-Музыка

 -Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Чиж_таки

 -Интересы

 -Постоянные читатели

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 11.05.2006
Записей: 81
Комментариев: 78
Написано: 539


Я люблю жінок

Четверг, 24 Января 2008 г. 10:27 + в цитатник
Ось, я і виправдовуюсь вже)))
Ні, я справді люблю жінок. А ле часом вони мене виводять з себе і доводять до струсу мозку)))
Ну. от скажіть мені, чи є така людина, яка би ніколи не знала, що чолвік - то така скотина, що нічого самостійно не може зробит, навіть помити посуд і не розкидати смердючі шкарпетки по жквартирі. Так от, паняночки. Так історично склалося. що прцюю зараз на 2 офіси. В одному - 5 жінок. У іншому - 3 мужика. В тому, у якому 5 - гора намитого посуду,завжди "забули замовити питну воду", брудні тарілки по тумбочкам + усілякі залишки - косметично-текстильного лайна незрозумілого кольору та походження - по всьому офісу. В тому, в якому 3 - недопалки мимо банки у корідорі - максимум. Отака собі, соціально-статева детермінація)))))))))))

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку