-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в ФАКтично_Янгол

 -Стена

Темна Темна написал 28.04.2009 18:29:43:
My butterfly highly nervous when no hurricanes happy eyes ... Therefore, call and come out to walk) PS who is best?
Bloody_tearsForever Bloody_tearsForever написал 12.03.2009 22:51:25:
You can always find support by me!
vernew vernew написал 02.01.2009 23:09:32:
привіт кицька . давненько я тебе не бачив
Buga_JuicyFruit Buga_JuicyFruit написал 24.12.2008 19:14:53:
лю тя,зай xDDD
Olya_Kitaeva Olya_Kitaeva написал 20.12.2008 12:54:49:
Привет! Как дела???

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 14.04.2008
Записей: 401
Комментариев: 3314
Написано: 20868


__________00:00:19__________

Четверг, 14 Августа 2008 г. 18:33 + в цитатник

Переглядала сьогодні свою книжкову бібліотечку.... Знайшла свої з маминого дитинства (рядянські!) книжечки "для середнього та старшого шкільного віку"...
Багато з них про боротьбу соціалістів з капіталістами... Про боротьбу пригноблених за більш достойне життя... (а що, раніше розвивали почуття патріотичної свідомості у радянських дітей, це тепер у визначенні таких як Я, слово "патріот" замінили словом "НАЦДИБІЛ"...)
У тих книжечках, висітлюється жахливі умови життя, праці пролетаріата, та байдужість багатіїв... Дивлюсь останню сторінку, люди боролись, люди отримали те, чого хотіли.... Мета досягнута.... Але поваливши один режим, чи досягли ми справді чогось кращого?....
Чи приніс Радянський Союз бажаного щасття українцям?? Далеко - НІ...
Чи зі здобуттям своєї ОМРІЯНОЇ!!! прадідами НЕЗАЛЕЖНОСТІ ми стали дійсно НЕЗАЛЕЖНІ???? Чи стало кращим наше життя???
Адже якщо поглянути глибше, то на сьогоднішній день, не можна так просто як колись побороти нинішню систему... По-перше - система досконала... За нинішньої демократії, яка дає людині повну свободу (слова, думки, персування, місця проживання і т.д.) не може бути!!!! обездолених... Але якщо ці обездолені і є, то це скоріше за все непорозуміння чи вина самої людини, але аж ніяк не системи...Бо система - я ще раз нагадую - ДОСКОНАЛА!!!!!...А в тому що обездолені є, я не сумніваюсь - як же тоді назвати бомжа на маршрутній зупинці, який з таким болем в очах і в голосі кричав: "Што што мне эта власть дала? Я 25 лет отроботал на заводе, я Афган прошол, а кто я сейчас? Я ублюдок, просто гнойная рана на репутации страны...Власть пришла новая, а все осталось по старому"...Чи сусідки з першого поверху - 75-річної бабусі, яка щоразу коли ми зустрічаємось в черзі у нашому магазині просить мене перерахувати копійки!!! на хліб.... В той час, як заклад, де я працюю часто відвідують екскурсії таких же пенсіонерів зза-кордону... Якось та сама бабуся сказала :"Дєточка, я в Кієві іщо ні разу не була".....Та про який Київ можна говорити з рівнем доходу пересічного пенсіонера... Прикладів багато....Вони всі старі і заїжджені...
Щоразу перед виборами політики одні одного тикають пиками в багнюку пропонуючи свою альтернативу, свій план розвитку і процвітання нашої держави...
Ми зачасту користуємося старими поняттями і визначеннями, що давно віджили свій час, давно втратили свою дієвість і здатність достукатися до людської свідомості. Ми неореволюціонери... Нікому непотрібні НАЦДИБІЛИ!!!
Наша нинішня система вже все прорахувала задалеко до нашої національної зрілості... Прорахувала за нас самих...Ми ведемо боротьбу (непотрібну боротьбу) в надії щось змінити з ідеальною системою, в якій немає бідних і голодних, в якій немає бомжів і безробітних, в якій немає рабства і пригноблення.... У системі, яка в своїй теорії не дасть вмерти з голоду навіть тим, хто покладе на все ХУЙ і пошле ту саму систему в ДУПУ... Система в якій не можна померти за власним бажанням. Бо це незаконно. У нас абсолютна свобода, яка в той самий час і є абсолютною несвободою...Тотальний невидимий абсолютний контроль...Добровільна евтаназія вважається крайнім проявом негуманності і злочином проти життя людини.... А примусово-добровільна смерть в чужій країні, наших вояків, (в той час як над нашою країною мирно світить сонце) які так і не проникли в суть самої ідеї, за яку воювали, вважається ВІДВАГОЮ, держава вручає посмертні медалі і ордени.... А ви бачите різницю між першим і другим? Я чесно - НІ...
Жити по іншому в цій країні (як і в більшості інших) вам не дадуть, адже по іншому - то невідомо до чого може призвести, а по системі - то давно перевірено і середньостатистичні люди, саме так і мають жити.... Система - я ще раз кажу ідеальна....
Вже не забороняється кореспондентам писати гидоту на нашу владу і годувати нас тими помиями, від яких нікому не стає краще (непотрібні статті які нічого не міняють, а просто заповнюють сторінки)... Ми маємо право знати про все, що відбувається в світі, все що стосується нас самих (жаль, без найголовніших деталей)... Ми маємо право на освіту (навіть на дві чи то три, але тоді скажіть мені любі друзі, чому один мій знайомий, хлопчина, який в ідельності знає фізику, третій рік намагається поступити на державний, і третій рік невдало)... Нам дозволено все....Все що не порушує гармонії самої системи.... Якщо ви будете намагатися щось поміняти в цій системі, вас або вб"є "нещасний випадок", або відправлять до "жовтої кімнати"....
Переглядаю сучасну українську літературу... Інші питання вже піднімають книги... Інші розповіді читають діти в школі... Вчора викладають як історію... Всіх все влаштовує....
Тих революціонерів, які стояли на Майдані за ідею, вже нема, розсмоктались як пухлина під хіміотерапією....

Я виходжу на балкон, дивлюсь на синє МИРНЕ небо, у подвір"ї грають дітлахи, комусь рахують зарплату, хтось купує машину, хтось їде відпочивати, хтось розраховується пластиковою карточкою в супермаркеті за покупки, хтось слухає Пінк Флойд в сусідньому будинку...... Гармонія.... Життя тече своїм чередом.... Наша система справді думає про всіх....

Тоді скажіть мені - чому у своїй країні, на своїй рідній землі, той бомж з лавки на зупинці не заслужив щасливої старості....?

...і чому патріотів у відчайдушніх спробах підтримати свою ще таку слабеньку державу і досі величають НАЦДИБІЛАМИ????
 (450x338, 16Kb)

Рубрики:  My life
Мої ессе та літературні замальовки


Процитировано 1 раз

Безпонтова   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 19:13 (ссылка)
просто зараз всім фсьо похуй...майже кожен думає як швидше набити власну кишеню та звездить на інших, шо ті пиздять, а "в смоём глазу бревна не видно".
Ответить С цитатой В цитатник
Phan2m   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 19:17 (ссылка)
мг...не одразу зрозумів що Ви маєте на увазі коли говорите те каверзне слово "нацдибіл". Якщо чесно, вперше зустрічаю такий "термін", хоч живу у переважно російськомовному Києві. Певно Ваша ситуація це скоріше виключення, аніж правило - ситуація з національним самоусвідомленням погана хіба що у Криму, навіть на сході України все не так погано...
Щодо патріотизму - звичайно, дуже необхідне почуття, один з найважливіших обов"язків громадянина буль-якої суверенної держави. Щоправда давайте не забувати, що виявляється любов до народу і України не тільки у декларативних гаслах і лояльності до співвітчизників, але й у справедливій, об"єктивній критиці, аналізі існуючих недоліків і їх усуненню через систему відповідних держ. та соц. інститутів. Яскравий приклад - Росія, що одягнула "рожеві окляри" і безперестанку славить досягнення чільної влади. Це вже регрес, прихована автократія.
Щодо бездомних та інших негативних соц явищ. Правильна думка, що вони об"єктивні, і певний відсоток безробітних і незаможніх є у кожній країні. невірною є лише визначення демократії, як ідеальної системи - в її основі вже закладена економічна нерівність (Уінстон Черчіль:" Демократія, мабуть, найгірша з усіх політичних систем, якщо не брати до уваги решту") Демократія гарантує лише рівні ПРАВА.
Чомусь мене Ваше останнє риторичне запитання тільки переконало, що тут справа у особистому сприйнятті, ну і звичайно конкретній (Вашій) ситуаціі.
Ответить С цитатой В цитатник
Безпонтова   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 19:19 (ссылка)
Phan2m, я живу на Сході та скажу Вам, шо тут не фсьо так зашибєзно як брешуть у новинах!
Ответить С цитатой В цитатник
Phan2m   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 19:47 (ссылка)
Безпонтова,
критично ставлюсь до новин, особливо Укр/російських. А щодо Східних регіонів - про "незашибезність" я знаю, бо теж жив у Донецьку. Але останніми роками ситуація ЗНАЧНО покращилася, про що я й згадав
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 19:59 (ссылка)
Безпонтова, тотальне навіювання особі байдужості до всьо що не стосується самої особи..... Зашкал егоїзму чи як?
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 20:33 (ссылка)
Phan2m, боюсь Ви мене не зрозуміли, не зрозуміли саму думку, що я намагалась передати.... або просто зрозуміли її по своєму....
безперечно з таким поняттям як нацдибіл - ви не стикались, бо даю 99% гарнатії, що з російськомовними українцями ви спілкуєтесь на російському, з україномовним - на українському.... тож навряд чи ви попадете в таку ситуацію, що вас назвуть нацдибілом..... щодо Сходу, то зніміть будь-ласка рожеві окуляри, бо мої знайомі того року , їздили до Донецька і коли вони зайшли в магазин (а знайомі зі Львова) і на українській звернулись до продавця, то їх ігнорили до тих пір, поки вони не перейшли на російську.... тож про що ми говримо.... + навед вже приклад у нас на Західній Україні - повертаючись під вечір додому зустріла одного свого знайомого напідпитку з групою осіб, і на фразу "вибачте, але в мене немає сигарет - я не курю".... я почула відповідь "А нармальним язиком сказать, га ілі ти рускава нєзнаєш...Щас дадім па башкє і х**й засунім в рот, тагда спомніш на каком язикє страна гаваріт.." Західна Україна.... славне місто Чернівці.... давайте я не буду говорити що тоді відбувається на Сході....і яке відношення до україномовних патріотів.... а нацдибілами назвали на одному відомому!!! українському форумі, людей, які висували свої ідеї на українській мові....
прикладів у мене ще раз зазначу дофігітільно багато, але чи є сенс всіх перераховувати.... Звичайно ви скажете, що це скоріше виключення ніж правило...Але чи не такі виключення формують статистику?
А про "усунення недоліків відповідними держ. та лояльними інституціями" скажу так, що наші державні органи працюють так, як заржавілий механізм....
я мала нагоду бути на територіях постраждалими від повені, і скажу вам чесно, що путівки в табори отримували далеко не діти постраждалим, хоча ці путівки були направлені саме для таких дітей.....
начебто наша влада все прорахувала і розрахувала, але чого то все в реалі відбувається далеко не так, як на папері....???
Будь-яка політична система не може бути досконалою..... Тож У.Черчіль мав саме на увазі взагалі недоскональість всіх політичних систем....
А щодо проценту бездомних і рівня доходу сердньостатистичного пересічного українця, то ми за своїми статистичними показниками тусуємося поряд з країнами третього світу... а з іншої сторони вперто крокуємо в євроспільноту, брешучи собі в тому числі, що у нас все добре.....
Ответить С цитатой В цитатник
Безпонтова   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 21:28 (ссылка)
ФАКтично_Янгол, шось на кшталт того))
Ответить С цитатой В цитатник
simply_the_grey   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 21:28 (ссылка)
ФАКтично_Янгол, група розумово недорозвинених осіб, яку ти зустріла, насправді не може бути взірцем, гопоту я спостерігав навіть у Львові, на них ніхто не звертав уваги
про книжки: у дитинстві в батьківський шухляді лежали поряд "Казки Буковини" з політичним нарисом "Жовто-блакитна мафія", але останню я не читав, а тепер згадую, чому уроки історії в середній школі викликали позіхання замість цікавості - бо брехня, наставники позичили очей у Партії, їм було досить, а ми зубрили за оцінку..
діти 80-х ХХ ст чули, що патріотична свідомість - це вірність партії Леніна, а народ наш консервативний, у підсвідомості нащадків багато сього багна лишилось, зокрема я шкірою відчуваю, як із сьогоднішніми помірними поглядами, спрямованими на об’єктивність, правдиве вісвітлення подій і вчинків без застосування подвійної моралі, десь на початку 80-х, якби був свідомий за віком, то певно б розстріляли, як бандерівця, з ними ніхто в котенят-мишат не грався... до чого веду - правда подобається не всім, то по-перше, а по-друге багатьом вона нецікава, а навіщо - є футбол, алкоголь, популярна музика, інші легкі та прості задоволення, і нацдебілом вже можна назвати того, хто "ускладнює" собі життя якимось незрозумілим патріотизмом
Ответить С цитатой В цитатник
Essence_Approximated   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 21:41 (ссылка)
simply_the_grey, маєш рацію.
Ответить С цитатой В цитатник
Phan2m   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 21:42 (ссылка)
ФАКтично_Янгол,
"безперечно з таким поняттям як нацдибіл - ви не стикались, бо даю 99% гарнатії, що з російськомовними українцями ви спілкуєтесь на російському, з україномовним - на українському....". За інших обставин сприйняв би це за . образу, - та мабуть зопалу написали)
Любите статистику? так от ця наука говорить, що найстійкіші в мовному відношенні якраз україномовні жителі переважно російськомовних міст (читайте міст з населенням більше 500 000) - вони не "підлаштовуються" під оточення, як те роблять гості з інших міст, що ОДРАЗУ (гарний приклад Ваші знайомі) переходять на російську,а часто жахливу, зсуржиковану російську. Так, мене жодного разу не називали "нацдибілом", можливо саме тому що я залишаюсь собою, і не ношу футболку з "чорним тарасом" і надписом "москаль-ворог" (є ж такі люди, право є). Позерство ще нікогому нічого доброго не принесло))

Щодо Вашої ситуації... Ви що не знали, що у світі достатньо неврівноважених, або дибільних, виблядків яким тільки привід дай як почнуть чіплятися? Приїдьте подивіться - переважна кількість тієї самої гопоти у києві з троещини-борщагівки-ірпіня-бучі розмовляють українською.
Не забувайте, що націоналізм - то останній оплот негідних людей, і не має значення чи виявляється він у російському шовінізмі, чи в українському, чи ще якомусь. Так ще не все добре в Україні - але чи привід жалітися на долю і людей? "наші державні органи працюють так, як заржавілий механізм...." - прийдіть законним шляхом до влади і змініть цю систему, або створіть громадську, правозахисну організацію, або просто підіть у волонтери - результат буде, це тільки здається що нічого змінити не можна.

*можна посилання на згаданий Вами форум?
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 21:45 (ссылка)
simply_the_grey, країні непотрібні патріоти...
Ответить С цитатой В цитатник
simply_the_grey   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 21:56 (ссылка)
ФАКтично_Янгол, от це питання я навіть для себе ще не вирішив, але з першого виникає друге: а хто є країна?
Ответить С цитатой В цитатник
simply_the_grey   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 22:01 (ссылка)
Essence_Approximated, та ні, рацію має Семен, а я маю кулемета
Ответить С цитатой В цитатник
simply_the_grey   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 22:03 (ссылка)
Phan2m, "не забувайте, що націоналізм - то останній оплот негідних людей" - невже Ви справді такої думки? а я вважав, що націоналізм - це любов і повага до історії та культури тієї нації, серед якої людина зросла, живе, і до якої вважає себе належною
Ответить С цитатой В цитатник
pan2000   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 22:07 (ссылка)
справжній патріт завжди готовий вмерти за свою країну, але він ніколи не скаже що готовий вбивати для своєї країни
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 22:08 (ссылка)
simply_the_grey, я зараз думаю над іншим питанням - а що є справжній, достойний патріотизм? (див.останній коментар Phan2m)....

питання не з легких, за 2 хвилини не відповіш.... Хоча скажу так - правильно підмічено ХТО є.... Ми є країна.... Ви,я ,сотні інших співвітчизників формуємо образ своєї країни...
Хоча визначення моє слизьке... І я не ствержую що моя думка єдина і правильна
Ответить С цитатой В цитатник
Phan2m   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 22:20 (ссылка)
simply_the_grey,

так я справді такої ж думки. а Ви схоже плутаєте НАЦІОНАЛІЗМ і ПАТРІОТИЗМ. Це два різні поняття, не вірите -загляньте у тлумачний словник))))
Ответить С цитатой В цитатник
simply_the_grey   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 22:21 (ссылка)
ФАКтично_Янгол, він для кожного може бути своїм, а перш за все він не галасливий та не пре зо всіх дір; для звичайної людини - якщо вона не може байдуже пройти далі і забути одразу, побачивши щось ганебне, якщо її розум хоч би намагається щось в тому виправити, мова не йде про якийсь героїзм
а країну я так саме і собі вважаю
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 22:22 (ссылка)
Phan2m, знаєте, я теж такої футболки ніколи не носила, і москалів ворогами не вважаю.....
а щодо мовно нестабільних людей їх повно серед жителів і великих міст і сіл і маленьких містечок.... але знаєте, добре нам говорити, а людям, які попадають під вплив масс (особливо в юному віці) важко втримати свої переконання щодо мови, і я ніколи не засуджую людей, які спілкуються на російській вдома, на роботі, але в спілкування з україномовними друзями переходять на українську... Ну бажає людина спілкуватись і такою мовою.... Це її право.... А є взагалі сім"ї, де один спілкується на російській, а інший на українській мові...І що ж дитина вільно володіє двома мовами.... В такому переході я не бачу нічого "кримінального"...
Ответить С цитатой В цитатник
Phan2m   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 22:24 (ссылка)
pan2000,

згоден на 100%. Ще раз гарний приклад Російсько-Грузинська війна: жодного вияву протесту у Росії
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 22:26 (ссылка)
pan2000, Андрійку - мої аплодисменти тобі.... так влучно підмічено
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 22:41 (ссылка)
Phan2m, simply_the_grey, мені дуже жаль, що мій пост сприйняли як прояв "націоналістського позерства"....
Ответить С цитатой В цитатник
Marmelad_Dream   обратиться по имени Четверг, 14 Августа 2008 г. 23:27 (ссылка)
Україна це ходячий бізнес,в любій сфері один бізнес.Нічого чесного нема. Відйдем у якийсь союз нас "отчпокають" і зроблять країною збуту...
Ответить С цитатой В цитатник
pan2000   обратиться по имени Re: Ответ в ФАКтично_Янгол; Книги навіюють думки... Четверг, 14 Августа 2008 г. 23:55 (ссылка)
так у мене є футболка на якій написано - дякую Богу що я не москаль. але тут постає, прийнаймні для мене, інше питаня - кого я маю на увазі під поняттям мокалі? для мене це людина яка навіть може спілкуватись українською, АЛЕ її думка - украіна ето часть россіі, і нікогда нє било такого государства как украіна, і нациі украінской тоже нет, єсть малороси

LI 7.05.22
Ответить С цитатой В цитатник
simply_the_grey   обратиться по имени Пятница, 15 Августа 2008 г. 00:02 (ссылка)
Phan2m, я нічого не переплутав, а от Ви схоже націоналізм з шовінізмом змішали в салатку та хріном приправили
Ответить С цитатой В цитатник
simply_the_grey   обратиться по имени Пятница, 15 Августа 2008 г. 00:03 (ссылка)
ФАКтично_Янгол, на надумуй собі зайвого, я не сприймав твій пост так, як кажеш
Ответить С цитатой В цитатник
simply_the_grey   обратиться по имени Пятница, 15 Августа 2008 г. 00:09 (ссылка)
pan2000, не зовсім так, мій приятель з Москви звичайнісінький собі москаль, який поважає Україну, а у Львові побажав навіть відвідати Криївку, його трохи там полохнули заради жарту, але він зрозумів
Ответить С цитатой В цитатник
pan2000   обратиться по имени Re: Ответ в ФАКтично_Янгол; Книги навіюють думки... Пятница, 15 Августа 2008 г. 00:13 (ссылка)
то він не москаль, він росіянин))

LI 7.05.22
Ответить С цитатой В цитатник
simply_the_grey   обратиться по имени Пятница, 15 Августа 2008 г. 00:32 (ссылка)
pan2000, у Львові ці поняття тотожні, але в позитивному розумінні, тобто москалі є хороші, а є погані, ну і далі за текстом - для хороших москалів домовини мають бути гарні (жарт)
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Пятница, 15 Августа 2008 г. 00:33 (ссылка)
simply_the_grey,
Исходное сообщение simply_the_grey
для хороших москалів домовини мають бути гарні (жарт)


Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] 2 [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку