-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в vataga


FileDen переехал на СХ

Четверг, 15 Августа 2013 г. 11:10 + в цитатник
https://www.cx.com/

Let`s Go Into The CX.com System

Twitter_logo (128x128, 14Kb)

  Хостинг FileDen, с недавних пор переставший выдавать прямые ссылки, сообщил своим пользователям, что он вынужден был перенести всю свою систему на CX.com. По техническим причинам многие файлы пользователей были потеряны (вот паразиты!). То-то же я смотрю, что мои плееры со ссылками на файлы, залитые в  FileDen, перестали воспроизводить музыку... Хорошо ещё, что наш родимый Простоплеер, большинство своих файлов вернул к жизни.   Президент  CX.com Том Клементс приглашает незамедлительно войти в новую систему по старому аккаунту FileDen и обещает массу привлекательного. Что ж, посмотрим вечерком, что нам уготовано на СХ, но чувствую, что хотят звонкую монетку.



  You may be aware of CX.com’s purchase of FileDen a little over 2 years ago.  The initial intent after our purchase was to immediately migrate the FileDen system into the CX.com system to maximize your personal cloud experience. Unfortunately, due to unforeseen restrictions CX.com was bound to wait 24 months before making substantial changes. Although there were restrictions for this time period, the goal has always been to continue to migrate systems after the restrictive obligation was met. We have been anxious to give FileDen users the highest quality cloud service possible.

  Before CX.com could make the change, the FIleDen third party hosting provider failed in their responsibility to maintain and backup servers over the last several months causing several outages and hard drive failures.  The most recent hard drive failure was unrecoverable and resulted in file loss for some users. Further, customer service regarding FileDen user’s questions and concerns has been very poor. This level of service is completely unacceptable to CX.com and goes against our company’s mission of offering a customer focused, quality cloud product.

  Due to recent events with FileDen, we are cutting all ties with the third party provider and asking FileDen users to move to CX.com immediately. Please log in to your FileDen account to get further instructions.

  In addition to an increased 10GB of free storage, I am confident you will see a difference in quality, response time and improved customer service with your new CX.com account. CX.com is proud to have a zero percent file loss rate in over four years. We value you as a customer and look forward to continue to improve your cloud experience in the future.

  Please don’t hesitate to contact the CX.com support department with further questions at support@cx.com.

Рубрики:  Компьютерный дизайн
Метки:  

Дежавю_25   обратиться по имени Четверг, 15 Августа 2013 г. 21:12 (ссылка)
как же всё в инете бывает ненадёжно...
Ответить С цитатой В цитатник
Перейти к дневнику

Четверг, 15 Августа 2013 г. 21:14ссылка
Зато есть такой надёжный друг, как ты, Марина! Так что тут ты не права!!! :)))


raccoon-fiddle (100x100, 9Kb)frog-banjo1 (100x100, 8Kb)
Перейти к дневнику

Четверг, 15 Августа 2013 г. 21:18ссылка
какие классные анимашки, Вадим!!!!!!!!!!!!!! и спасибо тебе за добрые слова))
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку