-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в ЛЕНАМИС

 -Подписка по e-mail

 

 -Постоянные читатели

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 21.08.2006
Записей: 16
Комментариев: 10
Написано: 24


Учора балакали українською

Четверг, 28 Сентября 2006 г. 12:04 + в цитатник
Була гульня на площі Фєстівальной. От зустрілися ми з подругами і я запропонувала балакати "рідною мовою". (це через те що зараз читаю І.Карпу) Ну подобається мені як вона там розмовляє. От думаю і собі погомоніти з подругами. Ось так ми розмовляли, деякі люди були трошки шоковані нашою балаканиною, але все ж таки хоч не побили. В проекті ми хочемо ще поїхати покататися на катері, і там познущатися з нашого спільного приятеля (не будемо його називати на імя) таким чином. Він ярий русофоб чи краще москалик? Я не проти розмовляти російською (тому завжди нею балакаю), але зараз мені просто подобаються деякі слова українські.

П.С. Тож наймиліші слова українські (ну і звісно дуже смішні):
* пуголовки
* панчошки
* пуцвірінок
А чого вони всі на "П"?
 (352x288, 9Kb)

Ka_link_a   обратиться по имени Четверг, 28 Сентября 2006 г. 12:27 (ссылка)
Ну в Карпи мова вже така вже й чиста , в неї до української додається англійська, російська, вигадані слова. Та я не проти, аби весело було.
Ответить С цитатой В цитатник
Марта_Весна   обратиться по имени Пятница, 29 Сентября 2006 г. 01:06 (ссылка)
Ой, це точно, в Карпи спецефічна мова, але вже добре те, що частише ми її розуміємо. Шо це вас обох тиркнуло, тепер тільки українською? А спільний приятель не русофоб, він нещасна людина, йому б тільки когось покритикувати. Хоча я думаю, шо за цією маскою ховається дуже чуйна і добра людина. Десь дуже глибоко-о-о-о...
Ответить С цитатой В цитатник
Ka_link_a   обратиться по имени Пятница, 29 Сентября 2006 г. 11:30 (ссылка)
Марта_Весна, я би хотіда, щоб ти мені більш докладно пояснила що це нас тиркнуло
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку