SEO paslaugos optimizuoja puslapį, kad paieškos sistemoms būtų lengviau jį rasti.
Tarp IT specialistų yra SEO optimizuotojai - tai žiniatinklio specialistai, kurie suvalgo didelę dalį didelių įmonių biudžeto, turi slaptų žinių ir apskritai neša daug naudos įmonėms. Tačiau prieš juos vyksta nuolatinis karas. Dabar mes jums pasakysime, kas vyksta.
Gerbiamas SEO meistras! Tai pirmasis straipsnis tiems, kurie nieko nežino apie SEO, bet nori tai išsiaiškinti. Jei tai darote ilgą laiką, padėkite atsakymus į komentarus. Dar geriau, pasakykite mums tinkamiausią optimizavimo metodą.
Kas yra SEO paslaugos
SEO yra angliškos Search Engine Optimization santrumpa, o rusiškai verčiama kaip „optimizavimas paieškos sistemoms“. SEO esmė ta, kad techninis specialistas padeda paieškos robotams greičiau surasti mūsų svetainę ir parodyti ją kuo aukščiau paieškos rezultatuose. Kita vertus, jis tai daro tam, kad paieškos sistema jūsų svetainę įvertintų aukščiau nei kitų vaikinų svetaines.
Dabar pažvelkime į tai gabalas po gabalo.
Kas yra paieškos rezultatai?
Kai atidarote „Yandex“ ir paieškos juostoje įrašote „Kaip pasirinkti ekrano užsklandą“, paieškos variklis parodo tuos puslapius, kurie, jos nuomone, turi atsakymą į jūsų užklausą. Tai vadinama paieškos varikliu – tai yra paieškos sistema atsakant į užklausą. Pavyzdžiui, pirmasis „Yandex“ paieškos rezultatų puslapis yra paieškos rezultatas.
SEO tikslas – užimti kuo aukštesnę vietą tame leidinyje. Idealiu atveju jūsų svetainė turėtų pasirodyti pirmiausia.
Kas yra SEO
Pagrindinis paieškos rezultatų niuansas
Paieškos išvestis yra labai nestabilus dalykas. Štai kas jame pasikeičia:
Atsižvelgiant į šalį, regioną, miestą ar net gatvę, galite matyti skirtingus rezultatus pagal tas pačias užklausas. Paieškos sistema bando pateikti jums geografiškai tinkamus pasiūlymus.
Jūsų asmeninės nuostatos ir svetainės, kuriose lankotės, taip pat turi įtakos jūsų rezultatams. Jei jums patinka kokios nors svetainės, tikėtina, kad jos pasirodys pirmosios.
Skirtingu paros metu, skirtingomis savaitės dienomis ir tiesiog skirtingomis dienomis rezultatai gali skirtis. Paieškos sistemos periodiškai peržiūri savo rūšiavimo principus ir į duomenų bazę įtraukia naujas svetaines.
Mobiliųjų ir namų kompiuterių rezultatai gali skirtis, nes mobiliųjų svetainių reitingas yra didesnis.
Ir reklamos klausimas užims pirmas eilutes, o ten pažadas keičiasi, viskas keičiasi.
Tai, ką matote „Yandex“ ar „Google“ paieškoje, yra kažkas nuolat kintančio, pavyzdžiui, bangos vandenyne. O SEO specialistai šiame vandenyne yra jūreiviai.
👉 SEO specialisto užduotis – pasirūpinti, kad paieškos sistema kuo dažniau, tinkamoje geografijoje, pagal reikiamas užklausas parodytų Jūsų svetainę Jums reikiamiems žmonėms; kad žmonės ateitų pas jus ir pirktų po šių pasirodymų. Norėdami tai padaryti, turite atsižvelgti į visus paieškos sistemos niuansus ir parodyti svetainę geriausiu įmanomu būdu.
Kaip tai veikia
Kad SEO veiktų, turite atitikti tam tikrą techninį minimumą. Pavyzdžiui, SEO darbo pradžia gali būti tokia:
antraštėje ir puslapio antraštėse nurodykite raktinius žodžius;
rašyti metažymes, kurios nurodo paieškos sistemai, koks turinys yra viduje;
patalpinti tekste raktinius žodžius ir jų derinius, kad paieškos sistema tiksliai suprastų, apie ką puslapis;
patikrinkite, ar puslapyje nėra neveikiančių nuorodų, kurios neveikia arba niekur neveda;
pritaikyti klaviatūrą greitam įkėlimui ir mobiliam darbui;
pritaikyti vaizdus greitai įkelti.
Gali būti atliekami sudėtingesni darbai, pavyzdžiui:
parašykite tokį turinį svetainėje, kad žmonės ilgą laiką jį studijuotų, o paskui nepereitų į kitas svetaines - paieškos sistemos dažnai į tai reaguoja palankiai;
priversti kitas svetaines cituoti ir pateikti nuorodas į mūsų – kai kuriais atvejais paieškos varikliui tai gali reikšti, kad svetainė yra autoritetinga;
tvarkyti informaciją svetainėje taip, kad paieškos variklis suskaidytų ją į savo „fragmentus“ – ty atsakymus į klausimus tiesiai iš jūsų teksto į paieškos variklio puslapį.
Viso to tikslas – parodyti paieškos sistemai, kad mūsų svetainė greitai pasikrauna, joje yra viskas, ko reikia vartotojui ir kad jis ten tikrai ras atsakymą į savo klausimą. Paieškos sistema įvertina kiekvieną veiksnį atskirai, tada kažkaip susumuoja ir priskiria svetainei vidinį reitingą. Kuo aukštesnis konkrečios užklausos įvertinimas, tuo aukštesnė svetainė bus redakcijoje.
⚠️Paieškos sistemos algoritmus ir reitingavimo principus laiko griežtai paslaptyje, kad svetainių savininkai nebandytų įsilaužti į sistemą ir nesąžiningai patekti į viršų. Manoma, kad dabar tūkstančiai veiksnių įtakoja svetainės reitingą, daugelis jų yra pagrįsti naudotojo elgesiu ir mašininiu mokymusi. Jei profesionalas jums sako, kad jis tiksliai žino, kaip veikia paieškos sistema, tai bent jau perdėta.
Teisybės dėlei: nors geras SEO specialistas nežino, kaip veikia paieškos sistemos, jis tai mato. Tai yra, jis atlieka tam tikrą veiksmą puslapyje ir mato, kaip keičiasi srautas ir žmonių elgesys. Geras SEO yra ne teoretikas, perskaitęs slaptas „Yandex“ instrukcijas, o praktikas, daug ir sėkmingai eksperimentuojantis su paieškos sistemomis, palaipsniui įgydamas netiesioginį supratimą apie savo darbą.
Tai kaip psichologai: jie tiksliai nežino, kaip veikia smegenys; bet jie gali daryti tam tikrus darbinius spėjimus iš asmens elgesio ir padėti asmeniui elgtis geriau.
Kuo tai skiriasi nuo mokamos reklamos?
Kartais SEO painiojamas su kontekstine reklama, nes paieškos rezultatuose rodomi abu:
Kas yra SEO
Kontekstinė reklama rodoma su etikete „Reklama“ – reklamuotojas moka paieškos sistemai pinigus, kad už tam tikras frazes būtų rodoma jo svetainė pirmoje vietoje. O SEO esmė būtent yra idealiu atveju ne leisti pinigus reklamai, o rodyti svetainę pirmame paieškos rezultatų puslapyje, už tai nemokant.
Realybėje dažnai paaiškėja, kad reklama yra pelningesnė nei daryti SEO. Tačiau taip yra ne visur.
Kaip tai neveikia
2021 m. paieškos sistemos yra daug išmanesnės nei prieš 10 metų. Jie jau išmoko suprasti, kada nori būti apgauti dėl per didelio optimizavimo, įsigytų nuorodų ir dirbtinai įterptų raktinių žodžių. Dabar yra nauja paieškos tendencija – LSI, arba latentinis semantinis indeksavimas. Jo esmė ta, kad paieškos sistema išmoksta pažvelgti į puslapį žmogaus akimis ir suprasti, kiek jis bus naudingas skaitytojui.
Todėl dabar reikia pagalvoti, kuo jūsų informacija bus naudinga skaitytojui. Tačiau tai nepaneigia pagrindinio SEO darbo: teisingas mikro žymėjimas, veikiančios nuorodos, įkėlimo greitis ir svetainės pritaikymas skirtingiems įrenginiams.
Kas toliau
Tai tik pradžia – dar turėsime keletą medžiagos apie SEO ir kaip veikia paieškos sistemos internete. Kitame straipsnyje kalbėsime apie tai, kokios žymos turėtų būti įtrauktos į SEO, o tada kalbėsime apie tai, kas dar turi įtakos paieškai ir puslapio reitingui.
Skaitykite daugiau
seopaslaugos.com bloge