-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Триплет_Душ

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 04.03.2014
Записей: 250
Комментариев: 829
Написано: 1227


Авторское Объявление

Среда, 08 Апреля 2015 г. 17:21 + в цитатник
Idria_Solnc все записи автора

это будет прекрасно, и чудно, и лето/
среди всех междометий /
среди тысяч цветов и соленого моря/
знаешь, глагольные рифмы теперь снова в моде.
я пытаюсь не знать ничего о твоей жизни.
у меня выходит. 
(c) Ольга Рэм

 


Cкачать Ольга Рэм Расклад бесплатно на pleer.com


Cкачать Ольга Рэм Последняя бесплатно на pleer.com

 

А у нашей очаровательной Ольги Рэм планируется 25 апреля творческий авторский вечер "Стихи и не стихи". Ждем вас в Книжковій кімнаті по адресу г. Киев, ул. С. Петлюры, 5 в 19-00. Давайте ее поздравим с этим потрясающим событием, которого мы ждали уже очень давно. Она талантливая поэтесса, прекрасный писатель - шедевральный автор и замечательный человек!

 

fgJeHI0FzGc (418x604, 57Kb)

у деякім князівстві

вкрай моря
моє закляття 
не буде діяти. 

ти обертаєш
усе проти мене. 
а я лиш вмію
обертати 
навколо себе
слова.
я стискаю
пальцями
слово "війна".

у кожного - 
своя війна.
Хтось починає
її зі зброєю
лоском,
хрестом
кредитною картою
сексом
чи вибором.

моя війна
пахне
морською сіллю
тенісом,
кавою,
сходом,
старими машинами
русявим волоссям
та ластовинням.

через те,
що я веду її
із власною тінню
страхом
та хіттю.
отже,
наші шляхи
швидко назавжди
закінчуються

все, що
лишаєтся мені,
це ґрати.
грати словами 
та,
світло
мого життя,
жар мої чересел,
гріх мій
душа моя...

пальцями
потрібно здійснити
три рухи 
по сенсорному
екрану,
й тоді
на ньому 
висвітиться:
#Ло
#Лі
#Та
.

(c) Ольга Рем 21.12.14

zZB8w8peqb4 (509x600, 69Kb)

Мій двобій 
з долею
пробуджується від сну.
гірше війни
можуть бути 
тільки вірші про війну.
Бог
це той самий 
шкільний хуліган
просто
З великими кулаками.

все
що ти можеш зробити - 
перетягти 
його
на свою сторону.
(c) Ольга Рем

 

Можешь спать, ожидает тебя долгожданная весть,
И от страха останется только глухой звук.
Ото всех бессониц, зла, кошмаров, дождей, лавин,
Ведь за дело взялась сильнейшая из богинь,
Потому, что
У слова "война" - пять букв,
А у слова "любовь" - шесть.
(c) Ольга Рэм

 

Ім'я - це молитва
в яку ми вкладаємо
надто багато.
воно знає
про нас більше,
ніж ми розповімо
про себе.
амулети, які
ми вдягаємо на себе,
татуювання,
якими покриваємо
своє тіло.
слово має власну 
магію,
але імена
ховають у собі владу.
в нас сховано
відбиток кожного.
коли ти називаєш
когось чи щось
ти об'єднуєшся
срібною ниткою.
саме тому
не варто давати
імен тваринкам,
та тролям,
яких ти плануєш
позбутися згодом.
Ім'я - найсильніша
молитва.
і, певно, через це
ти вирішила
назвати мене
Ніщо. 
(с) Ольга Рем

 

Ложки из алюминия

В кафе - середины прошлого века - столики синие,
Е щ ё те кружки,к которым у ж е - не привыкнуть.
(Наверное),чай со слоном.Ложки из алюминия,
Такие хрупкие,старые,им хочется "выкать",
Они же взрослее меня ,- почти раритеты.
Боюсь расплескать свои мысли,дышу осторожней,-
Мне хочется думать,/...закончились сигареты.../,
Что ты никого не любишь.И меня тоже.

Высматриваю в стекло,как выглядит улица,
Но рамы оконные видимость ухудшают,
А солнце, заметив своё отражение, щурится...
И официант в третий раз подаёт меня к чаю.
Улыбку напротив вместе с салфеткой комкаю,
Всех взглядов чужих избегаю ,как фотовспышек...
Мне хочется думать,/...какая здесь музыка громкая.../,
Что эту тоску ты совсем никогда не услышишь.

Дорогу перехожу,сидя за синим столиком,
В автобус вбегаю,расплачиваясь по счёту,
В кафе - давно прошлого века - крестики-нолики
Следов на полу,и стёртая позолота
У ручки двери,- дающей право на волю,
Где резко-апрельские краски,-ещё не привыкнуть,-
Где шейным платком затягиваю на горле
Все чувства к тебе.Туго-туго. Почти до крика.

(c) Ольга Рэм 2006

bhaNUsDZJuU (403x604, 66Kb)

у меня нет происшествий
нет суеты и безумия
нет обсессий,
поскольку
существуют дела
намного насыщеннее
и интереснее.
я расставляю всех людей
по алфавиту.
ты где то между
Бродским и щенками.
всех мыслей,
недосказаного нами,
и вспоминаю.
я не (cзнакомлюсь в сети
не пишу и не думаю
поскольку
у меня много дел
например, сидеть,
иногда конечно жалею.
рывками.
я давно позабыл ту осень
также зиму
весну и лето.
никто правда не спрашивал
поэтому это
возможно и есть настоящая
ложь.
мне давно не приходят письма
вообще-то
у меня даже нет ящика.
есть только пустая коробка
но в ней сидит кот
он видит много, вот недавно
узрел комету.
(c) Ольга Рэм

 

Помста

Я відмовляюсь від свого ергрегора 
та віддаю його першому перехожему.

Настає час ховати свої горокракси

Другий - в першій сигареті
що була викурена 
швидко і невимушено
під дощем
на осінньому цвинтарі
після похорон
дитинства.

Третій - в відсутній нозі 
тітки із божевільні.
їй не дозволялось 
користуватись милицями.
Тож в туалет вона
підстрибувала 
на одній. 

Четвертий - мертвий собака
що швидко пішов 
золотими сходами
радісний як і раніше
бо більше не 
сумуватме
за господарем. 

П'ятий - прокурена кімната
з якої не виходять
їх кличуть
та вони не вийдуть
насолоджуються
кожним подихом
і дотиком.

Шостий - на гральній карті
що прибита до дверей
серед тіней,
віддзеркалюючих
трохи стратегії
та набагато більше
тактики.

Перший - дитяча лікарня
з облупленою стелею
крапельницями,
які стукотять немов
дощі 
чи годинники
з вати. 

Сьомий - твої очі
які хочеться 
цілувати,
а іноді - виколювати.
великі, ніби світ,
чи чорні діри
всесвіту.

Знайди їх усі, переживи їх усі.
Я не вигадаю тобі гіршої помсти
Потім зазирни у дзеркало і...

Авада Кедавра.


(c) Ольга Рем 29.12.2004

 

Емма сьогодні фарбує волосся в синій
Емма ледь посміхається чужій дитині

Емма не міняє зачісок 
бо боїться
стати занадто дорослою.

Всі наші фотокартки розмиті
Крім однієї 
Біля будинку з рудої цегли.

Ці спогади спресовані як книга,
Вони заховані надто глибоко,
І лиш іноді у нічному поїзді
вони падають на тебе зі свистом.
як навушники з верхньої полиці.

Її улюблений вірш твій,
це отой, де
"крутий перехід
від ямба до анапеста",

Про непотрібних котів,
яких всиновила смерть,
коли знайшла їх у
червоному кошику серед шмаття.

Емма купує презерватив у кіоску.
Емма сьогодні фарбує волосся в червоний.
Емма більше ніколи мені не подзвонить.

(с) Ольга Рэм

FI_aCfphIPc (604x460, 43Kb)

 

Серия сообщений "Поэзия Ольги Рэм":
Милая крошка, я, пожалуй, пишу тебе из пустого дома Или с острова где то посреди тихого океана Или, возможно, Пьяным, из какой то глухой подворотни Субботним Утром
Часть 1 - Монета
Часть 2 - Демонстрация
...
Часть 36 - "5 вопросов автору". Ольга Рэм
Часть 37 - Последняя
Часть 38 - Авторское Объявление
Часть 39 - Авторское Соло
Часть 40 - Стихи и не стихи
Часть 41 - До тех пор пока не случится осень...
Часть 42 - Ольга Рэм
Часть 43 - Афиша в Киеве Ольга Рэм

Серия сообщений "Мир Прозы Ольги Рэм":
Не бойся, когда я к тебе прикоснусь, И лучше успей дать мне ответ Возможно он сможет убить мою грусть Сегодня же наш последний концерт
Часть 1 - Рассказ, в котором появляются давно забытые нами герои
Часть 2 - Рассказ, в котором в конечном итоге желания исполняются
...
Часть 5 - Попутчик
Часть 6 - "5 вопросов автору". Ольга Рэм
Часть 7 - Авторское Объявление
Часть 8 - Авторское Соло
Часть 9 - Стихи и не стихи
Часть 10 - Ольга Рэм
Часть 11 - Афиша в Киеве Ольга Рэм

Метки:  

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку