-Интересы

английский арабский дружба на разных языках. друзья по переводу иврит идиш изучение жизни через разные языки изучение иностранных языков иностранные языки испанский немецкий перевод с разных языков переводчики текстов с разных языков русский украинский юмор на разных языках

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 04.08.2007
Записей: 5638
Комментариев: 773
Написано: 7313


Metargem72-Сравните 2 текста -оригинал и перевод Гугль!

Суббота, 27 Ноября 2010 г. 15:55 + в цитатник

 

 
 
Переводчик Google

 
 
27.11.2010  

 
 

המציאות של החיים

סיפור על החיים שלנו
 
 
המציאות של החיים
אלוהים ברא את החמור ואמר לו:
 תהייה חמור, תעבוד קשה מהזריחה
עד השקיעה,
תשא על גבך משקולות, תאכל דשא,
לא תהיה חכם ותחיה חמישים שנה.
ענה לו החמור: ריבונו של עולם,
אני אהיה חמור, אבל לחיות חמישים שנה
זה יותר מידי, אסתפק ב 20 שנה.
לאחר התחשבות מה נענה אלוהים
לבקשתו של החמור
אחריו, ברא אלוהים את הכלב ואמר לו:
אתה תשמור על בני הבריות,
תהייה חברם הכי טוב, תאכל את השאריות
שיתנו לך ותחיה 25 שנה נאנח
הכלב וענה: ריבונו של עולם, אני אהייה כלב,
אבל לחיות 25 שנה ככלב זה
יותר מדי, אסתפק ב- 10 שנים אלוהים
התחשב ונענה לבקשתו למחרת
ברא אלוהים את הקוף ואמר לו: הייה קוף,
קפוץ מענף לענף,
הצחק את האנשים ותחיה 20 שנה
כקוף חשב הקוף וענה:
ריבונו של עולם אני מוכן להיות קוף
אבל לחיות 20 שנה כקוף זה יותר מדי, אבקשך להוריד מחצית מחיי התחשב אלוהים ואישר
לו 10 שנות חיים לבסוף,
ברא אלוהים את האדם ואמר לו:
תהייה אדם, שלוט עם שכל
על כל פני כדור הארץ ותשתמש בו אתה כדי לשלוט על כל העולם
ותחיה 20 שנה ענה לו האדם:
ריבונו של עולם אני מוכן להיות אדם
אבל לחיות רק 20 שנה זה מעט מדי,
תוסיף לי בבקשה את ה- 30 שנה
שהחמור ויתר, את 15 השנים
שהכלב לא רצה ואת 10 השנים
שהקוף דחה. אהייה מרוצה להיות אדם
חשב אלוהים וכך עשה
ומאז חי האדם 20 שנה
כאדם, מתחתן, מקבל משכנתא,
מביא ילדים ועובד כמו חמור 30 שנה,
כשהילדים עוזבים את הבית הוא חי לבד
כמו כלב 15 שנה וכשמגיע לפנסיה
חי לו 10 שנים כמו קוף,
קופץ מבית לבית של הילדים ועושה
צחוק מעצמו על מנת להצחיק את הנכדים

זו המציאות של החיים...
 
 

 
 
 
 
 
 
27.11.2010  

Перевод: русский > иврит

 
אלוהים ברא את החמור ואמר לו:
- אתה תהיה חמור, תוכל לשאת משאות כבדים
 
על הדבשת שלו לעבוד מבוקר ועד ערב.
 
אתה הולך לאכול את הדשא ואת תהיי טיפשה למדי.
ועשית לחיות חמישים שנה.
- חמישים שנה בחיים זה יותר מדי.
 
אנא, תן לי לא יותר מעשרים.
וזה היה כך.
אלוהים ברא את הכלב ואמר לה:
- אתה תהיה אדם אחר, ואתה תהיה מוגן
הבית שלו הוא השאריות שלו.
ואתה חי 25 שנים.
- לורד, אני לא יכול לסבול כל כך הרבה שנים של חיי כלב.
הספיק לי ועשר.
וזה היה כך.
אלוהים ברא את קוף ואמר לה:
- אתה - קוף.
אתה תהיה כל החיים שלי כדי לקפוץ
 
מענף לענף.
אתה הולך לגרום לאנשים לצחוק העוויות אידיוטי שלהם.
 
אתה תחיה 20 שנה.
- קוף כמו 20 שנה ליצן ברציפות - זה נורא.
אולי לא הייתי רוצה לחיות יותר מעשרה.
וזה היה כך.
בסופו של דבר, אלוהים ברא את האדם ואמר לו:
- אתה אדם - היצור היחיד הרציונלי
על planete.Ispolzuya האינטלקט שלך, תוכל
ללמוד על העולם, והוא יכול לשלוט
 
ביקום.
אתה תחיה 20 שנה.
- אלוהים, 20 שנה של חיים בגלל זה היא כל כך קטנה.
תן לי בבקשה אלה 30 שנה, ננטש על ידי
התחת, 15 שנים, מי לא צריך כלב
 
ו 10 - קוף מיותר.
וזה היה כך.
וכך, אלוהים ברא את האדם,
 
עד 20 שנים לחיות כגבר
ואז להתחתן 30 שנים של חריש על המשפחה כמו חמור
הבא 15 שנה לחיות כמו כלב
שומרים על הבית והילדים, ואת doedaya להם שאריות.
 
השנים הנותרות של המינג זה כמו ליצן,
 
משעשע נכדיה.
ועל כך יהיה.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Рубрики:  Живое Человеческое Общение/Metargem72 (Rishon Le Zion)
Автоматические переводчики с разных языков.
Humor.Смех.Сатира
Университет жизни Гугль

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку