-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Бета_каротин

 -Интересы

amy winehouse lюк qarpa аватарки амелЈ анна гавальда анрі руссо брюнети бумбокс вагітні жінки василь васильців вЈталЈй козловський девід лінч димна суміш едгар по жовтий колір жуйка запах книг запотіле скло катя осадча

 -Сообщества

Участник сообществ (Всего в списке: 7) -Qarpa- УРОКИ_ФОТОШОПА Сафо_-_Любовь_без_границ Укр_Критика Аватары_для_всех Україна Boombox
Читатель сообществ (Всего в списке: 2) ParadizeArt Укр_Критика

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 28.12.2007
Записей: 147
Комментариев: 2936
Написано: 6113


Мій відвертий каротин..бетаааа....

Понедельник, 24 Марта 2008 г. 16:17 + в цитатник
В колонках играет - Бумбокс - Почути
 (450x522, 56Kb)
Настроение сейчас - щасливе..дуже..

Люблю канікули...Вільний час..Купа планів і відпочинку..
Вчора ходила на Бумбокс..Ну що вам сказати..По-перше вони затрималися на півгодини,я звісно знаю,що всі артисти затримуються,але він не такий вже й крутий,щоб стільки заставляти чекати..Відіграв лише годину(!)..Оце концерт? фааакк...Правда потім два рази виходив на біс і співав 2 пісеньки,хоч за щось рєспєкт..Одягнений Андрюха був..Як це назвати..Гоп-стоп чувак..Широкі штани,зелененька кофтинка,кепочка і напульсничок..Найкрутішим на концерті був Валік..Він відпрацював справді весь концерт..І ще в залі було дуже багато дівчат,які стояли з виразом обличчя "я тут,Андрюха..я вся твоя.."Це було смішно..Найбільша радість в мене була на пісню "Бета-каротин".ммм...люблю її..
А взагалі я щаслива..Я тепер розумію,що таке,коли присмак твоїх губ на моїх ще довго..Я люблю...
Рубрики:  Сірі (яскраві)будні..потрібне підкреслити...

Самара_Борхес   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 16:25 (ссылка)
ах.. як це кльово відчувати смак коханої людини на собі.. мм..
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 16:28 (ссылка)
Самара_Борхес, це дійсно класно..ммм...
Ответить С цитатой В цитатник
Jasa   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 16:29 (ссылка)
Можна було би без перших двох речень... =)
*поплила по клаві* ех... лямури.
Ответить С цитатой В цитатник
DoolyCooly   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 16:29 (ссылка)
Валік крут! В контакті хтось кинув відео з його виступу. Афігенний діджей. А Хливнюк... хз, вдома на канапі він кльовиииий безліч каналів і не дивиться жодний... Хотілось би з ним познайомитись...
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 16:30 (ссылка)
Jasa, це я так "оригінально почала"..я сьодні трохи на кумарі,бо спала всього лиш годину)
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 16:31 (ссылка)
DoolyCooly, Вперше бачу хлопця,який хоче познайомитися з Хливнюком..хіхі..Валік ахуєнний..Я обожнюю його семпли)
Ответить С цитатой В цитатник
DoolyCooly   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 18:15 (ссылка)
Та нас таких багато! Я, Ілюха, Антон (ВуліКулі), мій братик (Езотерік), та в мене ше багато є друзів фанатів-БумБокса...
Хворі ми хворобою, однією, на щастя ше не вигадали від неї панацеї...
Ответить С цитатой В цитатник
вишиван-ка   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 18:45 (ссылка)
ой, в мене бажання на їхньому концерті сісти десь від стіною і слухати, а не вилізати на сцену.
Ответить С цитатой В цитатник
skAnigA   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 19:19 (ссылка)
Бачу канікули для тебе почалися файненько. Бажаю гарного їх продовження :) *вай, кохання... таж що поробиш - весна, гормони...*
Ответить С цитатой В цитатник
Jasa   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 20:00 (ссылка)
Бета_каротин, та нє, я просто вам завидую, ледарі))) канікули в них!
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 20:16 (ссылка)
DoolyCooly, діагноз-меломанія,в нас з вами меломанія..Знаєш що найбільш образливе,що на концерт поприходили гопи,які знають всього 2 пісні Бумбокса-Вахтерам і Та4то..і все..і сидять з тааким виглядом..фаак...
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 20:17 (ссылка)
Басенька, а я не можу..так і рвусь танцювати...хоча все напевно залежить від компанії..
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 20:17 (ссылка)
zelta_asara, дякую..там буде таааке продовження...клас)..кохання-зітхання...
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 20:18 (ссылка)
Jasa, хаха..а то..ми трудяги..нагнали весь пропущений матеріал за місяць..ми-молодці!!!
Ответить С цитатой В цитатник
Jasa   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 20:35 (ссылка)
Бета_каротин, угу, памєчтайтє *злосно посміхається* нічого ви не нагнали, а попропускали, як і ми то робимо... в принципі ;)
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 20:37 (ссылка)
Jasa, хто та сдесь лузєрок) *робить вигляд,наче не знає про кого йде мова*
Ответить С цитатой В цитатник
local_hero   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 21:17 (ссылка)
ммм..я хочу на їх концерт...
а ви там вдвох були?))))
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 21:38 (ссылка)
кицька_хоче_молочка, я була з подружкою)))
Ответить С цитатой В цитатник
shelter   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 21:54 (ссылка)
блііііііііііііін. я тільки сьогодні про них згадала...блін...ліпше б я на них пішла..
Ответить С цитатой В цитатник
--Asya--   обратиться по имени Понедельник, 24 Марта 2008 г. 23:54 (ссылка)
Гг, Бумбокс - это моё всё :) Все говорят, они испортилиь, а мне плевать! Для меня они навсегда самые-самые! А опаздывают всегда, ну так получается.. Не знаю, это не ребят вина, по-любому.. На всех трёх концертах, на которых я была, опаздывали, но я то знаю, что эти гаденыши всё ранво я вятся и я буду прыгать там выше всех :) Может даже буду глупо выглядеть, но мне разницы никакой нет) А сколько бы они ни отыграли, всегда мало.. Однозначно..
Ответить С цитатой В цитатник
Voloschka   обратиться по имени Вторник, 25 Марта 2008 г. 02:14 (ссылка)
уря!!! тішусь за свою любу Каротинку :)))
а кохання то просто
Ответить С цитатой В цитатник
Hidden_in_the_forest   обратиться по имени Вторник, 25 Марта 2008 г. 12:03 (ссылка)
от ти й зізналась) тепер ти маєш отримувати кайф вд цього почуття! Ти відчуваєш що ти любиш! Ти живеш! Ти кайфуєш! Супер!
А круто тобі було на Бумбоксі бо поруч була я))
шутю...
А ще у кого ти ночувала?? :)
Ответить С цитатой В цитатник
local_hero   обратиться по имени Вторник, 25 Марта 2008 г. 15:06 (ссылка)
Бета_каротин, оооу)а я то думала))
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Вторник, 25 Марта 2008 г. 17:49 (ссылка)
shelter, тре було б піти:) все-одно мене Бумбокс викликають позитивні відчуття:))
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Вторник, 25 Марта 2008 г. 17:50 (ссылка)
But_terfly, Я теж люблю Бумбокс,хоча зараз вони вже не ті,що раніше..Але всім людям властиво змінюватися,тож я не буду їх судити..Я теж тааак стрибала..хііі..особливо під "Супер-пупер"..Але концерт був все-одно коротким..справді..це не моя суб"єктивна думка,це справжі так було...
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Вторник, 25 Марта 2008 г. 17:51 (ссылка)
Voloschka, дякую,сонечко моє:))) дуже тебе сильно люблю))
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Вторник, 25 Марта 2008 г. 17:52 (ссылка)
Hidden_in_the_forest, ххіііі..Тут треба крикнути : Я НОЧУВАЛА В ТЕБЕ!!!! крутяк) це справді класно,найголовніше що це взаємно..ммм...
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Вторник, 25 Марта 2008 г. 17:52 (ссылка)
кицька_хоче_молочка, я наступного дня ходила )
Ответить С цитатой В цитатник
pony-pony-pony   обратиться по имени Вторник, 25 Марта 2008 г. 18:16 (ссылка)
І я хоооооооооооочууууууу... Аааааааа...
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Вторник, 25 Марта 2008 г. 20:25 (ссылка)
ФаРба_АквАреЛька, уже прооооопустила)
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] 2 [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку