-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в ФАКтично_Янгол

 -Стена

Темна Темна написал 28.04.2009 18:29:43:
My butterfly highly nervous when no hurricanes happy eyes ... Therefore, call and come out to walk) PS who is best?
Bloody_tearsForever Bloody_tearsForever написал 12.03.2009 22:51:25:
You can always find support by me!
vernew vernew написал 02.01.2009 23:09:32:
привіт кицька . давненько я тебе не бачив
Buga_JuicyFruit Buga_JuicyFruit написал 24.12.2008 19:14:53:
лю тя,зай xDDD
Olya_Kitaeva Olya_Kitaeva написал 20.12.2008 12:54:49:
Привет! Как дела???

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 14.04.2008
Записей: 401
Комментариев: 3314
Написано: 20868


__________00:00:06__________

Четверг, 08 Мая 2008 г. 22:23 + в цитатник

У мене є мій маленький світ...

У якому я одна...

Я створила його давно, своїми руками, думками, фразами, почуттями.
Я не впускала нікого, хто втручався в нього.
Їх було занадто багато...
І вони мене іноді ранили, оскільки в моєму серці було занадто мало місця, щоб витримати всіх, а мій світ був закритий для них...
Але я навчилася виживати... Я стала сильніше...

Але я хочу бути слабкою...Ніжною....Рідною... Коханою...
Я стомилася від того, що всі від мене чогось чекають...
Стомилася виправдовувати їх надії...

Я прагну показати свій світ і своє життя...
Напевно тільки тому, що я в ньому одна...
І мені не вижити тут на самоті...

 (700x525, 213Kb)

Рубрики:  Роздуми

Fort_Iron   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 22:44 (ссылка)
а куда ж ми дінемось )))
Ответить С цитатой В цитатник
Shymee   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 22:45 (ссылка)
дуже часто буває, що сильні ззовні люди- слабкі в середині....тримайся..
Ответить С цитатой В цитатник
anti-baby   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 22:53 (ссылка)
Так... одному бути не можна ні в якому разі!
*бомбезне фото!де це?*
Ответить С цитатой В цитатник
Shymee   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 22:55 (ссылка)
anti-baby, доречі так...фота- шикарна))
Ответить С цитатой В цитатник
Радистка_Кэт_666   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 23:34 (ссылка)
всі ми одинокі кожен в своєму світі. але для того і потрібні друзі, щоб був хтось, кого нам не страшно пустити в той світ, кому можна довірити абсолютно все, що лежить на серці важким каменем, хто послухає, зрозуміє, і скаже - "не парься, є ті, кому значно гірше" а сам забере з серця камінь і викине його у воду...
якщо ти того захочеш - я буду тобі другом)
Ответить С цитатой В цитатник
ve7elka   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 23:45 (ссылка)
Всі ми цього прагнемо...просто наберись терпіння і продовжуй шукати людей, які будуть поруч з тобою надалі.
Ответить С цитатой В цитатник
Samotnya_vZuta   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 23:55 (ссылка)
просто читаю про себе..
Ответить С цитатой В цитатник
olzoz   обратиться по имени Пятница, 09 Мая 2008 г. 01:40 (ссылка)
классная фота)))
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Пятница, 09 Мая 2008 г. 02:29 (ссылка)
Лыцарь_Рока, olzoz, Настя_Переняк, Izha4ok, Радистка_Кэт_666, Станц1я_Метро, anti-baby, цей пост це своєрідне дякую всі тим, хто з"явився в моєму житті за допомогою інтернету... я зрозуміла недавно, що тут є ті люди, які мені потрібні, небайдужі... дякую вам всім за те, що ви є!!!
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Пятница, 09 Мая 2008 г. 02:30 (ссылка)
anti-baby, це в горах на одній високій кладочці....
Ответить С цитатой В цитатник
Сущность_Апроксимированая   обратиться по имени Раз ви прочитали це чи ні, то значить це мало статися, жаль не знаю хто, зате знаю чому. Пятница, 09 Мая 2008 г. 03:28 (ссылка)
Згадується одна книжка, в ній писалося, що
краще довіряти і бути обманутим, чим постійно бояться цього і нікому не вірити...

щось в цьому є...

В моїй інтерпретації це звучало б так,
краще вже хай насруть мені в душу, зате хоч точно буду знати від кого цього чекати, ніж постійно бути закритим і пропустити повз себе в недовірі ту людину, яка б дійсно зберегла і зростила мій внутрішній світ......

...я зустрічаю людину яка теж так гадає, і ми розумієм один одного, і нас уже двоє...

Ось і виходить, що треба бути сміливим, щоб дозволити собі щирість...
щоб знайти щирих людей, треба бути щирим...
щоб знайти людей які люблять, треба самому любити...
"любовь - награда за смелость."

І все це вірно, і перевірено на практиці...

Чому вам погано? Тому, чому й мені...Ми вигадуєм те, що й так вже є...кохання завжи вміщуе в собі тілесний потяг, але тілесний потяг не завжди може бути в коханні...
кохання це не тільки тілесний потяг, це право бути вільним і це право відректися від себе...

Ви ніколи не будете щасливими і ніколи не знайдете кохання доки чітко і чесно собі не визначите що це таке, інакше завжди будете відчувати якусь недовершеність.

Можете зі мною не погоджуватись, але в доказ своєї правоти я вам просто пораджу переглянути своє життя.

До чого я веду?

Пам'ятеш, у нас заходили теми про те, що живемо в ілюзіях і все ілюзія, а я не згоджувався с тобою. Так я не живу в ілюзіях, оскільки все ілюзія, і немає сенсу відокремлювати це поняття від самого себе, бо це теж саме, що думати : "може моя рука це рука, чи може все ж таки це нога".

Вибач, я трошки лицемірив, говорив тобі перестати думати про ілюзії, а просто жити реальним життям, а сам навіював тобі ту ілюзію реального життя ))))

Отож уяви те що ти в коханні, уяви і повір в це і будеш ти в ньому і світ твій переповнится, і ніхто тобі більше не буде потрібен...

Одинокі лиш ті хто думае про одинокість...Я пишу для тебе значить ти вже не одинока...

Ми не знаєм цей світ, себе, оточуючих, ми сумніваємось, але ми можемо прости все що захочем і брати все що можем. Досить думати про себе як про жалюгідне створіння, ми сила, а сила наша в доброті, доброта дозволяє вирішувати долі інших людей, це велика підлість.

Досить жити ілюзіями, адже ми навіть не живем, ми вже приречені на своє існування, не ми робим вибір, а він робить нас...але це просто слова

все навкло слова...а ми просто різноманітні графіки якихось функцій...

так що давайте розслабимся і піддамося потоку життя і забудем цей текст, або візьмем себе в руки і створимо собі новий свіжіший світ, власний світ, ще раз і ще раз, доки не надоїсть, вибір за вами, все одно ніякої різниці нема, все одно все слова, і вимірюється якимись умовностями... просто роби що хочеш, тай крапка...

в принципі зараз ми це і робимо, захотіла і запостила пост, я захотів і дав коментар, ніхто не заставляв...але щоб цього не сталось прийлось би докласти певних зусиль над собою, а це так важко, а чим важче тим більше боляче виходить, так що починати треба як завжди з маленького, а це в свою чергу досить надокучливо і швидко набридае, що в свою чергу показуе....одним словом, життя досить цікава штука...

я б ще щось написав, стільки думок, але краще ляжу спати, бо хочу так, а завтра як буду самотній, то буду звонити до всіх, знайомится на вулиці, буду веселий, буду жартувати, буду заводити філософські розмови, просто захочу втекти від всіеї метушні, щось зроблю, але скоріше за все буду сваритись з мамою, буду гратися в компьютерні ігри, так і не подзвоню до тебе, не піду на роботу доробити дещо, хоча так собі сьогодні надумав, буду смалити цигарки і грузитись в якісь ідеї, і все буде як завжди...все буде добре
Ответить С цитатой В цитатник
Jasa   обратиться по имени Пятница, 09 Мая 2008 г. 11:30 (ссылка)
Спробуй показати себе такою, якою ти є насправді, і подивись на реакцію...
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Пятница, 09 Мая 2008 г. 13:51 (ссылка)
Сущность_Апроксимированая, так Антоне ти правий...до останнього... а все справді буде так, як було завжди.... все буде добре.... а якщо навіть і не буде добре, то значить так мало бути...

хтось сказав, щоб відчути любов, треба її зустріти, не зрозуміти, загубити, і все життя знати їй ціну (розуміти, що вона безцінна).....і більше ніколи таку не зустрічати.... так повинно було статися.... кому дорікати? собі? іншим? безглуздо.... абсолютно безглуздо думати про те, хто винен.... краще жити і пам"ятати що це було..... так набагато краще..
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Пятница, 09 Мая 2008 г. 13:57 (ссылка)
Jasa, інколи я боюся відкрити себе справжню людям.... живу поверхньо біля них... щось намагаюся.... щось кажу.... але щоб на всі сто... от і зараз прошу Бога, щоб в черговий раз не сховатися в собі, хочу залишити себе відкриту назавжди... бо неможу більше жити і всього боятися, думати, що не зрозуміють....
Ответить С цитатой В цитатник
-_Lenchik_-   обратиться по имени Пятница, 09 Мая 2008 г. 16:13 (ссылка)
ФАКтично_Янгол, "всього боятися, думати, що не зрозуміють...."
Ну то й що?Не зрозуміють ну і що далі?У кожного своя думка.Наприклад мені фзагалі пофіг що про мене подумають:)Бути схожою на равлика...не саме приємне)
Ответить С цитатой В цитатник
ХАДЫКО_ОКСАНА   обратиться по имени Пятница, 09 Мая 2008 г. 23:38 (ссылка)
Не бійся бути собою.
Просто буд нею!..
Ответить С цитатой В цитатник
olzoz   обратиться по имени Суббота, 10 Мая 2008 г. 12:20 (ссылка)
ФАКтично_Янгол, Дякую!!! А яка паскуда ще одну анті влупила?
Ответить С цитатой В цитатник
_Sheherezada_   обратиться по имени Суббота, 10 Мая 2008 г. 13:06 (ссылка)
Вот это мост!!!! Так красиво! Большое спасибо за симпочку, мне очень приятно! Чмок:)))

Нерозстраивайся за антисимпочку! Цеми!
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Суббота, 10 Мая 2008 г. 13:43 (ссылка)
olzoz, незнаю яка, але припис був "ненавижу украинский язык".... отакі от бувають люди...
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Суббота, 10 Мая 2008 г. 13:44 (ссылка)
_Sheherezada_, та нема за що...заслужила симпатію.... ЦЬОМ)
Ответить С цитатой В цитатник
olzoz   обратиться по имени Суббота, 10 Мая 2008 г. 14:09 (ссылка)
ФАКтично_Янгол, а мне тож анти лупанули и приписали чтоя идиот, от придурки))))
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Суббота, 10 Мая 2008 г. 15:18 (ссылка)
olzoz, ти? за що тобі? кому ти так докучив?
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Суббота, 10 Мая 2008 г. 15:21 (ссылка)
Радистка_Кэт_666, хочу....ти мені вже друг.... друг якого я знаю здається кілька місяців, з своєї першої щоди.... дякую тобі за те, що ти поруч, за твої коментарії, за твої поради.... заради таких друзів як ти я сюди повертаюсь, бо тут є ви, ви мені потрібні....
Ответить С цитатой В цитатник
olzoz   обратиться по имени Суббота, 10 Мая 2008 г. 15:23 (ссылка)
ФАКтично_Янгол, комусь докучити для мене це не проблема))) а ось багато мабуть злопамятних, а то в останій час не кого не діставав))))
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку