-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в ФАКтично_Янгол

 -Стена

Темна Темна написал 28.04.2009 18:29:43:
My butterfly highly nervous when no hurricanes happy eyes ... Therefore, call and come out to walk) PS who is best?
Bloody_tearsForever Bloody_tearsForever написал 12.03.2009 22:51:25:
You can always find support by me!
vernew vernew написал 02.01.2009 23:09:32:
привіт кицька . давненько я тебе не бачив
Buga_JuicyFruit Buga_JuicyFruit написал 24.12.2008 19:14:53:
лю тя,зай xDDD
Olya_Kitaeva Olya_Kitaeva написал 20.12.2008 12:54:49:
Привет! Как дела???

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 14.04.2008
Записей: 401
Комментариев: 3314
Написано: 20868


__________00:00:04__________

Среда, 23 Апреля 2008 г. 20:38 + в цитатник

Біле вітрило на сонці виблискує
Твої поцілунки - п"янка прохолода
Очі мої від бажання мутнішають
Їх зчарувала твоя дивна врода.

Тіло смагляве, сердець наших відліки,
Світ починається з моїх долонь,
Ти така юна, ти наче підліток,
Це нереальність, це все лишень сон...

Рубрики:  Вірші навіяні вітром

olzoz   обратиться по имени Среда, 23 Апреля 2008 г. 22:08 (ссылка)
а кто такая сафо?
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Среда, 23 Апреля 2008 г. 22:14 (ссылка)
Колись була така поетесса, вона оспівувала в своїх віршах любов жінки до жінки... Вона жила на острові Лесбос... тому і представниць цієї орієнтації називають лесбіянками... Кльова мабуть тьолка була))
Ответить С цитатой В цитатник
Cleri   обратиться по имени Среда, 23 Апреля 2008 г. 22:51 (ссылка)
Гарний вірш
Ответить С цитатой В цитатник
olzoz   обратиться по имени Среда, 23 Апреля 2008 г. 22:56 (ссылка)
ФАКтично_Янгол, а это фильм Сафо тож про нее?
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Среда, 23 Апреля 2008 г. 23:09 (ссылка)
olzoz, угу... про неї...
Ответить С цитатой В цитатник
_Sheherezada_   обратиться по имени Четверг, 24 Апреля 2008 г. 19:47 (ссылка)
Прикольно! А я все думала хто ця Сафо, кажуть кіно щось не дуже, правда я не дивилась незнаю!
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Четверг, 24 Апреля 2008 г. 19:48 (ссылка)
Cleri, дякую...
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Четверг, 24 Апреля 2008 г. 19:57 (ссылка)
_Sheherezada_, та ні, якраз кіно классне, то не дуже воно тим, хто не сприймає фільми українською, але сама тема відносин жінки з жінкою там розвинута досить широко (особливо коли це прагнення знайти щось у собі незвичне).... якщо дивитися на підтекст, то можна багато чого почерпнути....
Ответить С цитатой В цитатник
Julia_Lace   обратиться по имени Четверг, 24 Апреля 2008 г. 19:59 (ссылка)
ФАКтично_Янгол, дуже гарно...в кожній жінці,дівчині живе любов до свого полу....бо чому ми так обожнюємо своїх найкращіх подруг?
бач...я дуже непогано розмовляю україньською....
доречі..я була в Чернівцях..дуже круто у вас....
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Четверг, 24 Апреля 2008 г. 20:13 (ссылка)
X_LacE_X, дякую сонце...будеш ще раз.... я тобі покажу справжні Чернівці.... такі, які я відкрила для себе недавно.... інші... я от сиділа і задумалася інколи ми не дивимося на своє місто поглядом туриста...пройобуємо кучу деталей....приїздять до тебе друзі, знайомі, кажуть от там є такий кльовий пам"ятник, а ти сидиш, тупо втикаєш на них і питаєш де... а от недавно я сама подивилася на своє місто наче вперше....стілько всього для себе відкрила...тепер є куди гостей поводити і що показати))
Ответить С цитатой В цитатник
Julia_Lace   обратиться по имени Четверг, 24 Апреля 2008 г. 20:27 (ссылка)
ФАКтично_Янгол, кстати..у Стаса уже какая-то девушка...и это при том что расстались мы 2 дня назад...какая нах любовь?
п.с...ты только если с ним общаться буш про девушку ниче не говори..эт мне по секркту моя подруга рассказала,которая и с ним общается...
Ответить С цитатой В цитатник
ФАКтично_Янгол   обратиться по имени Пятница, 25 Апреля 2008 г. 09:16 (ссылка)
X_LacE_X,я з ним дуже давно не спілкувалася....а коли ми спілкуємося, то так "Як справи? Як настрій? Як навчання? Привіт Юльці передавай"..... от і весь діалог.... а дівчинка може просто так, то він таким способом може хоче тебе понервувати...
Ответить С цитатой В цитатник
Julia_Lace   обратиться по имени Пятница, 25 Апреля 2008 г. 17:18 (ссылка)
ФАКтично_Янгол, та мне пох...дело его..я лезть не буду...
Ответить С цитатой В цитатник
Lively   обратиться по имени Суббота, 26 Апреля 2008 г. 01:42 (ссылка)
я на днях посмотрела этот фильм. Сюжет мне не понравился. Не сказала бы что тема отношений женщин раскрыта там широко, если бы их любовь была взаимной, возможно тогда, говорили бы мы об отношениях. А так...бред, капризность одной девушки и хитрость другой...Это не фильм для большого экрана. ИМХО.
Ответить С цитатой В цитатник
endless_nausea   обратиться по имени Воскресенье, 11 Мая 2008 г. 19:34 (ссылка)
чуттєво
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку