-Метки

 -Кнопки рейтинга «Яндекс.блоги»

 -Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Космея

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 13.04.2007
Записей: 5391
Комментариев: 26599
Написано: 53804


Швидкоплинність часу.

Четверг, 31 Января 2013 г. 23:20 + в цитатник
Як завжди я кудись бігла, і побачивши маленьку дитину в дивному комбінезону, подумала, що нещодавно, буквально вчора моя дитина теж була така маленька, а тут їй вже 10 років... "Де ці роки?" - спитала я сама себе. І відповіла собі, що вони промайнули як один день... Тобто вчора моїй дитині було 1 рік, а, вже на завтра їй відбулось 10 років. Отак дуже швидко летить час...Отак минає наше людське життя...
Рубрики:  Беседы
Мой ребенок
Личное
Познание
Мудрость
Мои мысли...
Размышления о себе и других
Ковыряние в себе
Земное
Залетная мысль...

Понравилось: 1 пользователю

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку