне і більшість відповість на нього ствердно, бо в кожного своє мірило радості), а ось друге запитання мене вразило А ТВОЄ ЖИТТЯ ПРИНЕСЛО РАДІСТЬ ІНШИМ?
Я б не знала зараз, що на нього відповісти і тому можливо мій час ще не настав. Ми постійно боїмося бути справжніми, боїмося виказати свою слабкість, бути знехтуваними, боїмося відмови, боїмося почути правду, боїмося, боїмося.... Закриваємо своє серце, залишаємось сам на сам із собою. Але не із тим собою, з котрим варто залишитися. Бо у нас страх і пустка. Але можна жити іншим життям. Ніхто не знає скільки нам відміряно. Та зараз я знаю одне - те, що справжнє - любов, віра, чесність, радість. Те, що не купиш і не продаш за гроші і є тим, заради чого варто жити, заради чого варто бути чесним із собою і кидати собі виклик, приймати рішення і робити вчинки. Лише заради цього!

Ось фільм, якщо хтось вирішить переглянути

 

 

 



а ось переклад чудової пісні з фільму, яку я зараз слухаю, і слова якої мені здалися вартими уваги:

Скажи

Собери всю свою растерянную честь,

Каждое разочарование,

Все так называемые проблемы,

И лучше оставь их в прошлом.

Скажи, что тебе нужно сказать

Ходишь один-одинешенек,

Сражаясь с тенями в голове,

Проживая все прошедшие моменты заново,

Зная, что ты бы был лучше,

Если бы только мог...

Скажи, что тебе нужно сказать

Не бойся того, что ждет впереди,

Не бойся того, что должно закончится.

Тебе нужно знать, что, в конце концов,

Лучше сказать лишнего,

Чем вообще не сказать того, что должен.

Даже если руки дрожат

И вера сломлена,

Даже если глаза закрыты,

Сделай это с открытыми глазами...

Скажи, что тебе нужно сказать!

Рубрики:  Лично
Кино


Процитировано 1 раз

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку