-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Бета_каротин

 -Интересы

amy winehouse lюк qarpa аватарки амелЈ анна гавальда анрі руссо брюнети бумбокс вагітні жінки василь васильців вЈталЈй козловський девід лінч димна суміш едгар по жовтий колір жуйка запах книг запотіле скло катя осадча

 -Сообщества

Участник сообществ (Всего в списке: 7) -Qarpa- УРОКИ_ФОТОШОПА Сафо_-_Любовь_без_границ Укр_Критика Аватары_для_всех Україна Boombox
Читатель сообществ (Всего в списке: 2) ParadizeArt Укр_Критика

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 28.12.2007
Записей: 147
Комментариев: 2936
Написано: 6113


Концерт)

Понедельник, 03 Марта 2008 г. 19:41 + в цитатник
1652 (398x599, 220Kb)
Настроение сейчас - ейфорійне)

Знаєте немає слів описати ту ейфорію після вчорашнього дня...Але почну спочатку..
Спочатку я пішла на "Персеполіс"..Мультфільм розрушив всі стереотипи мультфільма,як видовища для дітей..Цікаво дивитися як зображують політичні проблеми в мальованому вигляді..Мульт дуже змістовний і повчаючий,я задоволена,що пішла...
Потім ми з подружкою найшли магзин етно-речей і я там собі пригледіла круті індійські лосини..Назбираю 150 грн і піду куплю)
Ну і нарешті концерт))) Коли ми( 4 людей) приперлись в Бочку,вже було багато місць зайняті чи зарезервовані..Але ми найшли місце,все одно сиділи там тільки під час перерви..Коли Карпа зайшла,моя подружка ( найвідданіша фанатка Карпи) почала просто з розуму сходити ..Її запримітила ведуча МТВ і взяла в неї інтерв"ю..Ггг..треба зараз йти дивитися)) Я здивувалась,що Карпа затрималась всього на 15 хвилин..Не те що ОЕ на годину...Як народ стрибав на кожну пісню..ггг..це можна порівняти з моїми стрибаннями на Країні Мрій..
Найтуіше було те,що 2 чувака вирішила трохи послемитися..Вони цього явно не вміли робити..Бо це нагадувало гру "ударь посильнее другого"..Маші аж губу розбили..Жах..Придурки..І ще там було дуже багато лесбійок..Стільки..Мда..
Потім у Карпи почала ламатися техніка,починаючи з пісні "Киріян"..Так що концерт був коротшим із-за такого гамна з технікою..Але потім Карпа почала фотатися з людьми і розписуватися на всьому..Я підписала 1 гривню..ахаха..Фотки пізніше викладу,бо вони в Маші..Я фотала тільки на мобілку і воно не самої крутої якості..
Загалом я задоволена і я не очікувала такої віддачі від Ірени...Тепер я її більше поважаю..Так що,Іренко я тебе люблю)))
Рубрики:  Сірі (яскраві)будні..потрібне підкреслити...

just_unearthly_girl   обратиться по имени Понедельник, 03 Марта 2008 г. 19:49 (ссылка)
ААА*б.эться головою апстэнку*. як тобі круто!!! ти була там!! як круто!! я тож хо!! ну не біда,іншим разом,а за тебе рада:)
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Понедельник, 03 Марта 2008 г. 19:50 (ссылка)
just_unearthly_girl, нє,крутий концерт так точно))) І вона ниибаццо класна тьотка))))
Ответить С цитатой В цитатник
iwannadatewithyou   обратиться по имени Понедельник, 03 Марта 2008 г. 20:38 (ссылка)
Оу... Я ненавиджу себе!
Треба було через вікно! Як ти і казала!
just_unearthly_girl, теж саме. Наступного разу - не пропущу!!!!!!!!!!!
Ответить С цитатой В цитатник
iwannadatewithyou   обратиться по имени Понедельник, 03 Марта 2008 г. 20:38 (ссылка)
(Але я рада за тебе, чесно:)
Ще підем, разом!
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Понедельник, 03 Марта 2008 г. 20:49 (ссылка)
Кориця, Нічо,ще буде явно не один концерт:))) Підемо,підемо))) Єдине,що волосся смердить цигарками страшенно,зара піду його мити)
Ответить С цитатой В цитатник
DEVoId_of_Love   обратиться по имени Понедельник, 03 Марта 2008 г. 21:23 (ссылка)
0_о... Слухай, я так зрозуміла ти говориш про Ірену Карпу? ммм... мабуть я таки відстала від життя, але ж вона вроді би письменниця?
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Понедельник, 03 Марта 2008 г. 21:26 (ссылка)
DEVoId_of_Love, раніше за письменницю вона була співачкою в групі Фактично Самі..А письменницею пізніше стала..Послухай її в неї круті пісеньки:))А ще вона ведуча,журналістка,акторка...
Ответить С цитатой В цитатник
Самара_Борхес   обратиться по имени Понедельник, 03 Марта 2008 г. 22:07 (ссылка)
мм.. класно.. драйв!!
чекаємо фотки!
Ответить С цитатой В цитатник
Voloschka   обратиться по имени Понедельник, 03 Марта 2008 г. 22:07 (ссылка)
кульно)) теж хочу)
Ответить С цитатой В цитатник
Kreatuvna   обратиться по имени Понедельник, 03 Марта 2008 г. 22:21 (ссылка)
а я буду оригінальною і не скажу ніц про карпу!)натомість хочу спитати,що то за такий магазин і що то за індійські лосини(про лосини я чула,але щоб індійські...)?)
Ответить С цитатой В цитатник
shelter   обратиться по имени Понедельник, 03 Марта 2008 г. 22:51 (ссылка)
круто)) треба теж шось собы таке забабахати( я про лосини)))
Ответить С цитатой В цитатник
shelter   обратиться по имени Понедельник, 03 Марта 2008 г. 22:53 (ссылка)
а лесбійки люблять творчість карпи??не знала..щоразу відкриваю її по-новому)))
Ответить С цитатой В цитатник
Jasa   обратиться по имени Понедельник, 03 Марта 2008 г. 23:01 (ссылка)
Шось не можу второпати, чому ти порівняла Карпу з ОЕ :) Океани - то не Qarpa, далеко не Qarpa... ))
ПиСи: якраз сьогодні докачала її InЖИР, бо раніше, здається, крім "Sex" нічого не чула.
Ответить С цитатой В цитатник
ХАДЫКО_ОКСАНА   обратиться по имени Вторник, 04 Марта 2008 г. 00:13 (ссылка)
І я так хочу!...
Ответить С цитатой В цитатник
Marmelad_Dream   обратиться по имени Вторник, 04 Марта 2008 г. 17:52 (ссылка)
класно ви погуділи))
Ответить С цитатой В цитатник
internet-dolboeb   обратиться по имени Вторник, 04 Марта 2008 г. 18:37 (ссылка)
єєє! ми тупо рулз.
а я ще крутіший бо в мее на 2 гривнях розптсалися. о!
Ответить С цитатой В цитатник
DoolyCooly   обратиться по имени Среда, 05 Марта 2008 г. 18:02 (ссылка)
Млін, тре буде Карпу послухати!
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Среда, 05 Марта 2008 г. 18:53 (ссылка)
Самара_Борхес, окей)) в п"ятницю викладу)))
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Среда, 05 Марта 2008 г. 18:54 (ссылка)
Voloschka, Думаю,що вона в Львів заїде:)
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Среда, 05 Марта 2008 г. 18:54 (ссылка)
Kreatuvna, Як тобі пояснити..такі лосини,що схожі на велитенську спідницю,але в кінці сходяться на штани...Я їх прозвала індійські лосини..Хз чого)))
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Среда, 05 Марта 2008 г. 18:55 (ссылка)
shelter, Я уявляю як в них буду ходити по Києву..ааа...культурний шок))
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Среда, 05 Марта 2008 г. 18:56 (ссылка)
shelter, я теж не знала..напевно так..я найшла в Карпи пісню присвячену дівчині..може вона їм близька???
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Среда, 05 Марта 2008 г. 18:57 (ссылка)
Jasa, ну тому що я вже помітила тенденцію чим менший статус зірки,тим довше вона затримує концерт...А ОЕ просто спали на думку..Я повністю згодна що Карпі ще дуже далеко до ОЕ))
П.СИ ІнЖИР крутий,особливо Хлопчик,Очі твої,Кокаїн)
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Среда, 05 Марта 2008 г. 18:57 (ссылка)
Оксана_007, і тобі буде:)
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Среда, 05 Марта 2008 г. 18:58 (ссылка)
--haapy--, сенкс)Самій сподобалося:))
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Среда, 05 Марта 2008 г. 18:58 (ссылка)
hopolko, гиии..але я не знаю,що з тою гривнею робити)) В рамку поставити чи шо??Ми реально рулз:)
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Среда, 05 Марта 2008 г. 18:59 (ссылка)
DoolyCooly, ти її ще не слухав??? ого..бігом до компа качати:)))
Ответить С цитатой В цитатник
Jasa   обратиться по имени Среда, 05 Марта 2008 г. 21:38 (ссылка)
Бета_каротин, ОЕ затримали надовго, але статус у них не маленький, шось не катить ;)))
Ответить С цитатой В цитатник
Бета_каротин   обратиться по имени Среда, 05 Марта 2008 г. 21:43 (ссылка)
Jasa, я розумію..в Києві ОЕ на годину затримали...Визнаю,що не ту групу написала:)
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку