-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Солнце-Д

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 02.06.2006
Записей: 191
Комментариев: 211
Написано: 464


Вот так - то

Вторник, 17 Октября 2006 г. 17:26 + в цитатник
Вона мені сьогодні подзвонила.
Сказала, що не може більше так.
Сказала, що вона твоя дружина
А я - ніхто, і звуть мене ніяк.
Вона мене благала зупинитись,
Віддати, що належить тільки їй.
Та як на тебе можу не дивитись?
Для мене ти один ти тільки мій.

Ти мій, ти мій, ти мій, ти мій.

Для неї я звичайне справжнє горе,
Для тебе - море ніжності й тепла.
Забудь його - усі мені говорять,
А я без тебе жити б не змогла.

Ти мій, ти мій, ти мій, ти мій.

Ти мій, ти мій, ти мій, ти мій.
Ти мій, ти мій, ти мій.

Вона мені сьогодні подзвонила
 (400x391, 32Kb)

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку